Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan paljastus viestiryhmästä!!! Siellä on Cheek, Arman, Elastinen yms..

Vierailija
04.05.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalipaljastus-Cheek-ja-Arman-Alizad-…

Toki tuolla ei varmaan ole videoita, mutta uskotteko että Axl ollut samassa ryhmässä?

Kommentit (597)

Vierailija
301/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan jos en näe asiassa mitään ihmeellistä, mulle kun ei ole järkytys jos joku saa piparia ja kehaisee naista senjälkeen. Hui kauheaa.

"Sisäpiirin roisi keskustelu sisältää paljon sellaista kommentointia, jota emme voi hyvän journalistisen tavan mukaisesti julkaista.

Seiskan tarkasti tutkima materiaali kuitenkin paljastaa, että noin 50 hengen Sisäpiiri 2.0 -viestiryhmässä kirjoitetaan räävittömiä pilkkavitsejä muun muassa misseistä, ulkomaalaisista, kehitysvammaisista ja seksuaalivähemmistöistä. Osa jäsenistä kertoo ryhmässä myös yksityiskohtaisesti ja rehvakkaasti intiimielämästään antaen arvosanoja seksiakteille. Yksi seksiaktia erittäin roisisti kuvaileva sisäpiiriläinen on suosikkiartisti Cheek."

Ok?

Edelleen mitä sitten, ei hetkauta pätkän vertaa.

Vierailija
302/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mukana eräs kokki?

Loskat suuhun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä mun kaveriporukkaan kuuluvat korkeamoraaliset ja normaalin arvomaailman omaavat ihmiset tällasia juttuja isoissa kaveriporukoissa jaeta. Että ei ainakaa mun mielestä ole ihan normaalia tämäkään

Kaikesta tästä erinomaisuudesta huolimatta sinäkin notkun täällä.

Vierailija
304/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapaska ei kirjoita kun se "viihdetoimittaja" on mukana ja toinen osaa vaan käyttää google kääntäjää muiten jutuista

Vierailija
305/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan jos en näe asiassa mitään ihmeellistä, mulle kun ei ole järkytys jos joku saa piparia ja kehaisee naista senjälkeen. Hui kauheaa.

"Sisäpiirin roisi keskustelu sisältää paljon sellaista kommentointia, jota emme voi hyvän journalistisen tavan mukaisesti julkaista.

Seiskan tarkasti tutkima materiaali kuitenkin paljastaa, että noin 50 hengen Sisäpiiri 2.0 -viestiryhmässä kirjoitetaan räävittömiä pilkkavitsejä muun muassa misseistä, ulkomaalaisista, kehitysvammaisista ja seksuaalivähemmistöistä. Osa jäsenistä kertoo ryhmässä myös yksityiskohtaisesti ja rehvakkaasti intiimielämästään antaen arvosanoja seksiakteille. Yksi seksiaktia erittäin roisisti kuvaileva sisäpiiriläinen on suosikkiartisti Cheek."

Ok?

Tai sitten tuolla vaan halutaan lisätä vettä myllyyn ja luoda mielikuvia todellisuutta rajummista jutuista, mikä taas sopii repostelun aiheeksi jatkossakin. Seiska ja hyvät journalistiset tavat, juujuu. 

Vierailija
306/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok?

Olen samaa mieltä kuin tuo toinen kirjoittaja. Mitä sitten? Oikeastiko joku luulee, että Seiskan "roisi" on jotain ennenkuulumatonta? Sehän voi olla jotain "hyvä perse, panisin" -tasoa. Näinhän ihmisiä juuri vedätetään, kun ei kerrota kaikkea vaan vihjaillaan ja annetaan mielikuvitukselle valtaa. Varsinkin kun Axl on vielä tuoreessa muistissa.

Pitää osata lukea noita ilmaisuja. "Kirjoitetaan räävittömiä pilkkavitsejä" tarkoittaa todennäköisesti sitä, että ryhmässä joku on joskus kirjoittanut vitsin, vaikka annetaan ymmärtää, että koko ryhmä on pelkkää pilkkaa. "Annetaan arvosanoja seksiakteille" tarkoittaa sitä, että siellä on ehkä kerran joku antanut läpällä arvosanan. Mutta kun idiootit juuri lähtevät mukaan näihin vihjailuihin ja ymmärtävät asiat juuri niin kuin seiska haluaakin.

Jos minä olisin julkkis, niin minustakin saisi ihan järkyttäviä otsikoita noin ympäripyöreästi vihjaillen, mutta kuitenkin elän ihan tavallista elämää. Ihan varmasti jokaisesta meistä saataisiin tuollaisia kohuotsikoita. Siihen ei tarvita kuin yksi ainoa sanottu/ kirjoitettu lause tai tehty teko, niin lööppi on valmis.

Vierailija
307/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä, että antaa seksikokemukselleen arvosanan. Tuotahan jotkut harrastavat leikkimielessä, niin miehet että naiset.

Vierailija
308/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cheekin kommentit anteeksipyyntö seiskan sivuilla.

- Myönnän, että olen näin tehnyt. Tämä kyseinen arvosana 7,2/ 5 on meidän porukan vanha, elämään jäänyt läppä, joka tarkoittaa jotakuinkin ”helvetin jees”. Koin, että voin heittää tällaista juttua ystävilleni. Olen pahoillani siitä, että olen mahdollisesti loukannut jotain käytökselläni. Pyydän anteeksi. Olen koko ryhmän olemassa olon aikana käsittääkseni kaksi kertaa puhunut intiimeistä asioistani. Olen tarkoittanut kirjoitukseni vain ystävilleni, Jare sanoo Seiskalle.

- Ryhmää ei ole sen vuoksi perustettu, että siellä arvostellaan naisia tai haukutaan ketään. Se on ollut alusta asti ystävien yhteydenpito kanava, hän jatkaa."

Seliseli.

Tuo 7 on arvosana panosta ja mimmistä. "2/5" tarkoittaa, että on ollut ykköstä ja kakkosta, mutta ei kolmea muuta juttua.

Vierailija
309/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa, kaikki aikuisia miehiä.

Onko kukaan lukenut itse juttua lehdestä?

Lähinnä mietin miten seiska on saanut tietää jos kyseessä salainen ryhmä, joku vissiin juorunnut. Hauskaa että Ilta-Sanomien/lehden sivuilta ei löydy mitään mainintaan näinkin isosta skandaalista eli onkohan heitä pyydetty olla julkaisemasta.... noloa anyway.

yksi listassa mainittu nimi on ilttiksen toimittaja joten siksi ei kyseisessä lehdessä ole jutusta mainintaa:(

Vierailija
310/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok?

Olen samaa mieltä kuin tuo toinen kirjoittaja. Mitä sitten? Oikeastiko joku luulee, että Seiskan "roisi" on jotain ennenkuulumatonta? Sehän voi olla jotain "hyvä perse, panisin" -tasoa. Näinhän ihmisiä juuri vedätetään, kun ei kerrota kaikkea vaan vihjaillaan ja annetaan mielikuvitukselle valtaa. Varsinkin kun Axl on vielä tuoreessa muistissa.

Pitää osata lukea noita ilmaisuja. "Kirjoitetaan räävittömiä pilkkavitsejä" tarkoittaa todennäköisesti sitä, että ryhmässä joku on joskus kirjoittanut vitsin, vaikka annetaan ymmärtää, että koko ryhmä on pelkkää pilkkaa. "Annetaan arvosanoja seksiakteille" tarkoittaa sitä, että siellä on ehkä kerran joku antanut läpällä arvosanan. Mutta kun idiootit juuri lähtevät mukaan näihin vihjailuihin ja ymmärtävät asiat juuri niin kuin seiska haluaakin.

Jos minä olisin julkkis, niin minustakin saisi ihan järkyttäviä otsikoita noin ympäripyöreästi vihjaillen, mutta kuitenkin elän ihan tavallista elämää. Ihan varmasti jokaisesta meistä saataisiin tuollaisia kohuotsikoita. Siihen ei tarvita kuin yksi ainoa sanottu/ kirjoitettu lause tai tehty teko, niin lööppi on valmis.

Oletko yksi ryhmäläisistä? Hieno tarina meinaan.

Vierailija
311/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok?

Tai sitten tuolla vaan halutaan lisätä vettä myllyyn ja luoda mielikuvia todellisuutta rajummista jutuista, mikä taas sopii repostelun aiheeksi jatkossakin. Seiska ja hyvät journalistiset tavat, juujuu. 

No jaa, jostainhan näiden biisien sanoituksetkin on syntynyt. Ja jos niitä yhtään tarkemmin on lukenut, niin tietää heidän mielipiteensä naisista, panemisesta, jne. Ei kovin kaunista ja kypsää tekstiä tule moneltakaan ns. räppäriltä.

