Vierailija

Kela ei anna toimeentulotukea, ennen kuinnosakesalkku on realisoitu käteiseksi:

http://www.hs.fi/mielipide/art-2000005195110.html

voi voi poikkis parkaa!

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (9)

Vierailija

Kysehän on avopuolisosta, ei tyttöystävästä. Olisi kannattanut miettiä etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuo sama poikaystävä on tainnut käydä valittamassa täälläkin asiasta. 

Eläminen on absurdia joo, kun ei yhteiskunta maksakaan pariskunnan/perheen elämistä vaan ihan itse pitäisi.

Vierailija

Joo eihän niitä tukia olekaan tarkoitettu elintason nostamiseen vaan siihen, että pärjää joten kuten. Omaa tyhmyyttä jos olettaa, että voisi sijoitella osakkeisiin rahaa vaikka ei pysty kustantamaan edes omaa asumistaan. Minäkin haluaisin elää yhteiskunnan kustantamana, jotta rahaa säästyisi vaikkapa matkusteluun.

Vierailija

Siis täh? Mitä absurdia siinä on, minäkin elätän omat lemmikkini muija mukaan lukien.

Vierailija

Mulle se on aina ollut itsestäänselvyys että autan avokkiani minkä pystyn ja yhteiskunnan taskuille mennään sitten kun muu ei enää auta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo eihän niitä tukia olekaan tarkoitettu elintason nostamiseen vaan siihen, että pärjää joten kuten. Omaa tyhmyyttä jos olettaa, että voisi sijoitella osakkeisiin rahaa vaikka ei pysty kustantamaan edes omaa asumistaan. Minäkin haluaisin elää yhteiskunnan kustantamana, jotta rahaa säästyisi vaikkapa matkusteluun.

Etkö osaa lukea? Kyse ei ole omasta asumisesta, vaan tyttöystävän elättämisestä.

Toisin sanoen säästöjä kerryttäneen ihmisen pitäisi yrittää etsiä avopuolisoa pelkästään työssäkäyvien ihmisten joukosta Kelan mukaan, jos ei halua menettää säästöjään.

Pitäisikö mun pistää perintönä saatu omistusosuus isovanhempien asunnosta myyntiin, jos haluan muuttaa jonkun tyhjätaskun kanssa samaan talouteen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö mun pistää perintönä saatu omistusosuus isovanhempien asunnosta myyntiin, jos haluan muuttaa jonkun tyhjätaskun kanssa samaan talouteen?

Pitäisi. Kysymys onkin miksi muuttaisit tyhjätaskun kanssa yhteen.

Tai kysymys oikeastaan  kuuluu miksi tyhjätasku muuttaisi sinun kanssasi yhteen, tullakseen sinusta riippuvaiseksi. Tyhjätaskun tässä kannattaa miettiä mikä oikeasti on parasta omalle navalleen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.