Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen paras kaveri ei tullut häihin, koska "heidän perheensä lähtee

Vierailija
07.07.2008 |

ulkomaille AINA kesäloman ensimmäisenä päivänä, eikä tänä vuonnakaan tehdä poikkeusta".

Sitten hän lähetti tekstarin, että "ai no oliks ne sun häät jo vai koska ne on?"

Jotenkin ärsyttää, kun kyseessä kaveri, jonka kanssa tuli nuorempana oltua kuin paita ja peppu. Olen toki itse aina ollut paikalla kaikissa hänen järjestämissään kissanristiäisissä, ihan siis viime vuosinakin. Noh, niin ne ajat muuttuu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään oikeesti ystävyys tollasesta kiinni? Taidatte olla vielä aika nuoria kaikki.

Muilla on elämässä perhe, yhteinen aika tärkeämpää kuin häät. Miksei sellasta asiaa voi hyväksyä, ja kunnioittaa tositen päätöstä. Kaikesta pitää napista.

Sellanen ei ole ystävä, ei mikään joka ei ymmärrä että ystävyys on muutakin kun sitä jatkuvaa toisen miellyttämistä.

ei minulla tällaisia hetkiä ole ainakaan kovin usein, että toivoisin ystävän huomioivan.

t. ap

Vierailija
22/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät etukäteen heidän lähtevän joka vuosi samaan aikaan ulkomaille.

siis että olisitte jo kauan sitten suunnitelleet jonkun muun päivän.

Todella naurettava olet jos vedät moisesta herneen nenään.

sumplimme hääpäivää molempien sukujen mukaan, eikä aiemmin olisi ollut mahdollista meidän LÄHISUVULLEMME.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin ehkä häät on niin tiukka paikka, ettei vaan voinut tulla? Tässä eräs näkökulma.. Tai ehkä HÄN halusi häihinne, mutta mies painosti matkalle? Älä nyt hyvänen aika ole niin lapsellinen, että välit katkaiset tuosta!

hän ei vain pysty tekemään oikein mitään kompromisseja tai muuttamaan suunnitelmia.

Mä en kyllä yleensä (tai koskaan siis) mitenkään suurieleisesti katko välejä, mutta ystävät asettuvat eri arvoasteikoille toisinaan, nimenomaan tällaisissa tilanteissa.

Mitään jo maksettua ja etukäteen suunniteltua matkaa en ole ajatellutkaan kenenkään peruvan, mutta on eri asia, onko kyse siitä, että lähtee karavaanilla kiertämään pohjoismaita viikon aiemmin tai myöhemmin. Varsikaan kun vielä kuukausi sitten heillä ei ollut matkasuunnitelmia ollenkaan. Se oli vain että "no me ei varmaan päästä ku me halutaan mennä ulkomaille koko loman ajaksi".