Mitä sinä sait mieheltä push presentiksi?
Vai saitko mitään? Mä sain pienen Helin rannerenkaaseen. Oon kyllä pettynyt.
Kommentit (51)
Murjomislahja se oikeasti on, kun siinä murjotaan joulukinkku vaginasta pihalle, ja revetään samalla niin pitäähän siitä jokin lohtupalkinto saada materian muodossa.
Sain mieheltäni New Yorkin shoppailumatkan, pari kallista merkkikäsilaukkua, parit kalliit merkkikengät, kellon sekä koruja tällä kertaa kiitokseksi siitä etten halua lapsia pilaamaan meidän täydellistä elämää :) Ihanat vela -lahjat osasi valita.
velapariskunta kirjoitti:
Sain mieheltäni New Yorkin shoppailumatkan, pari kallista merkkikäsilaukkua, parit kalliit merkkikengät, kellon sekä koruja tällä kertaa kiitokseksi siitä etten halua lapsia pilaamaan meidän täydellistä elämää :) Ihanat vela -lahjat osasi valita.
Tämä nyt on jo järkevää etenkin jos teillä on käytössä joku sinun sisääsi tungettu ja terveyttä mahdollisesti heikentävä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihana tapa kiittää ja muistaa äitiä 9 kk odotuksen ja kivuliaan synnytyksen jälkeen. Itsellä ei ole lasten hankkiminen ajankohtaista, mutta 80-luvulla äitini sai minusta rubiini kaulakorun ja veljestä sanan sarjan korvakorut. Äidille tärkeitä muistoja.
Samaa mieltä. Minä en saanut mitään, mutta ostin sitten itse kaulakorun tyttäreni syntymän kunniaksi. Tytär saa sen sitten aikoinaan itselleen. Mieheltä toivoin kotiin (raskausaikana kiellettyjä) herkkuja, no eipä näkynyt ja se kyllä vitutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni osaa ilmaista tunteensa ilman materiaalia.
Mun mies osaa tehdä molempia. Voitin.
Voi kultapieni jos olet pinnallinen pissis joka vaatii mieheltään lahjoja olet ikuinen häviäjä kuten miehesikin niin kauan että tajuaa etsiä itselleen oikean naisen. Etenkin apn kaltaiset lahjoista valittajat kuuluisi steriloida ennenkuin lisääntyvät ja kasvattavat kaltaisiaan.
AP, mitä ostat vauvan isälle lahjaksi?
Sain timanttirannerenkaan, valitettavasti tosi hankalan mallisen. Itse ostin miehelleni hänen toivomansa laatukellon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni osaa ilmaista tunteensa ilman materiaalia.
Mun mies osaa tehdä molempia. Voitin.
Voi kultapieni jos olet pinnallinen pissis joka vaatii mieheltään lahjoja olet ikuinen häviäjä kuten miehesikin niin kauan että tajuaa etsiä itselleen oikean naisen. Etenkin apn kaltaiset lahjoista valittajat kuuluisi steriloida ennenkuin lisääntyvät ja kasvattavat kaltaisiaan.
No ei itseasiassa kumpiakaan. Tykätään vaan antaa toisillemme aikaa, hellyyttä, kauniita sanoja ja tekoja - oli ne sitten fyysisiä lahjoja tai vaikka kotitöitä. Yhteistä elämää takana jo 15 vuotta.
Lähinnä alkuperäisen viestini tarkoitus oli provosoida niitä palstailijoita joiden mielestä lahjojen antaminen on jotenkin negatiivista tai pois jostai muusta. Vanhanaikaista suomalaista ajattelua.
Lykkäyslahja (työntäminen, pynnääminen, lykkääminen) jos lapsi syntyy myöhässä ja/tai onkin naapurin...