Vierailija

Siis oikeesti hei!!

• ylös 24
  • alas 57

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Jaa. No mä oon sitte vissin ihan normaali ku pyörryn pistettäessä. Se tapahtuu kato aika hiljaa.

• ylös 59
  • alas 9
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sillä pahiten parkuvalla vaaleatukkaisella tytöllä oli kuitenkin tatuointi? Hieman epäloogista. :D

• ylös 137
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sillä pahiten parkuvalla vaaleatukkaisella tytöllä oli kuitenkin tatuointi? Hieman epäloogista. :D

Feikkaa ilmiselvästi. ;D

• ylös 70
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Sillä vaaleatukkaisella neulakammo liittyy ilmeisesti enemmänkin vereen ja ajatukseen verisuonten lävistämisestä. Akupunktio-tehtävähän sujui sillä melko helposti. Luulisi että tatuointien ottaminen on sujunut samalla tavalla.

• ylös 81
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Myös kielilävistys näkyi olevan. Nyt meni vähän usko pois. Nuori tyttö on kyllä aito.

• ylös 78
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Normaaleja asioita kammoavat ovat sairaita typeryksiä. Hei se on vain ohut neula ja sen tarkoitus on selvittää sun terveyttäsi. Mutta kun ei äly riitä sen tajuamiseen...

Fobioissa kyse ei ole älystä. Jokainen piikki-fobiainen kyllä ymmärtää, että kammo ei ole rationaalinen. Kertoo paljon sinun älykkyydestäsi, jos et sitä ymmärrä. :) 

• ylös 92
  • alas 12
Vierailija

Mä pelkään yhdyntää kauniiden naisten kanssa, kammo haittaa mun elämää tolkuttomasti. Pääsisinköhän ensi kaudelle mukaan taistelemaan pelostani irti?

M27

• ylös 68
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Normaaleja asioita kammoavat ovat sairaita typeryksiä. Hei se on vain ohut neula ja sen tarkoitus on selvittää sun terveyttäsi. Mutta kun ei äly riitä sen tajuamiseen...

Vaikutatpa todella älykkäältä ihmiseltä....

• ylös 40
  • alas 5
Vierailija

Noiden pitäisi hommata kotiinsa jotain neuloja ja räplätä niiden kanssa. Mullakin oli nuorempana verikoekammo mutta pääsin siitä kun yhdessä vaiheessa niitä otettiin usein ja jotenkin vain kyllästyin siihen jännittämiseen.

• ylös 17
  • alas 5
Foobikko

Mitä NORMAALIA on neulan myöntämisestä ihon alle. Sairasta on pitää sitä normaalina

• ylös 39
  • alas 16
Vierailija

Että mua kiehuttaa, kun ihmiset eivät tajua ettei äly liity (traumaattiseen) fobiaan millään lailla. Se on psykologiaa, valtava emootio, joka ottaa valtaansa fiksunkin, täysin järkevän ihmisen. Esimerkiksi piikkikammoiset voivat pitää hyvää huolta terveydestään, hoitaa itseään ja ymmärtävät samalla ihan päivänselvästi, että se verikokeen ottaminen on vain heidän hyväkseen. Silti se tuntuu vuorelta, maailman lopulta eikä sitovaa tehdyksi.

Hävetkää, te jotka haukutte fobiasta kärsiviä. He kyllä itse tietävät, että järjellä ajateltuna se on hassua mutta kun ihminen toimii aina vahvemmin tunteella. Pelko on todella suuri tunne, varsinkin jos taustalla on trauma.

• ylös 63
  • alas 6
Vierailija

Ei fobiat ole mistään järjestä tai älystä kiinni, todennäköisesti traumoja tai jotain kokemuksia, joissa kroppaan on tullut "taistele tai pakene " - reaktio ja se sitten tietyissä tilanteissa toistuu.

Kyllähän sitä voi naureskella kun itsellä ei sellaista kokemusta ole...

• ylös 43
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat