Lapsen hankita
Hei!
Millaisissa tilanteissa te ootte tavanneet sen kumppanin, kenen kanssa ootte tehneet lapsen? Tai lapsia. Mikä sai ajattelemaan, että tää on nyt se oikea tyyppi?
Olen itse harkinnut lasta, mutta en ole varma onko kumppanini oikea vaihtoehto isäksi. Erilaiset kokemukset siis kiinnostaa!
Kommentit (3)
Ollaan miehen kanssa oltu kolme vuotta yhdessä ja kun vauvakuume kävi liialliseksi mietin että onko tämä nyt se mies jonka kanssa haluan jakaa koko loppuelämäni. Vaikka ero tulisi kävisikö se hermoille että joutuu olemaan tekemisissä. Samalla mietin onko miehellä perinnöllisiä sairauksia, käykö miehen tavoista mikään liikaa hermoon, onko mies vastuuntuntoinen ja osaa ottaa muut huomioon. Entä onko miehen persoonallisuus sellainen että ei heittäydy lapseksi kun lapsi syntyy.
Kun kaikkiin näihin sain sen oikean vastauksen niin ehdotin miehelle lasta ja keskusteltiin asiasta ja hyvin on ainakin tähän asti mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Millaisissa tilanteissa te ootte tavanneet sen kumppanin, kenen kanssa ootte tehneet lapsen? Tai lapsia. Mikä sai ajattelemaan, että tää on nyt se oikea tyyppi?
Olen itse harkinnut lasta, mutta en ole varma onko kumppanini oikea vaihtoehto isäksi. Erilaiset kokemukset siis kiinnostaa!
No meillä oli 10 vuotta taivalta takana ennen lapsia, sikäli erikoinen tilanne.
Mies todettu ahkeraksi, fiksuksi, terveeksi, lapsirakkaaksi ja suojeli mua yhdessä tilanteessa todella miehekkäästi. Ja kiva suku.
Täydellinen paketti.
Ei niitä hankita. Niitä tulee jos on tullakseen.