Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihat, jotka syötte kuitenkin normaalisti - kuinka pidätte kilonne aisoissa?

Vierailija
04.05.2017 |

Kuinka pysytte mitoissanne? Syöttekö esim. vain yhden aterian päivässä vai suositteko jotain tiettyjä ruoka-aineita? Herkutteletteko koskaan ja kuinka usein?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se vastaus oli otsikossa. Syömällä normaalisti.

Vierailija
2/5 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin n.45 vuotiaaksi asti "laiha", nyt viisikymppisenä olen vain hoikahko.

Aina olen syönyt normaalisti, ei ole tarvinnut tarkkailla painoa. Tosin olen myös aina liikkunut aika paljon tai paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, ne geenit. Mulla on hoikka ns. ihannebikinikroppa kapealla vyötäröllä mutta syön reilusti yli kulutukseni enkä harrasta liikuntaa kovinkaan säännöllisesti.

Olen silti suht timmi ja esim viskeraalisen rasvan määrä oli testissä ihan olematon!

Vierailija
4/5 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn hoikkana, kun syön normaalisti. Eli en ahda itseäni ähkyyn joka aterialla. Herkkujakin syön kohtuudella. Se on minulle normaalia. Ja harrastan liikuntaa, sitäkin kohtuudella.

Vierailija
5/5 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön silloin kun on nälkä (tietenkin vähän joutuu rukkaamaan, töissä esim). En syö "lautasta tyhjäksi" jos ei enää maistu. 4-5 päivää viikossa syön terveellisesti ja joinain päivinä vedän vaikka pizzaa ja vielä päälle jälkkärinkin. Aika vähän makea kiinnostaa, mutta ehkä kerran kuussa tosi tumma suklaalevy on just hyvä. En syö välipaloja, yksi-kaksi ateriaa päivässä, illalla esim. teetä ja juustoleipä.