Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Se on surkeaa. On surkeaa kun katsoo jotain puoleensavetävää miestä kadulla ja sitten tulee sellainen tunne että ei minulla ole edes oikeutta katsoa koska olen itse tämmöinen vaan.

Mieheni tietysti harrastaa seksiä kanssani mutta sehän onkin tottunut minuun. Tuntuu että kukaan muu ei voisi koskaan haluta minua. Tuntuu että mieskin haluaa ensisijaisesti seksiä, ei minua. Se tappaa omat seksihaluni.

• ylös 10
  • alas 3

Kommentit (7)

Vierailija

Siinä taas oikea kunnon etuoikeutetun länsimaalaisen yltäkylläisyydessä elävän naisen ongelma.

• ylös 5
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinä taas oikea kunnon etuoikeutetun länsimaalaisen yltäkylläisyydessä elävän naisen ongelma.

Niin. Ihmisten ongelmat tuntuvat seuraavan Mahlerin tarvehierarkiaa: kun perustarpeet on tyydytetty, tulee tilalle uusia. Sama ongelmien kohdalla. Jos ei tarvitse murehtia uhkaavaa nälkäkuolemaa, murehditaan muuta. Ja se koettu tuska siitä huolenaiheesta voi olla aivan yhtä suuri.

Kuvittelin että olisin saanut aikaan jonkinlaista vertaistukikeskustelua mutta ilmeisesti kaikki muut sitten tuntevat itsensä haluttaviksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En oikein ymmärrä tuota logiikkaa... sulla on mies, joka haluaa paljon seksiä kanssasi, mutta silti tunnet ettei kukaan halua sinua? Ja kun miehesi haluaa sinua niin se on totaalinen turn off?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä tuota logiikkaa... sulla on mies, joka haluaa paljon seksiä kanssasi, mutta silti tunnet ettei kukaan halua sinua? Ja kun miehesi haluaa sinua niin se on totaalinen turn off?

Ei se että mies pystyy ja kykenee tyhjentämään kassinsa = mies haluaa juuri sitä naista johonkin runkkaantuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se että mies pystyy ja kykenee tyhjentämään kassinsa = mies haluaa juuri sitä naista johonkin runkkaantuu.

Juuri näin. Useimmat miehet pystyy kyllä laukeamaan minkä naisen kanssa hyvänsä. Se on aivan eri asia kuin tuntea intohimoa ja halua nimenomaan sitä tiettyä naista kohtaan. Vrt. mies voi kyllä tulla oman kätensä kanssa mutta useimmat ei sitä kättään kohtaan mitään erityistä halua tunne, on vain tarve purkautua.

Ja se, että tavallaan tuntee olevansa miehelle vain käden korvike on valitettavasti minulle turn off. Jos tuntuu että tilallani voisi olla kuka hyvänsä nainen.

En tiedä miksi minusta tuntuu tältä, mieheni ei ole mitään siihen suuntaan sanonut. Mutta niin vain tuntuu. Luultavasti tämä tunne on seurausta siitä että en muutenkaan tunne että kukaan voisi haluta minua.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Useimmat miehet pystyy kyllä laukeamaan minkä naisen kanssa hyvänsä. Se on aivan eri asia kuin tuntea intohimoa ja halua nimenomaan sitä tiettyä naista kohtaan. Vrt. mies voi kyllä tulla oman kätensä kanssa mutta useimmat ei sitä kättään kohtaan mitään erityistä halua tunne, on vain tarve purkautua.

Ja se, että tavallaan tuntee olevansa miehelle vain käden korvike on valitettavasti minulle turn off. Jos tuntuu että tilallani voisi olla kuka hyvänsä nainen.

En tiedä miksi minusta tuntuu tältä, mieheni ei ole mitään siihen suuntaan sanonut. Mutta niin vain tuntuu. Luultavasti tämä tunne on seurausta siitä että en muutenkaan tunne että kukaan voisi haluta minua.

ap

Objection! Minä en kykene panemaan kun naista, jota rakastan!