Seiskan paljastus viestiryhmästä!!! Siellä on Cheek, Arman, Elastinen yms..
https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalipaljastus-Cheek-ja-Arman-Alizad-…
Toki tuolla ei varmaan ole videoita, mutta uskotteko että Axl ollut samassa ryhmässä?
Kommentit (597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noloa, kaikki aikuisia miehiä.
Onko kukaan lukenut itse juttua lehdestä?
Lähinnä mietin miten seiska on saanut tietää jos kyseessä salainen ryhmä, joku vissiin juorunnut. Hauskaa että Ilta-Sanomien/lehden sivuilta ei löydy mitään mainintaan näinkin isosta skandaalista eli onkohan heitä pyydetty olla julkaisemasta.... noloa anyway.Iltap*skojen toimittajat on noiden kavereita tai itse tuossa ryhmässä.
Siis Olli Martelahan on iltiksen viihdetoimittaja :D
No ei ihme, ettei Iltalehden sivuilla ole mitään mainintaa koko jutusta. Näköjään suojelee omiaan.
Sen sijaan Mikä Seppänen jakoi uutisen twitterissä. Onkohan huonot välit piiriläisiin?
Monenko teidän miehenne yksityinen keskusteluryhmä kestäisi päivänvalon? Entä omanne? Ei minun ainakaan, vaikka en kaikista törkeämpiä juttuja olekaan kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Philip jättäytyy pois edustustehtävistä
Olisihan se pitänyt arvata, että Englannin kuningashuonekin liittyy tähän jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä suomalainen "räppäriskene" on jotenkin niin naurettava vitsi muutenkin. Olen joskus mielessäni miettinyt, että mitähän Snoop Dog ajattelisi muutaman Jaren & Elan mahtipontisen videon katsottuaan :)
Arvostan kaikkia suomalaisia artisteja, jotka edes yrittävät tai jopa breikkaavat ulkomailla (esim. Alma, monet metallibändit, Steven Seagulls jne), mutta nämä Etelä-Helsingissä pyörivät leikkiräppärit, jotka jo Tukholmassa naurettaisiin pihalle.... jotenkin niin noloa.....
Just tämä! Olen niin miettinyt että olenko ainoa, jonka mielestä tämä nykyinen suomiräppi on aivan naurettavaa? Kaikki hehkuttaa hulluna mutta itse en ole tiennyt itkeäkö vaiko nauraa, niin surkuhupaisaa tuo touhu minusta on. Ihanaa tietää etten ole ainoa.
Olette vain tulleet vanhoiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tämä nyt on ollut tämän räppärin ja hänen läheistensä viestittelykanava pervoiluun. Selasin viestejä yli vuoden taaksepäin ja mm. Armanilta neljä viestiä, eikä mitään törkeyksiä.
Milloin tämä selaus tapahtui? Seiskassa kun lukee että ryhmä on nykyisellään poistettu.
Oh snap!
cahesta löytyy/löytyi
Vierailija kirjoitti:
Monenko teidän miehenne yksityinen keskusteluryhmä kestäisi päivänvalon? Entä omanne? Ei minun ainakaan, vaikka en kaikista törkeämpiä juttuja olekaan kirjoittanut.
Voin lukea kaikki mieheni kirjoitukset ja yhtään vittu-sanaakaan ei löydy. Sen verran fiksu suku että Facebookista ei löydy edes wt-kamaa. Seläntakana puhujat ovat dumpattu pois ystäväpiiristä aikoja sitten.
No voi helkkari, mä aina protestoin jotain juttua iltakakoissa, tänään vaihdon klikkailemaan sen erään pappihaastattelun takia Ilta-Sanomiin ja nytkö pitäisi jo takaisin ILta-lehteen lähteä. Taida ruveta uutislakkoon vähäksi aikaa.
Vain seiska ja maikkari uutisoineet tämän. Seiskalla kaksi otsikkoa ja maikkarilla yksi. Missään muualla ei mitään. Ette tainneet saada kliimaksianne tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin lukea kaikki mieheni kirjoitukset ja yhtään vittu-sanaakaan ei löydy. Sen verran fiksu suku että Facebookista ei löydy edes wt-kamaa. Seläntakana puhujat ovat dumpattu pois ystäväpiiristä aikoja sitten.
Av kuitenkin maistuu kuin paska kärpäselle. :D
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina ällöttänyt tämä rähinä records -porukka, Rotsi auki -Wörlin, jne jne, joten ei yllätä tippaakaan. Toivottavasti Diandran silmät avautuu ja tajuaa jättää ne Cheekin sisäpiiri-"brotherinsa" ja missikaverinsa. Bloggaaja Kira Kosonen huhujen mukaan entinen koulukiusaaja, joten ei yllätä, että kuuluu Julia Toivolan, Leinan ja kumppanien kanssa sisäpiirivaimoihin.
