Huvittavia nämä laihduttajat, jotka ihmettelevät ettei paino putoa
vaikka on ihan ammattilaisen laatima ruokavalio. Etsivät syytä kuusta ja tähdistä ja taivaanmerkistä. Mutta ruokavaliossa ei voi olla mitään vikaa. Senhän on laatinut ravitsemuksen asiantuntija.
Muutosta itselle sopivaan ruokavalioon ei pidetä vaihtoehtona, koska luottamus "asiantuntijaan" on niin suuri, että se peittoaa jopa oman kehon reagoinnin.
Kommentit (3)
Oon huomannu samaa! Itsekin siis olen ikuinen laihduttaja. Oon tosi lyhyt joten en paljoakaanvoi syödä jos haluan laihtua. (800-1000kval/vrk) ja ravintoterapeutti yritti pistää syömään 1600kcal ja mähän vaan lihosin. Eipä nekään kaikkea tiedä....
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu samaa! Itsekin siis olen ikuinen laihduttaja. Oon tosi lyhyt joten en paljoakaanvoi syödä jos haluan laihtua. (800-1000kval/vrk) ja ravintoterapeutti yritti pistää syömään 1600kcal ja mähän vaan lihosin. Eipä nekään kaikkea tiedä....
Tärkeämpää on mistä ne kalorit tulee, ei se kuin paljon.
Ravintoterapeutit kertoo, mitä niiden on määrätty kertoa.
Ja sinä osaisit tehdä paremman koska?
Ei ole väliä saada tarpeeksi ravintoaineita ja syödä oikein koska on tärkeämpää laihtua.. Vaikka nääntyisi ja riutuisi ja väsyisi ja kärsisi ravintoaineiden puutteesta mutta kunhan on laiha!!! ?
Syö 5 pastillia joista oksennat puolet, kerran viikossa 3kpl keitettyä makaroonia joista 2 oksennetaan.
AWWW uusi palsta-näännyttäjä osaa tehdä paremman ruokavalion kuin ammattilainen
3-4 h päivässä kävelyä
5 x viikossa 80 min. kuntosalitreeniä
6 x viikossa 60 min. tanssiharkat
Teepä siihen sopiva ruokavalio, pituus 172 cm.
Ei lihaa, kala käy.