Seiskan paljastus viestiryhmästä!!! Siellä on Cheek, Arman, Elastinen yms..
https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalipaljastus-Cheek-ja-Arman-Alizad-…
Toki tuolla ei varmaan ole videoita, mutta uskotteko että Axl ollut samassa ryhmässä?
Kommentit (597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutinen siis on että julkkiksilla on samanlaisia ryhmiä kuin taviksilla? Vau.
Sitten vielä ihmetellään, miksi miehet ei saa seksiä. Olisiko asenteissa parantamisen varaa?
Miten niin ei saa? Noi paska-asenteiset räppärithän sitä just saa niin paljon kuin jaksavat painaa.
Mut kuka haluais seksi jonkun ärrävikaisen kääpiön kanssa? Hyi olkoon. Mutta kaipa sellaisiakin fetissejä löytyy.
Ei taida olla sellaisilla ihmisillä kaikki muumit laaksossa, jos pitää rueta vammaisia tai ym. vähemmistöjä alkaa haukkumaan...
Tuossa iässä ei voi vedota mihinkään pojat on poikia juttuun ja tuo kertoo aika paljon noista ihmisistä minkälaisia he todellisuudessa ovat. Ei kuulosta minun korvaan normaalilta käytökseltä.
M41
Serkkuni tuntee jotakuinkin kaikki nämä edellä mainitut ringin tyypit ja sanoi että Uniikin ja Eevin eron syynä olis (ainakin jossain määrin) ollut tämän ringin jutut.
Cheek pyysi anteeksi koska mediavastaava pyysi/neuvoi niin tekemään. Yrittää ressukka pelastaa edes rahansa. Cheek pelkää vieläkin että 20-v tehdyt törttöilyt tulevat ilmi. Ei ihme että joutuu käyttämään psyykelääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä puolustelua että "kaikki tekee niin". En mä ainakaan kuulu mihinkään rinkiin enkä hauku esim. vammaisia.
Eipä tarvii enää Armanin ohjelmiakaan katsoa, kaksnaamaista touhua.
Miksi vammaisia ei saisi haukkua jos niin tekee omassa piirissään? Kaikella vitsailu on sallittua niin pitkään, kun sillä ei loukata ihmisiä. Jos joku haluaa vitsailla vanhempieni kuolemalla, niin antaa mennä vaan, kunhan ei tee sitä minun kuullen.
Laita itestäs nolo kuva tänne niin vitsaillaan oikein kunnolla. Ei kai se sua loukkaa. Et vaan tuu lukeen kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Serkkuni tuntee jotakuinkin kaikki nämä edellä mainitut ringin tyypit ja sanoi että Uniikin ja Eevin eron syynä olis (ainakin jossain määrin) ollut tämän ringin jutut.
Mun serkku tuntee myös ja se sanoi että eron syy oli se, että Eevi sai Uniikilta sen minkä halusikin. Julkisuuden. Nyt se on bloggaaja-Eevin ja fitness-Eevin lisäksi nyös ttk-Eevi ja voi antaa naistenlehtiin haastatteluja ilman Daniakin.
Kummasti sitä vauvapalstalle eksyykin lääkärit, musiikkialan ammattilaiset ja milloin mitkä, nyt vuorossa räppäreiden kaveripiirin serkut ja tutun tutus, joilla on sisäpiiritietoa...
Näistä Cheekin naisjutuista taitaa olla aikaa 5 -10 vuotta? Sillähän on takana pitkä kuiva kausi.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla sellaisilla ihmisillä kaikki muumit laaksossa, jos pitää rueta vammaisia tai ym. vähemmistöjä alkaa haukkumaan...
Edelleen. Kuka haukkui ja ketä? Jos Uniikki vitsailee r-viasta niin se on täysin ok, koska hänellä itselläänkin on se. Esim. lyhytkasvuiset ihmiset käyttää itsestään todella roisia kieltä eikä siitä tarvitse av-mammojen mieltä pahoittaa heidän puolestaan. Homot naljailee jatkuvasti homoudestaan, jne. Sekin on ok. On eri asia kirjoitella "r-vikainen kääpiö" tekstejä, kuin vitsailla itsestään ja omista piirteistään. Ja kun ei voi tietää kuka kirjoitti ja mitä, niin tuo ylläoleva viestikin on täysin turha.
Kummasti muutama täällä kovasti koittaa puolustella näitä miehiä, kun onhan ne niin ihqui 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä puolustelua että "kaikki tekee niin". En mä ainakaan kuulu mihinkään rinkiin enkä hauku esim. vammaisia.
Miksi vammaisia ei saisi haukkua jos niin tekee omassa piirissään? Kaikella vitsailu on sallittua niin pitkään, kun sillä ei loukata ihmisiä. Jos joku haluaa vitsailla vanhempieni kuolemalla, niin antaa mennä vaan, kunhan ei tee sitä minun kuullen.
Nämä "vitsailijat"ansaitsevat samaan aikaan jopa rahaa vähemmistöjen puolustajina. Tekevät ohjelmia ja pitävät konsertteja, julkaisevat elämänkertoja. Samaan aikaan pilkkaavat ja haukkuvat selän takana? Sekö on "hauskaa"?
Vierailija kirjoitti:
Kummasti muutama täällä kovasti koittaa puolustella näitä miehiä, kun onhan ne niin ihqui 😙
Eli öynkkaaminen on ainoa oikea vaihtoehto? Puspus itsellesi. En muodosta mielipidettäni seiskan otsikoiden tai mammojen serkkujen mielipiteiden perusteella. Näillä tiedoilla Cheek on antanut panolleen arvosanan 7,2/5 eli helvetin jees, kaikki muu on mammojen luuloja ja toiveita, että lynkkaaminen ois aiheellista.
Jos nuo sankarit on poistaneet ryhmän, niin vois pyytää Facebookilta kaivamaan ainakin sen ryhmän viestit esille. Kansan on oikeus tietää millaisia viestejä niiden idolit oikein kirjoittelee kanssaihmisistään.
Miettikää että viime viikonloppuna kaksi rinkiläistä piti konsertin nimellä "Profeetat". Mammat olivat innoissaan siellä, ovat niin hyviä esikuvia kaikille.
Olisivatpa edes rehellisesti kusipäisiä gangstaräppäreitä, viinaa, huumeita ja naisia tyyliin. Mutta ei, kierrellään kouluja ja hyväntekeväiyytapahtumia ja Unicefin konserteissa, hyi hemmetti.
Täysiä feikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "vitsailijat"ansaitsevat samaan aikaan jopa rahaa vähemmistöjen puolustajina. Tekevät ohjelmia ja pitävät konsertteja, julkaisevat elämänkertoja. Samaan aikaan pilkkaavat ja haukkuvat selän takana? Sekö on "hauskaa"?
Se, että nauraa vammaisten tekemille typerille jutuille ei tarkoita sitä, että ei voisi haluta tukea parempaa vammaishoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista 50 äijästä vaan muutama tienaa rahansa konserteilla ja elämänkerroilla. Jos sulla ei ole parempaa tietoa, että juuri joku näistä muutamasta artistista solvaa vähemmistöjä niin älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän mun viesti oli poistettu, siinä ei ollut mitään asiatonta...? Mutta vastaanpa uudelleen. Eli kyllä se kertoo jotain ihmisestä, jos saa kiksinsä vammaisia haukkumalla. Varsinkin jos sama ihminen tekee julkisuudessa hyväntekeväisyyttä ja osallistuu monenlaisiin "nenä päivä"- kampanjoihin. Ja esittää herkkää ihmistä avautumisineen vain mär*nää ohjelmassa. Ja sitten kuitenkin samalla naureskelee niille, jotka ovat saaneet heikommat lähtökohdat tässä elämässä. Ei kuulosta sellaiselta ihmiseltä, jonka kanassa itse haluaisin olla tekemisissä.
Eli tällainen asiaton kommentti oli poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo sankarit on poistaneet ryhmän, niin vois pyytää Facebookilta kaivamaan ainakin sen ryhmän viestit esille. Kansan on oikeus tietää millaisia viestejä niiden idolit oikein kirjoittelee kanssaihmisistään.
Eli kaikkien julkkisten yksityiset viestit esille, koska onhan kansalla oikeus tietää mitä kukakin kirjoittelee? Ehdota facebookille mieluummin sellaista, että kaikki on jatkossa julkista. Niin sinun, minun ja muidenkin profiilit ja viestit. Yksityisyydellä ei ole merkitystä, koska eihän kellään meistä ole siellä mitään mitä ei haluaisi muiden kuin asianosaisten lukevan.