Pärjäisitkö tällä ruokamäärällä normaalissa arjessa?
Aamupala: Puuro hillosilmällä
Töissä ruoka: Salaatti ja pari hapankorppua juustolla
Kotona alkuillasta: Lämmin ruoka perheen kanssa, samaa kuin muulla perheellä.
Iltapala: Esim. jugurtti tai hedelmä
Kommentit (26)
En. Teen fyysistä työtä, joten ainakin lounaan pitäisi olla huomattavasti tukevampi.
Riippuu mitä lounassalaatissa on. Pärjäisin toimistotyöläisenä hyvin, lisäisin ehkä omenan välipalaksi.
Syön yhden kasvispitoisen aterian päivässä enkä käytä viljatuotteita. Hyvin pärjää ilman aamiaista ja lounastakin.
Kyllä, suurin piirtein noin syön. Tosin aamulla on puuron sijasta teetä ja leipää.
Töissä en ehdi syödä, työaikaani ei sisälly ruokatuntia. Kassissa on mukana hedelmää ja näkkäriä ja vesipullo, joita heitän suuhun, jos jossain välissä ehdin.
Pärjäisin. Tuo hillo puurossa vois saada aikaan nälkää nostaessaan vs:t ja korvaisin sen marjoilla/raejuustolla/rypsiöljyllä.
Mitä siinä salaatissa on? Niitä on niin monenlaisia.
Jos salaatti on ruokaisa, niin pärjäisin helposti.
Jos lämpimässä ateriassa on kunnolla kaloreita, niin ehkä pärjäisin. Tosin pelottaa, että alkaisi heikottaa.
Määrästä on paha sanoa, mutta syön kerran päivässä, esim. juuri äsken pari lautasellista spagettia ja linssejä.
Pärjäisin ja jos haluan pysyä normaalipainossa istumatyöläisenä, niin tuo tyyli on ainut vaihtoehto. Suuri osa työkavereista on ylipainoisia ja itsellekin kertyy helposti ylimääräistä jos/kun lipeän aloituksen tyylisistä ruokailuista.
Ruokaisa salaatti lounaaksi ja normiruokaa päivälliseksi. Hyvin pärjäisin. Annoskoot pieniä.
bmi 25
Fyysisessä työssä en, muuten kyllä
Hankala sanoa, kun ei ole ilmoitettu ruokien määriä.
Vierailija kirjoitti:
Esim. kaupan Hetki-salaatti tai sen tyylinen itse tehty.
En,olisin hirveän nälkäinen ja kiukkuinen.Mieluusti syön lämpimän aterian myös lounaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. kaupan Hetki-salaatti tai sen tyylinen itse tehty.
Ihan ateriaksi lasken nämä kyllä. Todellakin pärjäisin, työni on kevyttä, mutta harrastan liikuntaa myös ja silti pärjäisin. En omista vaakaa, joten en tiedä BMI:tä, mutta hoikka olen.
En todellakaan, bmi 17.