Vierailija

Olen uskollinen ja romanttinen mies <3

• ylös 2
  • alas 2

Kommentit (15)

Vierailija

Toivottavasti romantiikkasi ei ole sellaista, että paistat armaallesi räiskäleitä ja jätät hänen siivottavakseen räjähdyspisteessä olevan keittiön.

Oma mies teki lettuja viimeksi eilen, hyviä olivat, mutta minun siivottavaksi jäi rasvan peitossa ollut hella, lattialle asti roiskunut taikina ja kaksi yltympäriinsä rasvaista paistinpannua.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Kaipaan käytännön rakkautta eli välittämistä arjessa. Romantiikkaa on minulle yhteinen aamiainen viikonloppuna niin, että tehdään se yhdessä ja sitten luetaan Hesaria (minulle ensin kulttuuriosio, miehelle loput lehdestä ja sitten vaihto); yhteiset piha- ja kotityöt; kyljessä kyhnyttäminen illalla tv:n äärellä; ääneen toinen toisellemme vuorotellen ennen nukahtamista lukeminen; kömpelöt hiiligrillausyritykset jotka päätyvät siihen, että viedään grillattavat kypsymään uuniin jne.

Sanotaanko näin, että jos lukisin deitti-ilmoituksesi ja kertoisit siinä olevasi uskollinen ja romanttinen mies, niin en vastaisi. Kummallakaan sanalla ei ole pienintäkään informaatioarvoa. Uskollisuutta pidän asiana, josta keskustellaan sitten, kun suhde alkaa kehittyä vakavaksi. Mitä enemmän mies uskollisuutta toitottaa, sitä epäluotettavampana häntä pidän. Romantiikka puolestaan on kuin huumorintaju; se tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Pahimmillaan se voisi tarkoittaa miehen puolelta imeliä rakkaudentunnustuksia tai korneja ruusunlehti-kylpyammevirityksiä, jotka itse kokisin vain kiusallisiksi.

• ylös 12
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti romantiikkasi ei ole sellaista, että paistat armaallesi räiskäleitä ja jätät hänen siivottavakseen räjähdyspisteessä olevan keittiön.

Oma mies teki lettuja viimeksi eilen, hyviä olivat, mutta minun siivottavaksi jäi rasvan peitossa ollut hella, lattialle asti roiskunut taikina ja kaksi yltympäriinsä rasvaista paistinpannua.

Siivoan jälkeni jos kokkaan itselle tai naiselle

Vierailija

Tuo nyt on vähän sellainen kuvaus, että olen mies joka ei lyö eikä petä.

Nii. Tuo on vähän niinku sellainen minimivaatimus.

Romantiikka on vaikea laji. Lattialle levitetyt ruusun terälehdet ei peitä sitä, että oikeasti pitäisi imuroida. Tai tosiaan kuten edellä viitattiin, kolmen ruokalajin kynttiläillallinen on yhtä tyhjän kanssa, jos sen jälkeen pitää ruveta tiskaamaan.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Ei rakkautta voi ostaa niin kuin kenkiä.

Siihen vaikuttaa niin moni tekijä, selittämätöntä.

Vierailija

Ykkössijalla on tietenkin talous ja että mies on rikas, sitten miehen tulee olla Elviksen näköinen ja kuuluisuus, sekä herrasmies mikä tekee kaikki ne idioottimaisuudet ja typeryydet kyselemättä mitä hepsankeikan päässä milloinkin sattuu välähtämään.

Tällainen ihan tavallinen mies.

• ylös 3
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siivoan jälkeni jos kokkaan itselle tai naiselle

Mihinkä sitten naista tarvitset, jos kerran teet itse ämmien työt?

• ylös 3
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten romanttisuutesi tulee esille?

Päivittäin otan huomioon, laitan naisen etusijalle kuitenkaan itse alistumatta. Muistan arkena kuin juhlapävinä. Autan arkiaskereissa ja kehun ym.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Päivittäin otan huomioon, laitan naisen etusijalle kuitenkaan itse alistumatta. Muistan arkena kuin juhlapävinä. Autan arkiaskereissa ja kehun ym.

Äidin pikku apulainen auttaa arkiaskareissa, jee... Huoh. Arkiaskareet on molempien vastuulla, ei niin että aikuinen auttaa aikuisa. Se, miten ne jaetaan, on parin oma päätös. Mutta ainakaan minä en ottaisi mitään pikku apulaista elämääni.

Vierailija

Ei arvostele eikä yritä murentaa naisensa itsetuntoa (toki joskus voi sanoa jotain tärkeästä asiasta), ei manipuloi, pitää naista inhimillisenä olentona, ystävänään parisuhteessa, ei ole aggressiivinen eikä kaksinaamainen, on empatiakykyä älyn lisäksi. Huumorintaju on tärkeää. Ei ole neuroottisen pikkutarkka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tähän tökkäisi viimeinenkin kiinnostus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa  ihan kivalle äkkiseltään mutta ihmisten käsitykset poikkeavat siitä mitä tietyt asiat todella tarkoittavat. Kuten näkyy "autan" arkiaskareissa voi tarkoittaa 5 minuutin apua kun toinen tekee 2 tuntia. Suosittelen että jaat arkiaskareet jolloin konkreettisesti 50% kotitöistä on sinun vastuullasi.

Miten otat päivittäin huomioon?

"laitan naisen etusijalle kuitenkaan itse alistumatta" .. Tuo "alistumatta" herättää kysymyksiä. Mikä sinusta olisi alistumista?

Vierailija

Minä tarvitsen miehen, joka on kiinnostunut persoonallisuudestani ja ajatuksistani. Niin kiinnostunut, että on valmis näkemään paljon vaivaa asian eteen - olen näet siinä määrin poikkeava mieleltäni, että yhteisymmärryksen saavuttaminen on haastavaa myös kognitiivisesti hyvin eteville miehille. Kaksi miestä on tässä elämäni aikana onnistunut, ja heistäkin toiselle se taisi olla lopulta liian vaativaa.

Kaikki muu on toissijaista, jos nyt sellaiset perusedellytykset kuin väkivallattomuus ja omillaan toimeen tuleminen otetaan annettuina.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.