Seiskan paljastus viestiryhmästä!!! Siellä on Cheek, Arman, Elastinen yms..
https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalipaljastus-Cheek-ja-Arman-Alizad-…
Toki tuolla ei varmaan ole videoita, mutta uskotteko että Axl ollut samassa ryhmässä?
Kommentit (597)
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän pettynyt siihen, että myös Brädi mukana. Luulin, että on vähän fiksumpi ja aikuisempi (ainakin Robinin seurassa vaikuttanut ok:lta) kuin nuo muut lahtelaisräppärit.
Brädihän on Cheekin lapsuuden ystäviä joten en ihmettele, että on mukana ryhmässä. Kannattaa kuitenkin muistaa ettei välttämättä kaikki ole sanonut yhtään mitään loukkaava. Lehti nyt vaan haluaa nostaa automaattisesti ryhmän kaikki julkkikset esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo bloggaajamisut liittyvät kuvioon? Siis Julia, Kira, Didem?
Sen nyt tiedän että julia on Taatsin ex.Ei didem vaan diandra
Diandran lähteminen Cheekin kelkkaan oli uran suurin virhe. Mitä on saavuttanut tällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo bloggaajamisut liittyvät kuvioon? Siis Julia, Kira, Didem?
Sen nyt tiedän että julia on Taatsin ex.Yhtäsuurtaperhettä
Didem ei liity. Kira ja Julia jätkien lapsuudenystäviä.
Eipä tartte enää Skohaniin astua tämän jälkeen. Rahojani en tälle porukalle enää kanna.
Olenko minä ainoa joka miettii, että tässä ei oikein ole mitään yllättävää? Jos nyt unohdetaan hetkeksi raivostuttava äijäkulttuuri ja mietitään, että joka toisessa duunipaikassa jossa matalammin koulutetut vaikuttaa, vilkkuu tissikalenteria ja jutut on luokkaa Ö. Tai missä vain miesporukoissa voi olla aivan yhtä naista halventavaa "läppää" ja tämä on isolle osalle ihmisistä ihan okei.
Miten se, että Cheek antaa arvosanan panostaan suljetussa ryhmässä, eroaa mitenkään siitä kun setämies Pauli Hitsaus Oy:stä kertoilee kodinkone-vitsejä ja puristelee takapuolesta ohimennen?
Eipä yllätä ja oon aina miettiny ettei suomen julkkispiirit voi olla niin puhtosia, kun on annettu olettaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän pettynyt siihen, että myös Brädi mukana. Luulin, että on vähän fiksumpi ja aikuisempi (ainakin Robinin seurassa vaikuttanut ok:lta) kuin nuo muut lahtelaisräppärit.
No tottakai hänkin osaa 'näytellä' fiksua ja aikuismaista silloin kun hengaa/työskentelee nuoren artistin kanssa, jolla on paljon lapsifaneja ja jota pidetään hyvänä roolimallina.
Todellisuus voi olla ihan muuta.
Eniten muaki tässä ärsyttää se että näitäkin tosiaan saattaa fanittaa ja inannoida lapset jotks imevät idoleiltaan arvomaailmaa ja muiya tapoja. Ei niinkään yllätä se että julkkispiirit pääsääntösesti tällästä shittiä onkin.
No kenen julkkismiehen mukana olosta olisitte yllättyneet? Mää en kyllä montaa keksi, jolta ei voisi jollain tapaa tällasta käytöstä ja arvomaailmaa odottaa.
No ehkä Saulo Niinistö
Vierailija kirjoitti:
Jännä huomata miten paljon näiden artistien faneja on täällä puollustelemassa heitä.
Niin, lynkkaaminenhan on ainoa oikea tapa, muita ei hyväksytä tai olet puolusteleva fani. Sama ilmiö nähtiin mm. Kasmirin kohdalla ja monen monen muun.
Vierailija kirjoitti:
No kenen julkkismiehen mukana olosta olisitte yllättyneet? Mää en kyllä montaa keksi, jolta ei voisi jollain tapaa tällasta käytöstä ja arvomaailmaa odottaa.
No ehkä Saulo Niinistö
Niinistö oli poikamiesvuosinaan vaimonhakkaaja Kari Häkämiehen terassikaveri. Avoautolla ajettiin p-rallia aurinkolasit otsalla. Tuskin kaikki läppänsä oli asiallisen neutraaleja.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä Saulo Niinistö
Tuskin niitä löytyy kovin montaa edes tavismiesten joukosta.
Jaahas, rupesi taas asialliset viestit häviämään. Ei olekaan muutamaan viikkoon ollut tuota ongelmaa. Taitaa olla arka aihe...
Vierailija kirjoitti:
No ehkä Saulo Niinistö
Antti Tuisku (ja jos nyt unohdetaan ne ainaiset homo vai ei spekulaatiot) niin ihan vaan sen takia, että on vuosien aikana antanut itsestä tosi kiltin ja fiksun kuvan. Oon aina miettinyt, että pakko silläkin olla joku pimee puoli.
A.ai joku vielä lukee Seiskaa? Onpas ihme,että ei ole jo kuopattu lehti.
B.joku vielä uskoo ja käyttää jopa lähteenä?
C.myös iltalehti keksii juttuja.Kaksi tuttua toimittajaa ko.lehdessä + yksi valokuvaaja kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä Saulo NiinistöAntti Tuisku (ja jos nyt unohdetaan ne ainaiset homo vai ei spekulaatiot) niin ihan vaan sen takia, että on vuosien aikana antanut itsestä tosi kiltin ja fiksun kuvan. Oon aina miettinyt, että pakko silläkin olla joku pimee puoli.
On ainakin pettänyt edellistä puolisoaan rankasti, mutta Antin seurustelukuvioistahan ei saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä Saulo Niinistö
No rehellisesti sanottuna minä yllättyisin jos Robin tai Antti Tuisku yhdistettäisiin tällaiseen. Muita ei nyt yhtäkkiä tule mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä Saulo NiinistöNiinistö oli poikamiesvuosinaan vaimonhakkaaja Kari Häkämiehen terassikaveri. Avoautolla ajettiin p-rallia aurinkolasit otsalla. Tuskin kaikki läppänsä oli asiallisen neutraaleja.
Ja Hjalliksen. :D
Enemmän minua ihmetyttää, että ryhmässä on ollut 50 henkilöä eikä kenellekään ole tullut mieleen, että joku voisi näitä viestejä vuotaa. Ymmärtäisin jossain alle 10 hengen ryhmässä, jossa on tiiviimpi kaveriporukka.
Seiska ei tämmöistä voi keksiä ja julkistaa. Seiska on siinä asemassa tässä maassa, hyvin pienessä maassa, ettei ole vara keksiä juoruja. Ainoa juorulehti ja lukijoita riittää, koska lehden juoruihin luotetaan. Mitenhän mahtaisi lukijoiden tuumivan, jos näin iso juttu paljastuisi ankaksi?
Se olisi Seiskan tarun loppu.
Ei didem vaan diandra