Mitä sinä sait mieheltä push presentiksi?
Vai saitko mitään? Mä sain pienen Helin rannerenkaaseen. Oon kyllä pettynyt.
Kommentit (51)
Prostituutiota. Mies maksaa panosta
Meillä puhutaan suomea ja pysytään kotimaisissa perinteissä eikä keksimällä keksitä syitä ostaa ostaa ostaa.
Ai bush presidentiksi? Ei kun se on trumppi!
Kaksi kertaa olen saanut kukkia ja antanut ne lähtiessäni eteenpäin kätilöille. Se varsinainen palkinto on viety kotiin ja se on ollut yhtä lailla miehen ja minun.
Vierailija kirjoitti:
Prostituutiota. Mies maksaa panosta
Push on kyllä työntämistä?
siis onko tämä jokin synnytyspalkinto? en oikeasti kans tiedä mikä tämä on?
Apua vauvan hoidossa ja kotitöissä. Oikeastaan mies hoiti kotityöt ensimmäiset pari viikkoa ollessaan isyyslomalla.
Synnytyslahja sain kukkia ja siivotun kodin ja ruokaa ja uuden nojatuolin imetykseen
Miksi nainen tarvitsee synnytyslahjan?
Siis joku lahja siotä että synnytti? Mitä Hittoa? Onko teidät pakotettu siihen vai oliko yhteinen päätös? Mitä annatte miehelle sillä aikaa kun hän tekee yksin töitä perheen eteen? Vai oletteko te niitä jotka tekee vauvan vain itselleen ja mies on statisti?
Mieheni osaa ilmaista tunteensa ilman materiaalia.
Ostitko AP lapsen isälle lahjan? Jokin siittämispalkkio tai mitä se olisi suomeksi?
"Kiitos kun synnytit poikani."
Ei muuta.
Spermaa eli vauvan rakennusainetta rakastelumme päätteeksi n. 9kk ennen synnytystä.
Miehenhän pitäisi muuten periaatteessa myös saada työntölahja...
Mun mielestä on ihana tapa kiittää ja muistaa äitiä 9 kk odotuksen ja kivuliaan synnytyksen jälkeen. Itsellä ei ole lasten hankkiminen ajankohtaista, mutta 80-luvulla äitini sai minusta rubiini kaulakorun ja veljestä sanan sarjan korvakorut. Äidille tärkeitä muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihana tapa kiittää ja muistaa äitiä 9 kk odotuksen ja kivuliaan synnytyksen jälkeen. Itsellä ei ole lasten hankkiminen ajankohtaista, mutta 80-luvulla äitini sai minusta rubiini kaulakorun ja veljestä sanan sarjan korvakorut. Äidille tärkeitä muistoja.
On arjessa muistamisen ja kiitokset ihania mutta ap kehtaa olla pettynyt lahjasta. Hyi yäk.
Mikä on push present? Puhu suomea!