Muita joita ällöttää täyttää vesipullo vessan hanasta?
Tiedän järjellä, että samaa vettä tulee sieltäkin, mutta jostain syystä vain ällöttää juoda vessan hanasta tullut vettä.
. Etenkin jos kyseessä on yleinen wc.
Olenkohan ainut vai ajatteleeko kukaan muu samoin? :D
Kommentit (16)
No ei ole tuollaisia ongelmia ONNEKSI !
Ensimmäisen maailman ongelma jota pitää hävetä jos järki riittää.
En koskaan täytä vesipulloa wc:,ssä.
En ole ikinä tehnyt niin. SAlilla on oma hana sitä varten ja joo, samasta putkestahan se tulee, pytynkin huuhteluvesi tulee samasta hanasta kuin muukin talousvesi. Mutta en tykkää tehdä minäkään noin.
Sama, mulla siihen on ihan syynä ihan se että eihän ne hanat aina kovin puhtaat oo kun ihmiset puolihuolimattomasti kastelee käsiä hanan alla ja ravistelee ne vedet siihen hanan päälle
Vierailija kirjoitti:
Sama, mulla siihen on ihan syynä ihan se että eihän ne hanat aina kovin puhtaat oo kun ihmiset puolihuolimattomasti kastelee käsiä hanan alla ja ravistelee ne vedet siihen hanan päälle
Sama mullakin, lisäksi noiden hanojen alla pestään vauvojen peppuja ja siinähän se pesuvesi läikkyy joka paikkaan.
Ehkä sellaisessa vessassa joka haisee ja on epäsiisti. Ihan perussiistissä otan ilman ongelmia.
Koskeeko tämä ällötys vain julkisia vessoja vai miten on hotelleissa?
Vessa on siitä huono paikka, että sieltä leviää pitkin poikin pahoja bakteereja joka paikkaan, vaikka vesi itsessään olisi puhdasta. Märkää hammasharjaa ei siksi saisi säilyttää vessassa...
Täytän sen pullon siksi mielummin muualla.
Hyi. Tajuatteko miten monet ei pese käsiään niin ykkösen kuin kakkosenkaan jälkeen? Tai sitten niillä käsillä kosketaan joka paikkaan, hanaan, oven kahvoihin. Jotkut pesee kakkapyllyjä altaissa. Ja mitä kaikkea bakteeria pinttynyt hanaan muutenkin.
Helsinki-Vantaallahan vastattiin että ei haittaa että juomavasi on törkeissä hinnoissa - onhan vessoissa juomavesihanat. Niin miksi vessoissa?? Olen nähnyt ihmisten juovan suoraan niistä hanoista ja varmaan vauvanpepunkin joku pessyt. Samoin käsiä pestään ja lääpitään sitä hanaa. Miksei voi olla juomavesihanaa vessojen ulkopuolella, sellaista mallia jota ei voi suullaan tai käsillään liata?!
Mä aina täytän juomapullon wc-pöntössä olevalla vedellä.
En ole koskaan täyttänyt. Se hana on täynnä ulostebakteereita.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan täyttänyt. Se hana on täynnä ulostebakteereita.
Onko sulla noin likaista, hyi! ;D Pesetkö edes hampaita vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hanan osa mistä vesi tulee on varmasti puhdas :vesi huuhtelee sitä koko ajan ja eihän muualle tarvitse edes koskea.
Joo etenkin jos vessassa vielä haisee pahalta.
Minusta tuo on ihan luonnollinen ajatus/reaktio...