Vierailija

Veikkaan että reaktio olisi joka tapauksessa paljon lievempi kuin jos mies pettäisi naisen kanssa.

• ylös 2
  • alas 20

Kommentit (16)

Vierailija

Todennäköisesti olisin huvittunut.

Mieheni ei ole ulkonäöltään "tom of finland-lakana-tyyppiä" ja hmovastainenkin on. 

Mutta vannomatta paras. Hauskaa se olisi joka tapauksessa. Tilannehan meillä on se, ettei minun maailma kaatuisi vaikka hän haluaisi vaihtaa toiseen naiseen tai sitten mieheen..

• ylös 4
  • alas 11
Vierailija

En olisi huvittunut, olisin järkyttynyt. Olisin ensinnäkin järkyttynyt siitä, että miksi hän on salannut tämän puolen itsestään ja toiseksi siitä pettämisestä tietenkin. Ehkä en toista miestä kokisi niin suoraan kilpailijaksi itselleni (naisesta vertailisin varmasti että onko kauniimpi, hoikempi tms) mutta olisi se silti kyllä kova isku ja pettymys.

• ylös 12
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Millähän logiikalla? Pettäminen on pettämistä riippumatta siitä, kenen kanssa petetään.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

No huvittunut, ja lähinnä ihmeissään,että miten se nyt sellaista meni tekemään, sen jälkeen menisin sukupuolitesteihin ja varmistaisin ajan kanssa, etten ole saanut mitään tartuntoja miehestä. Keskustelisin miehen kanssa, ja jatkaisin hyvillä mielin elämää eteenpäin, hyvilläni olisin siitä jos mies tajuaakin olevansa homo, ois tietty ollut kiva kuulla asiasta jo aikasemminkin, ja jos lapsia jo, niin sitten vois kyrpiä jo vähän. Homoudessa itsessään ei ole mitään vikaa.

Vierailija

No mun mies on varsinainen homomagneetti. Minne ikinä mennään niin homot sitä yrittää iskeä. Mies on itse tosi kiusaantunut, mutta minä olen monta kertaa miettinyt, että antaako se oikeasti jotakin signaalia itsestään??!! Koska ei minua lesbot tule vonkaamaan varsinkaan, jos olen mieheni seurassa! Ja siis näitä iskuyrityksiä on tullut vaikka olen mieheni kanssa...ja hauskinta tässä on se, että minä olen lähinnä huvittunut, mutta jos olisivat naisia raivostuisin ihan sikana...

Vierailija

Huvittunut ei kyllä tässä tapauksessa olisi oikea sana kuvaamaan reaktiotani. Mulle ei sukupuolella oo tässä asiassa väliä vaan sillä että rakas ihminen olisi pettänyt mun luottamuksen. Ei huvittais ei.

Vierailija

Voisitko  sä  ap  vaikka hankkia elämän tai lähteä lenkille sen sijaan että teet näitä "Nainen sitä, Nainen tätä"-aloituksia ihan vammaisista aiheista. Lue vaikka joku  autismista toipumiskirja tai ryömi takas sinne kivenkoloon josta tulitkin.

Ihan samalla tavalla suhde loppuis, pettäis mies minkä sukupuolen kanssa tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisitko  sä  ap  vaikka hankkia elämän tai lähteä lenkille sen sijaan että teet näitä "Nainen sitä, Nainen tätä"-aloituksia ihan vammaisista aiheista. Lue vaikka joku  autismista toipumiskirja tai ryömi takas sinne kivenkoloon josta tulitkin.

Ihan samalla tavalla suhde loppuis, pettäis mies minkä sukupuolen kanssa tahansa.

Olet paha ihminen, autismi on vakava neurologinen sairaus mistä ei toivuta noin vaan. Kyllä täällä saa keskustella eri asioista, ei eletä Pohjois-Koreassa vaikka sitä haluaisitkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kiihottuisin koska miesten välinen seksi on kiihottavaa ja irstasta ja asia jota en voi itse kokea. olisi ihanaa kun mieheni haluaisi ottaa kullia perseeseen ja mä saisin katsella ja hieroa pillua samalla...

Ja sen jälkeen nuo hassut rakastavaiset pumppaisivat sinua perseeseen kunnes se tulvisi siemennestettä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiihottuisin koska miesten välinen seksi on kiihottavaa ja irstasta ja asia jota en voi itse kokea. olisi ihanaa kun mieheni haluaisi ottaa kullia perseeseen ja mä saisin katsella ja hieroa pillua samalla...

Ja sen jälkeen nuo hassut rakastavaiset pumppaisivat sinua perseeseen kunnes se tulvisi siemennestettä?

No ei kun haluan vaan katsella. Tai voin sen verran osallistua jos saan molempien miesten peput nuolla.

Nyt minua ei enää kiihota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei kun haluan vaan katsella. Tai voin sen verran osallistua jos saan molempien miesten peput nuolla.

Nyt minua ei enää kiihota.

miksei?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat