Minkälainen työ hakemus kun en halua työhön
Vinkkejä mitä työ hakemukseen kannattaa laittaa kun en oikeasti halua paikkaa. Perus aamusta ilta päivään työ ei sovi en jaksa aikaisia herätyksiä. Elikkä vinkkejä kiitos?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Just. Ja tämänkö takia maksan veroja Suomeen? Näitä selkärangattomia ameeboja kyllä riittää, kotiin vaan makaamaan mieluummin kuin tätä yhteiskuntaa rakentamaan. Milläs aattelit eläkeiässä elellä?
Selkäranka = alistu porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen. Kukahan tässä se selkärangaton oikeasti on?
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään ei ihan kauheesti kannata ressata, kun joutuu tehtailemaan niitä hakemuksia. Nykyaikana nimittäin niitä hakemuksia tulvii niin paljon, että siellä on todennäköisesti aina parempia hakijoita, jotka päätyvät haastatteluun. Työnantajalla on sen verran kokemusta ja osaamista, että valitsee ja löytää sieltä kyllä ne oikeasti hyvät ehdokkaat. Kannattaa tehtailla vaan sellainen ihan perushakemus, joka ei mitenkään erotu massasta. Hukkuu hyvin sinne hakemustulvaan.
Tästä syystä ne dissaa heti ne, joilla on niitä kirjoitusvirheitä.
Muuta ei tarvitse kuin mainita ikä. 55 vuotta. Se siitä. Vielä kun laitat hakemukseen kärsiväsi reumasta tms. Voit unohtaa koko työnhaun.
no perkele kun joskus hakee johonkin työhön johon ei ehkä haluais niin sitte valitaan, mutta sinne mihin huutaa melkein et tonne mun on pakko päästä niin noup noup.
Tee joitakin kirjoitusvirheitä ja kirjoita myös yrityksen nimi väärin hakemukseen. Esim. nokian-Renkaat.
Moi
olisin kinostunut tässtä työ paikasta. Vieläkö etsitte työn tekijää tähän työ paikkaan?
Minulla on työ kokemusta/ minulla ei ole työ kokemust avastavasta työstä. (tästä valitset kumpi sopii tilanteeseesi paremmin). Olen luonteeltani ujo ja hiljainen. Sosiaaliset tilanteet tuottavat vähän ongelmia ja olen myös ollut masentunutn, mutta se ei estä työn tekoani. Olen työtä pelkäämätön. En siis pelkää työtä.
Ottakaa minut siis työhän. Saatte minusta hyvä töyn tekijän.
Terveisin
X X
Pane palkkavaatimukseksesi 15.000 kk:ssa.
Mä haluan töitä. Pääsen haastatteluun useinkin. Hakijoita yleensä yli sata. Olemalla oma, puhelias, rehellinen itseni en sitten enää jatkoon pääsekään.
Vierailija kirjoitti:
Tee joitakin kirjoitusvirheitä ja kirjoita myös yrityksen nimi väärin hakemukseen. Esim. nokian-Renkaat.
Nimet kuin kirjoittaa väärin, niin hylätään. Firman nimi ja henkilön, jolle hakemuksen osoittaa. Todella iso moka. Muuten voikin olla ihan ok hakemus sitten jo.
Vierailija kirjoitti:
Pane palkkavaatimukseksesi 15.000 kk:ssa.
tuollaisia epäuskottavia lukuja on turha laittaa. ei tuollaisia kukaan selväjärkinen usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen. Hanki selkäranka äläkä ole noin passiivis-aggressiivinen.
Hanki selkäranka = alistu porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.
Ei vissiin vieläkään jaeta aseita työväentalolla meidän porvarien päänmenoksi?
Ei muuten huvita maksaa pätkääkään veroja joilla teidän kaltaisenne luuserit elätetään. Teille tekisi hyvää kokeilla elämistä jossain muualla kun täällä holhousvaltiossa. Kummasti alkaisi paskaduunikin kelpaamaan kun ruojkaa ei ole ja rahaa et mistään muuten saa.
Verosuunnitelu sentään parantaa mielialaani kummasti, älä siis huoli!
Just. Ja tämänkö takia maksan veroja Suomeen? Näitä selkärangattomia ameeboja kyllä riittää, kotiin vaan makaamaan mieluummin kuin tätä yhteiskuntaa rakentamaan. Milläs aattelit eläkeiässä elellä?