Mitä kuoleman jälkeen?
On ihan älyttömästi kaikenlaisia teorioita mitä tapahtuu kuoleman jälkeen, minkälaisia teorioita olette kuulleet ja mihin te ite uskotte?
Kommentit (48)
Meedio kertoo kommunikoivansa kuolleiden eläimien kanssa
Meedio Nina Petre kertoo, että hän pystyy ottamaan yhteyden kuolleiden eläimien henkiin. Hän ottaa maksua vastaan kontaktin kuolleisiin lemmikkieläimiin ja kertoo omistajalle/omistajille kuulumiset. Hän on myös julkaissut nettisivullaan keskustelujaan eläimien kanssa.
Näin mm. koira nimeltä Mexico viestitti entisille omistajilleen:
– Haluan teidän tietävän, että olen hyvin onnellinen täällä. Sain tietää, että hyvän käytökseni takia minulla on hyvä mahdollisuus palata (maan pinnalle). En olisi kuitenkaan voinut tehdä tätä ilman tukeanne, viisauttanne ja rakkauttanne. Olen ikuisesti kiitollinen. Minulla on yksi toive. Antakaa kaikki tavarani uudelle koiralle, jota tulette rakastamaan yhtä paljon kuin minua.
Lähde: findance.com
Jeps,jeps
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan varmaa, että energian määrä on vakio. On se sitten se, että elämä jatkuu matojen syömänä ja horsmaa kasvavana eli elämä jatkuu siinä tai sitten se jatkuu jollain henkisellä taajuudella myös. Itse uskon, että sielu on. Olen punninnut kuolemassa olevan ihmisen ja heti sen jälkeen, sielu painaa n. 34grammaa. Ihmeellistä kuin onkaan.
Olet punninnut kuolemassa olevan ihmisen ja todennut, että sielu painaa 34 g? Miten ihmeessä sen olet tehnyt? Kerros?
Itse en usko sielun painavan yhtään mitään, mutta se on todellinen ja irrallinen, joka todella lähtee ihmisestä kuolemassa.
Jos jokuu osaa hyvin venäjää voi katsoa vaikka netistä ohjelmaa"Bitva ekstrasensov". Niissä on todella osaavat selvännäkijät. 17vuotta tämä ohjelma on pyörinyt ja loppua ei näy.
Uskon35 kirjoitti:
Menet henkimaaimaan. Ihminen voi elää satoja kertoja aina uudessa ruumissa, ollessaan joku toinen ihminen jossain muualla. Pystyt kuoleman jälkeenkin näkemään ja tietämään mitä käheisesi tekevät. Olet aina niiden vieressä ja selvännäkijät/meediot sen näkee. Kun kuolet näet itsesi ylhäältä ja et ole ollenkaan surullinen koska tavallaan jatkaat elämää, vaan ruumiisi on kuollut.
Ennen syntymää jokainen valitse itselle elämän, sukupuolen, vanhemmat ym. Tulevaisuus on suurin piirtein tiedossa, teet elämässä omia valintoja ja siitä riippuu mihin elämäsi vie sinut.
Harmi, et suomen tv-kanavilla ei ole yhtäön tämän aiheen ohjelmaa(selvännäkijät/meediot). Esim Venäjällä järjestetään vuosittain ohjelma jossa parhaat selvännäkijät "kilpailevat"-ratkaisevat tehtäviä, auttavat ihmisiä epäselvissä kuolemantapauksissä ym. Tavallaan todistavat yleisölle, mitä he osaavat.
Aiheesta (kuileman jälkeinen elämä ja elämä ennen syntymää) on useista kirjoja jossa ihmisiä haastattellaan hypnoosissa ja he kertovat kaiken. Kannattaa kokeilla myös hypnoosia mikäli haluatte tietää mitä ennen syntymää tai kuilrman jälkeen tapahtuu.
Jos kaikki on niin ennalta nähtävissä, niin miksi ihminen valitsee syntyä köyhäksi, kipeäksi tai AV-mammaksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki on niin ennalta nähtävissä, niin miksi ihminen valitsee syntyä köyhäksi, kipeäksi tai AV-mammaksi?
Koska henki tulee kehittymään, oppimaan. Hän tarvitsee esim köyhän elämän kokeemusts. Vaikka sikdi, jotta voisi lunastaa jonkun edellisen elämän teot (esim on ollut jossain elämässä tosi rikas mitta huono ihminen, vaikka kohdellut huonosti köyhiä). Nyt hän lunastaa sen seuraavassa selämässä ollessa itse köyhä. Suurinpiirtein näin. Vaikea selitellä paremmin.
Ajattele miltä tuntui vaikka kaksi vuotta ennen syntymääsi, aivan niin, ei miltään ja siihen samaa palataan, olemattomuus ei tunnu miltään, ihminen on keksinyt elämän jatkumisen kuolemanjälkeen mm. siksi että olisi helpompi kestää läheisen kuolem kun uskoo jälleennäkemiseen, no sitä ei koskaan tule vaan kun elämä loppuu niin ei ole niin yhtään mitään, koskaan. Elämällä ei myöskään ole mitään merkitystä, kaikki on vain sattumaa, karua mutta totta, toisaalta lohdullista.
-Realisti-
Vierailija kirjoitti:
Ajattele miltä tuntui vaikka kaksi vuotta ennen syntymääsi, aivan niin, ei miltään ja siihen samaa palataan, olemattomuus ei tunnu miltään, ihminen on keksinyt elämän jatkumisen kuolemanjälkeen mm. siksi että olisi helpompi kestää läheisen kuolem kun uskoo jälleennäkemiseen, no sitä ei koskaan tule vaan kun elämä loppuu niin ei ole niin yhtään mitään, koskaan. Elämällä ei myöskään ole mitään merkitystä, kaikki on vain sattumaa, karua mutta totta, toisaalta lohdullista.
-Realisti-
No mut mä kuolinkin vasta n.2v1kk ennen syntymääni.
Ok eli jos sä muistat sun elämääsi vaikka Aurinkokuninkaan hovista niin se on de ja vu? Ja varsinkin kun lapset muistaa, niin ne ei tiedä tuon taivaallista tuosta ilmiöstä. Ja aika arvattavaakin että selität se mt-ongelmalla tai harhalla.