Vierailija
312/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa, kaikki aikuisia miehiä.

Onko kukaan lukenut itse juttua lehdestä?

Lähinnä mietin miten seiska on saanut tietää jos kyseessä salainen ryhmä, joku vissiin juorunnut. Hauskaa että Ilta-Sanomien/lehden sivuilta ei löydy mitään mainintaan näinkin isosta skandaalista eli onkohan heitä pyydetty olla julkaisemasta.... noloa anyway.

yksi listassa mainittu nimi on ilttiksen toimittaja joten siksi ei kyseisessä lehdessä ole jutusta mainintaa:(

kyseinen toimittaja on se joka tekee kaikki hömppä/ missijutut ja seurustelee missin kanssa:)

Vierailija
313/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cheekin kommentit anteeksipyyntö seiskan sivuilla.

- Myönnän, että olen näin tehnyt. Tämä kyseinen arvosana 7,2/ 5 on meidän porukan vanha, elämään jäänyt läppä, joka tarkoittaa jotakuinkin ”helvetin jees”. Koin, että voin heittää tällaista juttua ystävilleni. Olen pahoillani siitä, että olen mahdollisesti loukannut jotain käytökselläni. Pyydän anteeksi. Olen koko ryhmän olemassa olon aikana käsittääkseni kaksi kertaa puhunut intiimeistä asioistani. Olen tarkoittanut kirjoitukseni vain ystävilleni, Jare sanoo Seiskalle.

- Ryhmää ei ole sen vuoksi perustettu, että siellä arvostellaan naisia tai haukutaan ketään. Se on ollut alusta asti ystävien yhteydenpito kanava, hän jatkaa."

Seliseli.

Tuo 7 on arvosana panosta ja mimmistä. "2/5" tarkoittaa, että on ollut ykköstä ja kakkosta, mutta ei kolmea muuta juttua.

Mitkä on kolme muuta juttua?

Onneksi olen avioliitossa, ei tarvitse pelätä kuinka puoli kaupunkia lukee arvosteluja minkälaista on olla kanssani sängyssä ja mitä siellä tehdään.

Vierailija
314/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä, että antaa seksikokemukselleen arvosanan. Tuotahan jotkut harrastavat leikkimielessä, niin miehet että naiset.

Niin ja tässä tuntuu unohtuneen, että kyse on yksityisviesteistä eikä mistään julkisuuteen tarkoitetuista lausunnoista. Kyllä ihmisillä pitää olla oikeus yksityiselämässään kavereiden kesken heittää läppää.

Vierailija
315/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa kun oli tärkeä uutinen taas. Julkkiksilla on joku chatti, jossa heittävät läppää OMG SOS!!!!1111

Vierailija
316/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin huomaa, kun tämä yksi puolustelija repii pelihousujaan täällä, nin seiskan juttu on kolahtanut.

Vierailija
317/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok?

Oletko yksi ryhmäläisistä? Hieno tarina meinaan.

Niin, arvasinkin, että minua epäillään ryhmäläiseksi, kun jaksoin kirjoittaa noin pitkän kommentin selkeästi kantani perustellen. :D

Mutta ihan vain lyhyesti, kehottaisin taivastelijoille kertaamaan medialukutaidon oppeja ja sitä, millä tavalla sensaatio-otsikot toimivat.

Vierailija
318/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijaa kun oli tärkeä uutinen taas. Julkkiksilla on joku chatti, jossa heittävät läppää OMG SOS!!!!1111

Kun kasvat aikuiseksi, niin ymmärrät. Keskenkasvuisille tässä ei varmasti ole mitään outoa tai väärää. Käy kouluja ja koe elämää, niin opit arvostamaan toisia ihmisiä.

Vierailija
319/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pienimies unikkikin naureskelee vammaisille ja misseille , ilmankos tuli ero

Eikös Uniikka ole itse kääpiö? Mielenkiintoista, että naureskelee vammaisille...

Ja Arman ulkomaalaisille...

Vierailija
320/597 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin huomaa, kun tämä yksi puolustelija repii pelihousujaan täällä, nin seiskan juttu on kolahtanut.

En revi pelihousujani eikä kolahtanut, mutta kyllä puolustelen, kun tätä tyhmyyden määrää ei aina ymmärrä. Miksi en puolustelisi, kun kärpäsestä tehdään härkänen?