Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paheksuttavaa kaupata uudestaan huutiksesta huudettuja?

Vierailija
25.03.2006 |

Siis jos huudan esim. vaatteita ja sitten kun jäävät pieneksi laitan uudelleen huudettavaksi?

Kuulemma tästä on tullut sanomista jollekkin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ei voi siitä kuvasta saada 100% kunnon käsitystä siitä tuotteesta ja joskus se onkin sitten pettymys joten minusta on ihan ok laittaa kiertoon... olen itsekin myynyt eteenpäin esim sellaisia joihin olen kyllästynyt tms.

Vierailija
2/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaupataan uudestaan..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä lukenut joitakin harmittavan, kun ostaja myy samantien kalliimalla halvalla huutamansa tavarat tai esim. vaatepaketin laittaa yksittäin myyntiin ja saa tietysti voittoa.

Itsekin jos huudan väärän kokoisen tai muuten miellyttämättömän vaatteen, laitan samantien huudettavaksi uudelleen ilman tunnontuskia.

Kukaan ei valita siitä, jos laitat pieneksi jääneet vaatteet uudelleen myyntiin.

Vierailija
4/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa se on mikä kannattaa...

Vierailija
5/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myin vaunut huutonetin kautta joulun alla ja kävi sitten niin ettei vaunuille ollutkaan käyttöä hänellä, joten hän myi kärrit eteenpäin huutiksessa.. Ei mulla ollut mitään ongelmaa asian kanssa.

Vierailija
6/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuo vaatepaketit on sellaisia, että joko niissä on osa liian pieniä jo heti alkuunsa. Miettikää nyt kun skaala on joku 80-100cm ja meillä poika on nyt 92cm käyttävä, niin siinä on jo osa 80-86cm ihan turhaa, mutta sitten isommissa on ihania, jotka haluan. Ostan paketin ja pistän pienemmät myyntiin samantien.

Tai jos jossain setissä on joku minkä haluan ja muita en, niin ostan sen ja pistät loput myyntiin.

Itseäni ei ainakaan harmita jos joku myy ne mitä olen myynyt hänelle. Ne ovat sitten hänen tavaroitaan. Trokareita on aina ollut kirppareilla ja huutonetissä, tuskin he saavat hirveitä voittoja, että niitä kadehtia kannattaa.