Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko sinusta kiva päästä joskus la- tai su-iltana jonnekin miehen kanssa kahdestaan?

Vierailija
25.03.2006 |

Minusta olisi. Viimeksi oltiin kahdestaan ravintolassa syömässä neljä vuotta sitten. En mikään baarihirmu ole, mutta jossain konsertissa olisi kiva joskus käydä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että mies on la- ja su-illat töissä, eikä lastenhoitajaakaan ole tiedossa, sukulaisetkin asuvat lähes 2000 km päässä.

Vierailija
2/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisestä kerrasta on aikaa 15 vuotta eli tapahtui ennen esikoisen syntymää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noin 3-4 kertaa vuodessa käydään kahdestaan tanssimassa, kylpylässä tai vaikka risteilyllä.... sen verran onnekkaita olemme että miehen vanhemmat hoitavat mielellään milloin vaan lapsia! =)

Vierailija
4/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on mummolassa. Tosi ihanaa kun saa olla vaan ja levätä.

Vierailija
5/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajaja kyllä löytyisi.

Mutta pääsiäisenä päästään ulos kaksistaan :)

Vierailija
6/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse asiassa mikä tahansa viikonpäivä/ilta. Harvoin päästään kahdestaan minnekään, kun mummolat niin kaukana, eikä muita hoitajia oikein ole. Mutta en valita, viimeksi oltiin joulukuussa syömässä kahdestaan ja sitä ennen heinäkuussa juhlimassa ystävien häitä. Pari kertaa vuodessa ainakin päästää kahdestaan ja se on jo paljon!

Vierailija
7/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsemmekin halutessamme.

Vierailija
8/9 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä elokuvissa voisi joskus käydä ja syömässä, mutta ei muuta. Ravintolailtaa en lähtisi viettämään, koska mies tykkää vetää viinaa ja itse en. Konserttiin en mieheni kanssa lähtisi, koska meillä on niin erilainen musiikkimaku. Mies menisi varmaan kuuntelemaan jotain eppuja ja minä heviä. Matkoille en missään nimessä lähtisi mieheni kanssa. Minä haluaisin mennä jonnekin mukavaan paikkaan kuten Mongoliaan, mies taas haluaa aurinkoa. Mitenkähän tässä ollaankaan jaksettu katsella toisiamme 27 vuotta.

Vierailija
9/9 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei juuri kiinnostaisi, kun ollaan riidelty. :(