Mammat kumpi veisi ja vikisis jos saisitte nikke ankaran vällyihin
Kommentit (16)
Jos mä hyppäisin mun ruhoni kanssa hänen päälleen niin, pii paa piiipaaat tulis paikalle.
No enpä koskisi vaikka maksettaisi...
Sänkymaraton nitinää ja natinaa sängyn pettämiseen asti, uuuh. Nikkee anna jo sitä kikkeee!!
av-mamas kirjoitti:
Sänkymaraton nitinää ja natinaa sängyn pettämiseen asti, uuuh. Nikkee anna jo sitä kikkeee!!
Tätähän nää kaikki mammat ajattelee.
Tykkään sen lauluäänestä, mut sänkyyn....nou nou!!
Pyh, ruma pullero, en antaisi. Ja musiikkikin on huonoa.
Ei saisi diagnosoida, mutta moni merkki huutaa esim. tietyntyyppisestä lääkityksestä, joka taas kertoo siitä, että paljon puhetta, vähän villoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi diagnosoida, mutta moni merkki huutaa esim. tietyntyyppisestä lääkityksestä, joka taas kertoo siitä, että paljon puhetta, vähän villoja.
Kerro toki lisää!
Oli joskus kiinnostava. Ei ole enää. Redrama on kypsynyt ja aina vaan hotimpi.
Tällaista keski-ikäistä mammaa ei todellakaan kiinnosta pojat eikä nuoret miehet.
Puumahömppä ei innosta kaikkia naisia vaan yhä on meitä aikuisia naisia joita kiinnostaa vain oikeasti aikuiset miehet.
Miehellä pitää olla charmia, elämänkokemusta, älyä ja aitoa itseluottamusta/itsetuntemusta eikä vain lapsellista uhoa.
En tiedä siitä muuta kuin että se on joku nobody jonka sekoamisesta tehtiin isot otsikot vuosia sitten. En sekaantuis vaikka maksettais, en ole nähnyt ainuttakaan kuvaa enkä kuullut ainuttakaan teosta. Enkä halua. Nämä ns. räppärit eivät ole muusikoita vaan turhia julkkiksia.
Ei kumpikaan, en ikimaailmassa huolis sitä mun vällyihini. Sais aika pikaset lähtöpassit jos yrittäis. Hyi helvetti.
Keskenkasvuisen poika ei kiinnosta.