Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siistittekö te KAIKKI kotiäidit säännöllisesti karvanne?

Vierailija
25.03.2006 |

Minun täytyy myöntää, että puska ehtii kasvamaan vähän joka suuntaan ennen kun jaksan uudelleen ajella... =D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kylpyamme ja rakastan kylpemistä ja siinä sivussa tulee heiluteltua höylää.

Vierailija
2/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot sheivaan, samoin häpyhuulialueen 2-3 krt. viikossa. Sääret epilaattorilla. Häpykummun pidän karvattomana pinseteillä nyppien.

Kyllä tähän kauneushoitoon on toistaiseksi sitä aikaa riittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärissä kasvaa talvisin kunnon turkki. Kainalot yritän pitää siistimpinä, kun ne haisevat niin pahalta, jos karvat pääsevät pitkiksi. Kulmakarvoja nypin, kun alkavat liikaa rehottaa (minua reppanaa on siunattu yhteenkasvaneilla versioilla).

Vierailija
4/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa menee sheivaukseen muutama minuutti suihkun, saunan yhteydessä.

Olen ollut aina karvaton alapäästäni, ja ei tulis mieleenkään sellaista puskaa kasvattaa.

2xäippä

Vierailija
5/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta olisi vielä pitänyt käydä, mutta tämä raskaus keskeytti hoidon. Joten synnytyksen jälkeen sitten.

Sääret pidän edelleen siloisina epiloiden.

Vierailija
6/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on kylpyamme ja rakastan kylpemistä ja siinä sivussa tulee heiluteltua höylää.

Mulla on kans joululahjaksi saatu epilaattori, mutten ole uskaltanut vielä käyttää. Onko helppoa, sattuuko? Sekin on ollut kai esteenä siihen , ku ohjeessa sanotaan, että äkarvojen pitäis olla alle 5mm ja olen pari kertaa sheivannut ja ajatellut vetää sitten sillä härvelillä, niin aina ehtivät kasvaa yli puolen sentin... SIIS talvella on turkkia enemmän, kainaloista huolehdin useammin.

Vierailija
7/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin on tullut kiskaistua häpykarvat vahalla, kuin myös odotusaikanakin. Nyt tuo ompelus vaan arveluttaa.. Synnytyksestä 4 kk.

Vierailija
8/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän tullessa tulee sitten ahkerammin sheivattua. Säärikarvoihin käytän kesällä kuumavahaa. En ole vielä uskaltanut muualle kokeilla, tuntuu sen verran ilkeeltä jo sääriin :(

Vierailija
9/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen rauhassa, että on jotain satoa mitä niittää =) Johtuu laiskuudesta. Kulmakarvat rehoittaa erityisesti hyvinkin usein.

Vierailija
10/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin tuskaset oltavat sen lyhyen sängen kanssa, että meinaan saada tuolla kadulla kävellessäni kohtauksen. Ajelen siis vaan äärimmäisessä hädässä :).

Vierailija
11/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kainalot ja kulmakarvat pidän aina ojennuksessa!

Vierailija
12/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni näin " paremmaksi" , en halua rupsahtaa vain sen takia että olen kotona.. =)

Vierailija
13/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun on jotain menoa esim. saunomista ystävien kanssa, niin siistin kainalokarvat

Vierailija
14/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotona ollessa on hyvin aikaa hoitaa itseään!!!

Vierailija
15/15 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelen bikinirajat.. SItten tarkemman ajelun ja siistimisen teen vähän harvemmin. Kesäisin enemmän kun ollaan bikineissä ja muutenkin vähissä vaatteissa ja tulee sääret ja kainalotkin ajettu useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän