Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehen päässä liikkuu? Miehet kertokaa!

Vierailija
03.05.2017 |

Livenä tää tyyppi silmäilee usein. Häiritsevän usein olen huomannut hänen katseet. Yritin yksi päivä jutella hänen kanssaan, mutta hän uppoutuikin kännykän seuraan. Joskus hän punastuu, kun huomaan hänen tuijotuksen, mutta usein olen hänelle pelkkää ilmaa. Hän pyysi facessa kaveriksi ja tykkäilee kuvistani. Miksi ihmeessä, kun enhän tunnu kiinnostavan häntä pätkääkään. Tulen hulluksi, kun mietin mikä tämä kuvio on. Sanottakoon nyt vielä sekin että itse olen kiinnostunut hänestä, mutta en tule sitä koskaan paljastamaan hänelle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen tekemässä treidejä fantasyhokissa, mietin mitä söisin iltapalaksi ja olisiko netflixissä uutta hyvää leffaa. Pyörä pitää kunnostaa viikonloppuna ja parturissa käydä.

Tuollaista liikkuu mun päässä, kiitos kysymästä.

T.Mies

Vierailija
2/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisen työt ovat kyllä jo mielessä, valitettavasti. Tämän päivän hyvä treeni tosin nostaa hiukan mielialaa. Sellaista. Ei mitään kovin kummallista siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut kilttimies, epävarma siitä kannattaako kuormasta syödä

Vierailija
4/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vastaukset sai hymyn huulille. Kiitos! :D

Ap

Vierailija
5/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hän ihastelee (vain) ulkonäköäsi tai on pahasti ihastunut. Jos yhtään ujompi / nuorempi / kokemattomampi mies niin ei ehkä osaa oikein lähestyä / edetä. Nyt kun vielä itsekin päätät että et paljasta hänelle mitään niin voitte kärvistellä aikanne.

Vierailija
6/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan montaa erilaista tsekkiläistä olutmerkkiä on olemassa. Tää Urgell oli ihan ok pihvin ja salaatin kera. Tuleekohan ensi yönä taas NHL pudotuspelejä ja jaksaisko katsoa vai katsonko vasta huomenna jälkilähetyksenä. Auto pitäis katsastaa ja renkaat vaihtaa.

Vierailija
7/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jöö vöi öllä ihästynyt ja öttää yhteyttä jös hälyää.

Vierailija
8/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ihastunut, ahdistunut ja ujouden vallassa.

Vierailija
9/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään!

T. sinkkumiäs

Vierailija
10/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi kiinnostunut mutta jarruttelee syystä tai toisesta.

Vierailija
11/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sulla ap tiukka? Pääsiskö koeajaan?

Vierailija
12/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kippurassa! :D

Voiko kuitenkin olla niin että itse ylitulkitsen kaiken? Miksi hän hautautui kännykkänsä pariin ja mielestäni hän ei edes yrittänyt keksiä juteltavaa... Voiko karski äijä olla näin ujo? Hän on minua hieman vanhempi. Olen itse ihan hyvä kroppainen ja kaunis. Tää mies on tajuttamattoman seksikäs, vaikkei varmaan moni ole kanssani samaa mieltä.

Moniko mies seuraa ja tykkäilee ei kiinnostavaa naista facebookissa?

Ap

Vierailija
13/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi ihastunut, ahdistunut ja ujouden vallassa.

Voi kunpa olisikin!

Ap

Vierailija
14/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja sosiaalisesti kömpelö.

Vierailija
15/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran kippurassa! :D

Voiko kuitenkin olla niin että itse ylitulkitsen kaiken? Miksi hän hautautui kännykkänsä pariin ja mielestäni hän ei edes yrittänyt keksiä juteltavaa... Voiko karski äijä olla näin ujo? Hän on minua hieman vanhempi. Olen itse ihan hyvä kroppainen ja kaunis. Tää mies on tajuttamattoman seksikäs, vaikkei varmaan moni ole kanssani samaa mieltä.

Moniko mies seuraa ja tykkäilee ei kiinnostavaa naista facebookissa?

Ap

Voi olla, ja tuskin kukaan

Vierailija
16/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että mies huomasi sinun ja Jaromir Jagrin samannäköisyyden ja ihmettelee asiaa aina kohdatessanne. Kännykästään selailee todennäköisesti yön NHL-tuloksia ja toivoo ettei häntä tällöin häirittäisi.

Vierailija
17/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sulla ap tiukka? Pääsiskö koeajaan?

Mitäs lottoot!

Ap

Vierailija
18/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsekkitukka kirjoitti:

Epäilen että mies huomasi sinun ja Jaromir Jagrin samannäköisyyden ja ihmettelee asiaa aina kohdatessanne. Kännykästään selailee todennäköisesti yön NHL-tuloksia ja toivoo ettei häntä tällöin häirittäisi.

Voi olla! :D

Ap

Vierailija
19/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et aio paljastaa, että olet kiinnostunut?

Vierailija
20/22 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iiik, nyt toi ihqu nainen kattoo mua, onkohan mun tukka hyvin ja ei kai sepalus oo auki. Apua, miks se kattoo mua, haluiskohan se lähteä läheiselle Veijo Esson baarille kahville mun kanssa juttelemaan Simone Beauvoirista ja feminismistä. Tai tulla mun luo kattomaan Star Trekkiä ja juomaan Zinfandelia. Onkohan se kiinnostunu musta, tai jos se pitää mua outona. Apua, onko mulla nenäkarvat ajamatta? Hitto, jos se haluiski tulla mun luo, niin mä en oo imuroinu ja mulla on kalsarit narulla kuivumassa. Nyt se lähti, ei se varmaan ollukaan musta kiinnostunu, huoh, taidan mennä duunin jälkeen kaljalle, se varmaan menee johonkin yökerhoon, missä julkkismiehet piirittää sitä ja se valkkaa niistä parhaat. "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme