Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan paljastus viestiryhmästä!!! Siellä on Cheek, Arman, Elastinen yms..

Vierailija
04.05.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalipaljastus-Cheek-ja-Arman-Alizad-…

Toki tuolla ei varmaan ole videoita, mutta uskotteko että Axl ollut samassa ryhmässä?

Kommentit (597)

Vierailija
441/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä puolustelua että "kaikki tekee niin". En mä ainakaan kuulu mihinkään rinkiin enkä hauku esim. vammaisia.

Eipä tarvii enää Armanin ohjelmiakaan katsoa, kaksnaamaista touhua.

Miksi vammaisia ei saisi haukkua jos niin tekee omassa piirissään? Kaikella vitsailu on sallittua niin pitkään, kun sillä ei loukata ihmisiä. Jos joku haluaa vitsailla vanhempieni kuolemalla, niin antaa mennä vaan, kunhan ei tee sitä minun kuullen. 

Nämä "vitsailijat"ansaitsevat samaan aikaan jopa rahaa vähemmistöjen puolustajina. Tekevät ohjelmia ja pitävät konsertteja, julkaisevat elämänkertoja. Samaan aikaan pilkkaavat ja haukkuvat selän takana? Sekö on "hauskaa"?

Se, että nauraa vammaisten tekemille typerille jutuille ei tarkoita sitä, että ei voisi haluta tukea parempaa vammaishoitoa. 

Katsotaan kun viestit julkaistaan kuinka "viattomista" jutuista on kyse. Mielestäsi on ok, että naureskellaan ja jaetaan kuvia ja juttuja vaikka joistakin ihmisistä, joita on tavannut työssään, itkenyt kameralle heidän kohtaloaan, sitten menee kotiin ja avaa netin naureskelleen, kuinka "muka itketti" ja haastateltaviaan haukkuen?

Tai antaa lausuntoja koulukiusaamiseta, osallistuu kampanjoihin, menee kotiin, avaa netin ja kirjautuu rinkiin ja aloittaa haukkumisen?

Tai julkaisee elämänkerran rankasta elämästään, saa ihmiset puolelleen, menee kotiin, avaa netin ja kirjautuu rinkiin naureskellen kuinka iso edellisviikonlopun naisen perse olikaan ja kuinka rumia ovat vammaiset?

Itse kutsun tuollaista feikiksi ja rahastamiseksi. Kiusaajia ovat.

Vierailija
442/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä puolustelua että "kaikki tekee niin". En mä ainakaan kuulu mihinkään rinkiin enkä hauku esim. vammaisia.

Miksi vammaisia ei saisi haukkua jos niin tekee omassa piirissään? Kaikella vitsailu on sallittua niin pitkään, kun sillä ei loukata ihmisiä. Jos joku haluaa vitsailla vanhempieni kuolemalla, niin antaa mennä vaan, kunhan ei tee sitä minun kuullen. 

Miksihän mun viesti oli poistettu, siinä ei ollut mitään asiatonta...? Mutta vastaanpa uudelleen. Eli kyllä se kertoo jotain ihmisestä, jos saa kiksinsä vammaisia haukkumalla. Varsinkin jos sama ihminen tekee julkisuudessa hyväntekeväisyyttä ja osallistuu monenlaisiin "nenä päivä"- kampanjoihin. Ja esittää herkkää ihmistä avautumisineen vain mär*nää ohjelmassa. Ja sitten kuitenkin samalla naureskelee niille, jotka ovat saaneet heikommat lähtökohdat tässä elämässä. Ei kuulosta sellaiselta ihmiseltä, jonka kanassa itse haluaisin olla tekemisissä.

Eli tällainen asiaton kommentti oli poistettu.  

Sulla on siis parempaa tietoa siitä että juuri Cheek ja Elastinen siellä on naureskelleet niille joilla on heikommat lähtökohdat tässä elämässä? Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seiska kerkesi kopioida monet sivut ennenkuin sulku tuli......  Jos totta niin kylläpä meni maku näihin kavereihin totaalisesti.  Älkää mammat päästäkö lapsianne näiden konsertteihin.

Vierailija
444/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti sitä vauvapalstalle eksyykin lääkärit, musiikkialan ammattilaiset ja milloin mitkä, nyt vuorossa räppäreiden kaveripiirin serkut ja tutun tutus, joilla on sisäpiiritietoa...

Kyseisissä ryhmissä toki ei kukaan hanki lapsia, eiku? Ja onhan tämä av-puoli muutenkin tosi luettu ja kommentoitu myös muiden kuin 'mammojen' keskuudessa.

