Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin terveysvähemmistöön kuulut, ts. mitä sairauksia/"vammaisuuksia" sinulla on?

Vierailija
04.05.2017 |

Eli mikä erottaa sinut täysin normaalista, terveestä ihmisestä terveydellisesti?

Tuntuu, että itselläni on vähän kaikenlaisia vammoja ja sairauksia, mutta uskon, että kaikilla on omansa. Ketju pystyyn siis! :)

Aloitan: Minulla on ainakin keliakia, ahdistuneisuushäiriö ja erittäin atooppinen iho.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovamma autokolarista. Päällepäin näytän normaalilta. Vireyden säätely ei toimi, kova väsymys, työmuisti pätkii.

Nikamavaurioita samasta rytäkästä. Kovat kivut.

Vierailija
22/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopia ja add

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalainen munuaisten vajaatoiminta.

Vierailija
24/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaperäinen stressihäiriö

Vierailija
25/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toistuva (vaikea) masennus, ahdistuneisuushäiriö, epätyypillinen ahmimishäiriö, selittämätön lapsettomuus ja nivelrikko. Sit monia muita vaivoja mihin en oo saanu diagnoosia..

Vierailija
26/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen borrelioosi, tekee elämästä kaikin puolin vaikeaa...

Vierailija
27/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma joka tarvii jatkuvaa lääkitystä. Ei onneksi muuta.

Vierailija
28/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mikä erottaa sinut täysin normaalista, terveestä ihmisestä terveydellisesti?

Tuntuu, että itselläni on vähän kaikenlaisia vammoja ja sairauksia, mutta uskon, että kaikilla on omansa. Ketju pystyyn siis! :)

Aloitan: Minulla on ainakin keliakia, ahdistuneisuushäiriö ja erittäin atooppinen iho.

ADHD ja epätyypillinen syömishäiriö. En syö mitään lääkkeitä.

Vierailija
29/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotka pystyt hoitamaan täysin ihan sillä mitä syöt.

Kerro ihmeessä mitä ahdistuneisuushäiriöisen pitää syödä! 

Vierailija
30/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palovammoja joita on korjailtu aikuisenakin, kilpirauhasen vajaatoiminta, astma.

Vierailija
31/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- keliakia

- kuulonalenema

- pcos

Nuo on ne elämääni eniten vaikuttavat. Sitten on pienempiä juttuja kuten likinäkö ja polven epämäärästä oireilua ja tällästä. Koen silti olevani ihan perusterve ihminen, kaks ekaa olleet minulla pikkulapsesta asti joten niihin on tottunut hyvin. Välillä tosin mietityttää että jos jo nyt 25 vuotiaana on jo nuo niin mitä mahtaa olla viisikymppisenä x)

Vierailija
32/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja-allergia, atopia, endometrioosi. Aika yleistä settiä.

Vierailija
33/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta, masennus, couperosa.

Vierailija
34/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-tauti. Aiemmat diagnoosit ("tarkemmin määrittämätön huimaus/näköhäiriö" yms.) lähtivät pois sen myötä.

Vierailija
35/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psoriasis, sosiaalisten tilanteiden pelko

Vierailija
36/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

MS-tauti. Aiemmat diagnoosit ("tarkemmin määrittämätön huimaus/näköhäiriö" yms.) lähtivät pois sen myötä.

Saanko kysyä, että mitkä olivat ensimmäiset oireesi ja kuinka voimakkaita ne olivat? Näkyikö aivossa paljon niitä vaurioita jo diagnoosin ensimetreillä?

Vierailija
37/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiettyjä ominaisuuksia, mitä terveellä ei ole. Sairauksia ne eivä varsinaisesti ole, koska ei niitä voi parantaa, eikä niitä aktiivisesti hoideta. Skolioosi, kahteen suuntaan, hypoglykemia, en pysty oksentamaan, keinonivel, onnun, liikerajoituksia jaloissa. 

Vierailija
38/38 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäiriö ja joku sata eri allergiaa :((