37 minuuttia työpäivän alusta ja KAIKKI päivän työt tehty. Loppupäivä sitten pelkkää surffailua netissä. Ei mitään järkeä.
Olen sata kertaa kysynyt pomolta, josko voitaisiin sopia työaika niin, että tekisin määrätyn määrän tunteja viikossa tai kuukaudessa, mutta voisin itse katsoa, milloin töitä teen. Mutta ei, toimistossa on istuttava tyhjänpanttina ja toisina päivinä sitten on niin kiire, ettei töitä saa tehtyä - menee ylitöiksi.
Työni on sellaista, jota voisi tehdä etänä, yöllä, pätkissä, ihan miten vaan.
Aargh. Ei vain yksinkertaisesti ole enää tälle päivälle mitään tekemistä. Ehkä järjestän klemmarit jonoon. Tai teroitan kyniä.
Kommentit (23)
Meillä ilmoitettiin tänään noin tunti töiden alun jälkeen, että ai niin tänään päivitetään muuten systeemejä. Kävin kahvitauolla hankkimassa viereisestä kaupasta puikot ja lankaa ja oon aamu ysistä neulonut sukkaa. Kait tää kohta on loppu, niin ehtis vielä pari tuntia tehdä niitä töitäkin.
Ilmankos teillä on aikaa päivät pitkät ttuilla työttömille vauvapalstalla.😩
Joo, ymmärrän, että ei ole mukavaa tuollainen työ. Mutta toisaalta kyllä niin ottaa päähän, kun toiset nostaa palkkaa tuollaisesta ja sitten ne, jotka valittavat työn tuottamattomuutta ja päättävät työn tehostamisesta, ovat itse tehneet tuollaista työtä ikänsä, eivätkä tajua, että toisissa työpaikoissa se tehostaminen, väen ja työtuntien vähentäminen ei vain onnistu.