Kaikille niille, jotka kommentoivat aihetta että mitä väliä ja keskustelut olivat vain tietyn ryhmän kesken, niin tässäpä Ylen ajankohtainen kirjoitus muistuttamaan että on sillä väliä, jopa rikosoikeudellisia seurauksia.

http://yle.fi/uutiset/3-9591462

Vierailija
445/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä "vitsailijat"ansaitsevat samaan aikaan jopa rahaa vähemmistöjen puolustajina. Tekevät ohjelmia ja pitävät konsertteja, julkaisevat elämänkertoja. Samaan aikaan pilkkaavat ja haukkuvat selän takana? Sekö on "hauskaa"?

Noista 50 äijästä vaan muutama tienaa rahansa konserteilla ja elämänkerroilla. Jos sulla ei ole parempaa tietoa, että juuri joku näistä muutamasta artistista solvaa vähemmistöjä niin älä yleistä.

Ovat olleet mukana ringissä kaikki. Sama kuin koulukiusaajat, se joka ei puutu vaan katsoo vierestä kiusaajan kanssa hengaten, hyväksyy touhunsa. Se joka ei hyväksy puuttuu tilanteeseen eli lopettaa ringin, jos ei pysty, eroaa itse.

Mitä miehiä nuo ovat? Säälittäviä pikkupoikia. 

Seiska muuten on siitä luotettava tietolähde, että tutkivat asiat ennenkuin julkaisevat. Ei ole juttuja ollut jotka eivät ole pitäneet paikkaansa. 

Vierailija
446/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita itestäs nolo kuva tänne niin vitsaillaan oikein kunnolla. Ei kai se sua loukkaa. Et vaan tuu lukeen kommentteja.

Julkinen häpäisy on ihan eri asia kuin pienessä piirissä naureskelu. Julkinen häpäisy vaikuttaa merkittävästi jonkun ihmisen elämään. Se, että haukutaan vammaisia yleisesti tai nauretaan jollekin vaikkapa netistä otetulle kuvalle vammaisesta, ei vaikuta vammaisiin millään tavoin. 

Kyllä se vaikuttaa. Se vaikuttaa siihen ilmapiiriin, mikä on hyväksyttyä ja mikä ei. Nuoret fanit (joiden vanhempien rahoilla nämäkin kyseiset sankarit tienaa leipänsä) ottavat idoleistaan esimerkkiä, halusivat nämä idolit sitä tai eivät. Voi moni teini ajatella että on ihan oikein naureskella vammaisille ja vaikkapa kiusata, kun naureskeleehan se mun idolikin. Se mitä "yleisellä tasolla" tehdään, muuttuu joidenkin yksilöiden kautta hyvinkin nopeasti jotain yksittäistä yksilöä koskevaksi. Minä en ainakaan halua sellaista yhteiskuntaa, jossa on ok naureskella vammaisille tai muuten valtaväestöstä poikkeaville. Se on moraalisesti väärin ja myös ihan vain hyvientapojenkin vastaista.     

Vierailija
447/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: veikkaan, että somen parissa kasvaneille nuorille ja nuorille aikuisille on aika hämärän peitossa, missä menee laillisuuden raja materiaalin levittämisen suhteen. Opiskelen itse yo:lla ja enemmistö kurssikavereista on somea aktiivisesti käyttäviä parikymppisiä. Välillä meno opiskelijabileissä on aika villiä ja ihmiset innostuu kännissä tekemään vaikka mitä tempauksia, joihin liittyy usein alastomuus, ihan julkisillakin paikoilla. Näitä tilanteita sitten monet kuvaa ja jakaa snapissa ja wappissa. Yleensä kuvatuille henkilöille asia on ihan ok siinä tilanteessa, mutta varmaan mieli usein muuttuu pään selvitessä. En usko kenenkään tajuavan, että tällaisesta voitaisiin päätyä käräjille asti. Muutenkin käsitys siitä, mitä on ok kuvata saati jakaa, tuntuu monella olevan todella hämärä.

Vierailija
448/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että nauraa vammaisten tekemille typerille jutuille ei tarkoita sitä, että ei voisi haluta tukea parempaa vammaishoitoa. 

Katsotaan kun viestit julkaistaan kuinka "viattomista" jutuista on kyse. Mielestäsi on ok, että naureskellaan ja jaetaan kuvia ja juttuja vaikka joistakin ihmisistä, joita on tavannut työssään, itkenyt kameralle heidän kohtaloaan, sitten menee kotiin ja avaa netin naureskelleen, kuinka "muka itketti" ja haastateltaviaan haukkuen?

Tai antaa lausuntoja koulukiusaamiseta, osallistuu kampanjoihin, menee kotiin, avaa netin ja kirjautuu rinkiin ja aloittaa haukkumisen?

Tai julkaisee elämänkerran rankasta elämästään, saa ihmiset puolelleen, menee kotiin, avaa netin ja kirjautuu rinkiin naureskellen kuinka iso edellisviikonlopun naisen perse olikaan ja kuinka rumia ovat vammaiset?

Varmasti myös tuollaista tapahtuu ja minulle se on ainakin ihan itsestään selvää, että julkkikset esittävät parempaa ihmistä kuin ovat. Etenkin tuo Vain Elämää -ohjelmahan on nimenomaan sitä varten. Eniten siitä hyötyvät nuo räppärit, jotka vääntävät itsensä vanhemman kansan sydämiin näyttelemällä kunnollista. 

Vierailija
449/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cheek pyysi anteeksi koska mediavastaava pyysi/neuvoi niin tekemään. Yrittää ressukka pelastaa edes rahansa. Cheek pelkää vieläkin että 20-v tehdyt törttöilyt tulevat ilmi. Ei ihme että joutuu käyttämään psyykelääkkeitä.

Hakkaaja on aina hakkaaja. Cheekhän hakkasi ihmisiä Lahden kaduilla, näin kertoi Kuukausiliite.

En tarkoittanut hakkaamisia.

Vierailija
450/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitähän mimmejä siellä on rankattu

Vierailija
451/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin vastaavasta ryhmästä (liekö peräti sama) jo 3 vuotta sitten eräältä vanhalta ystävältä. Hänen kaverinsa työskentelee artistien kanssa ja oli ihan nähnyt toimistolla muistaakseni Uniikin avonaiselta läppäriltä facebook ryhmän näkymän, jonne oli laitettu todella alentavia kommentteja naisista ja myös kuvia. Ryhmässä olivat siis ainakin Elastinen, Cheek ja Uniikki. Silloin ajattelin että voihan juttu olla värittynyt matkalla, mutta nyt taidan uskoa.

Tämän  ystävä otti esille, kun olimme kaveriporukassa istumassa iltaa ja tuli ilmi että yksi porukasta on heilastellut Cheekin kanssa. Halusi varoittaa tätä naista siis. Jotenkin säälitti, ettei tämä Cheekiä tapaillut nainen ottanut onkeensa, lisäksi hän käyttäytyi vielä erittäin korrektisti räppärin yksityisyyttä suojellakseen. Ei sanonut pahaa sanaakaan, ei juoruillut. Sitten kun hän luonnollisesti parin panokerran jälkeen ei enää saanut vastauksia yhteydenottoihinsa, otti senkin kiltisti vastaan. Toivon todella ettei tästä aivan liian kiltistä ja naiivista tytöstä ole tuossa ryhmässä jaettu mitään paskaa :(

Nyt oikeesti! Sinäkin levittelet jotain päätöntä juorua, koska se sinusta nyt tuntuu todelta...No näinhän ne juorut ja valheet juuri leviääkin.

Ihmiset hyvät opetelkaa kriittisemmiksi sen suhteen mitä lehdistä ja varsinkin juorulehdistä luette! Opetelkaa myös pohtimaan näitä juorujen levittäjien motiiveja...

Vierailija
452/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutinen siis on että julkkiksilla on samanlaisia ryhmiä kuin taviksilla? Vau. 

haluan tehdä selvöksi, että tämä ei ole mikään normi miesten keskuudessa. Täysijärkiset normaalilla itsetunnolla varustetut miehet eivät toimi noin. 

Minulla ei ole mitään tarvetta keulia puolitutuille tekemisilläni. 

Kypsään ja tavoiteltavaan ihmisyyteen (myös miehisyyteen) kuuluu ylpeyttä ja empatiakykyä. Tuollainen on säälittävää, eikä vastaa millään tasolla niitä hyveitä, joita todellisissa kovan kaliiberin miehissä kadehdin ja mihin itsekin pyrin. 

Vastaavaa ei myöskaan ole tullut vastaan muiden urpompienkaan puuhissa - eli ei mikään normi. 

m39

Vierailija
453/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun nämä profeetat eivät laittaneet nimekseen yksintein Jeesus ja Jumala, eivät kai päässet yksimielisyyteen, kumpi on kumpi. Yök

Vierailija
454/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselivat sivusta kun Axel ja Kasmir grillattiin.  Kasmir syyttömänä.  Onneksi hän lienee selviytynyt.

Vierailija
455/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti myös tuollaista tapahtuu ja minulle se on ainakin ihan itsestään selvää, että julkkikset esittävät parempaa ihmistä kuin ovat. Etenkin tuo Vain Elämää -ohjelmahan on nimenomaan sitä varten. Eniten siitä hyötyvät nuo räppärit, jotka vääntävät itsensä vanhemman kansan sydämiin näyttelemällä kunnollista. 

Tuollainen ohjelma on eri asia. Nämä ringissä olevat ovat nimenomaan profiloituneet nuorison esikuvina, hyväntekeväisyydessä mukana olevina, puolustamalla vähemmistöjä jne, eri asia kuin koko kansan viihdetähdet Vain Elämässä esimerkiksi. Ratsastavat ulkomusiikillisilla jutuilla, saavat rahaa siitä. Esiintyvät jopa niin että asiat koskettavat henkilökohtaisesti. On todella törkeää että samaan aikaan arvostelevat ihmisiä ja naureskelevat noin ringissään, kertoo millaisia ovat oikeasti, ja omassa silmissäni häpäisevät ja pilkkaavat myös niitä keiden puolesta ovat puhuneet. Törkeää käyttää hyväksi hädänalaisia oman uran edistämiseksi ja olla todellisuudessa täysin erilainen ihminen, ja omaavansa toisenlaisen ihmiskäsityksen. Ei fiksu ihminen kirjoittele haukkumaviestjeä johonkin rinkiin kenestäkään.Pelottaa tuo ylimielisyyskin, tiesivät että voivat jäädä kiinni ja jatkoivat, tulee olo että näyttävät keskaria kaikille ja ajattelevat että saavat tehdä mitä vain.

Vierailija
456/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluan tehdä selvöksi, että tämä ei ole mikään normi miesten keskuudessa. Täysijärkiset normaalilla itsetunnolla varustetut miehet eivät toimi noin. 

Kypsään ja tavoiteltavaan ihmisyyteen (myös miehisyyteen) kuuluu ylpeyttä ja empatiakykyä. Tuollainen on säälittävää, eikä vastaa millään tasolla niitä hyveitä, joita todellisissa kovan kaliiberin miehissä kadehdin ja mihin itsekin pyrin. 

Vastaavaa ei myöskaan ole tullut vastaan muiden urpompienkaan puuhissa - eli ei mikään normi. 

m39

Tämän takia ihmettelen miten tälläinen voi olla joidenkin mielestä ok ja tavallista? En itsekään tunne ketään miestä joka noin käyttäytyisi,tai koskaan haluaisi tuntea. Kyllä se kusipäisyys tulee esille myös verkon ulkopuolella, noin käyttäytyviä kutsutaan sioiksi oikeassa elämässä, eivät normaalit kunnon miehet tuollaisiin mene mukaan. Miettikää että osalla heistä on lapsiakin.Eivät ole mitään 17 vuotiaita vaan lähemmäs 40 v!

Vierailija
457/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

Jep, kaikista ärsyttävintä ja raivostuttavinta on kuinka asiaa puolustellaan sillä, että kaikki miehet muka noin tekee. Se, että joku keskenkasvuisten joukkio julkkiksia arvostelee vammaisia, naisia ja vähemmistöjä ei todellakaan ole mitään kypsää aikuisten miesten käytöstä. Hyvin on onnistunut jo toistakymmentä vuotta somessa oleminen ilman tuota edellämainittua, noilla ihmisillä on oikeasti ongelmia ja jotain pahasti vialla, ikä on jo aikuisen miehen, jutut 12v Jonnejen tasolla.

M41

Vierailija
458/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan mukaan tää sisäpiiriryhmä oli perustettu yhteydenpitoa ja vertaistukea varten. Tuntuu niin tekopyhältä noiden selitykset koko lehdessä.

Jarekin mainostanut kuinka hän toivoisi löytävänsä tavallisen naisen, joka ei hillu baareissa eikä ole viihdealalla. Sen verran pakko sanoa, että kukaan täysjärkinen ja itseään arvostava sekä kunnioittava tavisnainen ei ota itselleen julkkista tai räppäriä, jolla on riittänyt naisia joka yölle ja jonka perässä fanit pyörivät. Tolla suskilla on kyllä kovat hermot, jos nykyisinkin kestää Jarea.

Mikä lienee noiden naisten motiivi pyöriä tuolla kaikkien pantavana, kun nämä tyypit on ihan suoraan kertoneet että nämä naiset kelpaa ainoastaan hetken huviksi? Ja sekö nainen on sitten jotenkin parempi, joka haluaa puolisokseen ja lastensa isäksi tuollaisen räppärin joka on kuitenkin itse kyntänyt nämä kaikki halveksimansa vaot?

Hyi s**tana.

Päällimmäisenä tulee mieleen kokemuksen halu tai jokin sisäinen toive, että josko pääsisikin pidemmälle. Epätoivoista ja säälittävää.😃

Jaa a, ovat edelleen facen mukaan kavereita, muttei instan.

Vierailija
459/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siksi että olisi väliä, mutta kysynpä nyt kumminkin: eikö Cheek olekaan homo?

Vierailija
460/597 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui parin henkilön seuraaminen instassa. Onneksi olen säästynyt tähän mennessä tuollaisilta ihmisiltä. Hyh hyh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan