Vierailija

Eikä tehnyt edes tiukkaa :)

• ylös 2
  • alas 7

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika huono tulos. Oikeastaan tosi huono.

Miksi bodari tekee kolmosia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huono tulos. Oikeastaan tosi huono.

Miksi bodari tekee kolmosia?

Ei jaksa nelosia.

Vierailija

Ja taasko on tarkoituksena nauraa miehen pituudelle ja tuloksille? Millainen nainen näitä aloituksia oikein jaksaa tehtailla? On joo TOSI ovela keino saada palstalaiset haukkumaan lyhyitä miehiä.

deka

No eipä toi häävi tulos ole  veratunna pituteen painoon

Itse olen samoissa mitoissa penkiltä 100kg lähtenyt

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja taasko on tarkoituksena nauraa miehen pituudelle ja tuloksille? Millainen nainen näitä aloituksia oikein jaksaa tehtailla? On joo TOSI ovela keino saada palstalaiset haukkumaan lyhyitä miehiä.

En kiinnittänyt huomiota pituuteen. Vaan siihen, että olen tottunut salilla katselemaan kuinka miehet nostavat penkistä 140kg. En tiedä kuinka paljon 10-20cm pituudessa tuo lisäetua voimaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen melko varma että näiden ketjujen tehtailija on miespuolinen.

Vierailija

75-kiloiselle miesbodarille 3x85 kg penkistä ei ole kyllä häävi tulos. Se on hyvä tulos muulle urheilijalle ja loistotulos ns. tavikselle, mutta jos voimailu on se oma laji, ei ole hurrattavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En kiinnittänyt huomiota pituuteen. Vaan siihen, että olen tottunut salilla katselemaan kuinka miehet nostavat penkistä 140kg. En tiedä kuinka paljon 10-20cm pituudessa tuo lisäetua voimaan.

Sekin toki. Siksi ap kehuikin miestään vahvaksi ja laittoi vaatimattoman tuloksen, jotta tuotakin ominaisuutta päästäisiin haukkumaan. Sama nainen aloittelee näitä miestenmollausketjuja tämän tästä. Kerran kehui ison miehnsä syöneen paljon hampurilaisia, ja tietenkin mies oli lyhyehkö ja söi vain muutaman hampurilaisen, jotta palstanaiset varmasti ymmärtäisivät pilkata tuota väiteetyä miestä ja kertoa kuinka paljon ISON miehen kuuluu syödä ja kuinka pitkä hänen tulee olla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kerro toki millä logiikalla päättelit, että naisvaltaisella palstalla miehiä halventava ketju olisi melko varmasti miehen tekemä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kerro toki millä logiikalla päättelit, että naisvaltaisella palstalla miehiä halventava ketju olisi melko varmasti miehen tekemä?

Siitä että ketju ei halvenna miehiä, vaan ap:ta itseään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siitä että ketju ei halvenna miehiä, vaan ap:ta itseään.

Ap sai tähänkin juuri sellaisia vastauksia kuin halusi. Mies on heikko ja peukaloinen jne. Aivan kuten aiemmissakin ketjuissaan, joten logiikkasi ontuu. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.