Ainakin Isac Elliot on jo uitettu sisäpiiriin. Harmittaa todella paljon! Mikael Gabrielkin vain käyttää nuorempia artisteja pelinapuloina, ollen näiden "ystävä"
Ei yllätä yhtään. Molemmat vaikuttavat epäaidoilta ja vetävät roolia. Jotain siis on peiteltävä.
Tosta porukasta osa kundeista ettii just bileisiin mimmejä joita saavat sitten kimpassa laittaa. Että semmoset arvot näillä isoilla pojilla. Henkistä kapasiteettiä ei ole koskaan näille kertynytkään. Ihmettelen myös naisia jotka tähän hommaan lähtevät. Yleensäkin tyhjäpää muidut, kenellä ainut saavutus on somessa posettaa paljastavissa asuissa äjien kuolaamana. Eli heikosti ajattelevia naisia joita helppo käyttää hyväkseen omiin ja kaveriporukan leikkeihin.
Diandran toivoisin jo lähtevän karkuun. Sofiakin käytti ystävyyttä hyväkseen vain että pääsi Cheekin lähelle.
Vierailija kirjoitti:
No voi helkkari, mä aina protestoin jotain juttua iltakakoissa, tänään vaihdon klikkailemaan sen erään pappihaastattelun takia Ilta-Sanomiin ja nytkö pitäisi jo takaisin ILta-lehteen lähteä. Taida ruveta uutislakkoon vähäksi aikaa.
Ei IS:ssa tai IL:ssa edes kirjoiteta uutisia. Suurin osa näyttää olevan puolihuolimattomasti käännösroboteilla suollettuja artikkeleita. Nolointa niissä on kirjoitus- ja yhdyssanavirheet sekä epäselvät lauserakenteet. Koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Vain seiska ja maikkari uutisoineet tämän. Seiskalla kaksi otsikkoa ja maikkarilla yksi. Missään muualla ei mitään. Ette tainneet saada kliimaksianne tällä kertaa.
No ei tietenkään ole kun ei omista kamuista voi lähtä tekemään juorujuttuja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo artikkelin alkusanat: "Seiska tutki" kertoo ihan tarpeeksi siitä miten keksitty juttu on. Plus se että tähdet olisivat muka itse suostuneet Seiskalle avaamaan ketjua...
Opiskellessani journalistiikkaa kävimme tutustumassa Seiskan toimitukseen, jossa toimittajat kertoivat ylpeinä keksivänsä näitä asioita ihan omasta päästään.
Että siinähän mammat hekumoitte :D
Se ei ole true Av-mamma jos ei usko seiskaan 💗
Minä en lue seiskaa, edes kampaajalla, hän ei tilaa sitä 🤔 mutta täällä minä typeryyttäni roikun, kun ei ole omaa elämää. Voi minua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä suomalainen "räppäriskene" on jotenkin niin naurettava vitsi muutenkin. Olen joskus mielessäni miettinyt, että mitähän Snoop Dog ajattelisi muutaman Jaren & Elan mahtipontisen videon katsottuaan :)
Arvostan kaikkia suomalaisia artisteja, jotka edes yrittävät tai jopa breikkaavat ulkomailla (esim. Alma, monet metallibändit, Steven Seagulls jne), mutta nämä Etelä-Helsingissä pyörivät leikkiräppärit, jotka jo Tukholmassa naurettaisiin pihalle.... jotenkin niin noloa.....
Seuraan erästä pokeriaiheista youtube-kanavaa, jossa yleensä vieraana on joku pokeriin liittyvä tyyppi. Jens Kyllönen oli vieraana ja jonkin ajan kuluttua hän rupesi puhumaan räppäriystävästään eli Cheekistä. Jens yritti ilmeisesti mainostaa kovastikkin Cheekin mahtavaa tuotantoa, mutta mulla nousi pieni häpeän puna poskille. Ja tää oli siis amerikkalainen podcast.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan erästä pokeriaiheista youtube-kanavaa, jossa yleensä vieraana on joku pokeriin liittyvä tyyppi. Jens Kyllönen oli vieraana ja jonkin ajan kuluttua hän rupesi puhumaan räppäriystävästään eli Cheekistä. Jens yritti ilmeisesti mainostaa kovastikkin Cheekin mahtavaa tuotantoa, mutta mulla nousi pieni häpeän puna poskille. Ja tää oli siis amerikkalainen podcast.
Apua...:D
Oon vähän pettynyt siihen, että myös Brädi mukana. Luulin, että on vähän fiksumpi ja aikuisempi (ainakin Robinin seurassa vaikuttanut ok:lta) kuin nuo muut lahtelaisräppärit.
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän pettynyt siihen, että myös Brädi mukana.
et voi olla tosissas
väärä ketju, sorry