Vierailija

Oon 22v ja 170cm pitkä. Tässä on ihan riittävästi, että olen näin lyhyt ja vielä kaiken päälle huomasin, että mulla on tosi alhainen hiusraja!

Eli näytän edestä päin vielä lyhyemmältä, kuin ole n.

Tai huomasin, että lähes kaikilla on hiusraja paljon ylempänä, kuin mulla.

Esimerkiksi äitini kanssa, joka on 164cm niin jos menemme peilin eteen vierekkäin niin hän näyttää edestä päin suunilleen saman pituiselta, kuin minä tai siis muutaman sentin lyhyemmältä.

Koska hänellä on taas korkea otsa ja hiusraja.

Eli tuo matala hiusrajani saa minut näyttämään vielä lyhemmältä, kuin todellisuudessa olen.

Jos taas menemme selät vastakkain niin olen selvästi melkein 10cm pidempi, kuin hän.

Olen huomannut, että tämän matalan hiusrajan takia näytän siis edestä päin vielä lyhyemmältä, kuin olen!
Ahdistaa :(

• ylös 0
  • alas 9

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan älytön tuo hiusrajajuttu. 😂🤣

Miten niin ? Mittasin ja huomasin, että hiusrajani alkaa 166cm korkeudella eli näytän edestä päin 166 senttiseltä.

Ja nuo loput sentit katoavat jotenkin hiuseni sekaan.

Ap

Vierailija

nii just. Jos hiusrajasi olisi korkealla, itkisit täällä miten kauheaa olla lyhyt mies ja kaljuuntuvakin vielä. Mut kamoon hei, kyllä se tukkakin vielä lähtee. Positiivista asennetta ja eteenpäin elämässä! :DD

Vierailija

En kestä :D Itse tykkään lyhyistä miehistä, mutta tää hiusrajajuttu oli hulvaton.

Vierailija

Mitäs tuosta! Anna palaa kohti elämää vaan! Mä oon kans 170, tarkemmin vielä 169cm, en tiedä mun hiusrajasta, mut tähän asti elämä on ollut siistiä. Naisia on riittäny, enemmänki sais olla tietty, mut en mä valita :D Yhden illan juttuja ei kauheasti oo ollut, mut tyttöystäviä ja niiden kanssa saanu paneskella kaikkialla ja kaikilla tavoilla. harrastukset on kivoja. Duuni on paskaa, mut kivat työkaverit ja rahaa siitä saa. Joskus joku vitsailee mun pituudesta mut mitäpä siitä, sit jos en jaksa kuunnella niin mä kysyn et vaatiiko niiden itsetunto muiden mollaamista vai onko sulla oikeesti noin huonot jutut.
Älä mieti sitä mitä oot vaan käännä katse kaikkeen siihen mitä voit tehdä ja tee sitä mistä tykkäät!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.