Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi merkittävin oivallus?

Vierailija
03.05.2017 |

Jos olet saanut jonkun oivalluksen joka on mullistanut elämäsi niin mikä se oli?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siellä missä sinun kuulukin olla.

Vierailija
2/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E = md^2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että voin hankkia omaan kotiin juuri sellaiset lautaset kuin itse haluan...

Vierailija
4/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis ja sitä vatkaamalla lentää valkoista tahmaa naamalle.

Vierailija
5/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muut ihmiset eivät ole yhtään minua arvokkaampia, parempia tai ylempänä.

Olen antanut kohtuuttoman paljon liikaa painoarvoa toisten mielipiteille minusta ja minun elämänvalinnoistani, ohjeistuksille, neuvomisille pyytämättä, kehoituksille, käskytyksille, arvosteluille, nälvimisille, vähättelyille ja lällättelyille.

En ole tajunnut nuorempana, että yksikään möläyttelijä/tölvijä/höpöpaskan hölöttäjä, ei ole yhtään mikään sanelemaan mitään mikä koskee minun henkilökohtaista elämääni ja olemistani.

Kaikki kiusaajat ja arvostelijat ovat itse rumia/tyhmiä/luusereita, enkä minä. Heillä on ongelmia, vika ei ole minussa.

Ihmiset rakastavat rikkoa toisten rajoja, ja päteä ylempää päin, toista alentuvasti ohjestaen yksinkertaisilla neuvoillaan, vaikka eivät ole päivääkään eläneet toisen saappaissa.

Tärkein oivallus on se, että ei anna arvoa toisten mokelluksille.

Vierailija
6/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on Herra.

Vierailija
7/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että millään ei ole mitään väliä, ja että kuinka säälittäviä om ihmiset jotka ahdistuu esim. suomalaisuudesta 200 vuoden päästä tai ihmislajin tulevaisuudesta. Kaikki nyt elävät on kuolleita vähintään 130 vuoden päästä. Kellekkään meille ei ole MITÄÄN väliä vaikka aurinko nielaisisi maan. Kuten se tekeekin.

Vierailija
8/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten olekaan tyhmä. En varmaan vaan ole pärjännyt aiemmissa töissäni ja koulussa jännityksen tms. Takia. Nykyään olen menestyneen yrityksen tj joka yksin luonut kaiken ja nykyään jo työntekijöitäkin ja yritys tekee suurta liikevaihtoa ja voittoa.

Vierailija
9/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että millään ei ole mitään väliä, ja että kuinka säälittäviä om ihmiset jotka ahdistuu esim. suomalaisuudesta 200 vuoden päästä tai ihmislajin tulevaisuudesta. Kaikki nyt elävät on kuolleita vähintään 130 vuoden päästä. Kellekkään meille ei ole MITÄÄN väliä vaikka aurinko nielaisisi maan. Kuten se tekeekin.

Kaikki nyt elävät eivät todellakaan ole kuolleita 130 vuoden päästä.

Muuten olet osittain oikeassa.

Vierailija
10/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat itsekkäitä. Siis eri tavalla kuin naiset.

Vierailija
11/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että valtaosa ihmisistä on perseestä eikä niille kannata uhrata liikaa ajatuksia koska eivät ole minua parempia. Itsetunnolle tekee ihmeitä kun alkaakin itse ajatella olevansa parempi kuin muut eikä nöyristele ketään.

Vierailija
12/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa melko onnekas henkilö. Tämän tajusin sairasteltuani 10 vuotta eri mielenterveyssairauksia. Olen eläkeläinen nykyään. Olen vapaa kulutushysteriasta yms.

Vierailija
13/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Devo on hyvä bändi!

Vierailija
14/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eletään ihan oikeasti vain tämän yhden kerran. Totta kai sen olen aiemminkin tiennyt, mutta vasta kun sitä aloin syvemmin ajattelemaan, opin nauttimaan elämästäni. Aiemmin elin "sitku"- elämää, murehdin kaikkea turhaa ja mennyttä ja odotin vain sitä ja tätä ja tuota jonka ehkä joskus tulisin saavuttamaan. Elin lähinnä muita varten ja siksi koska kuuluu elää. Nyt elän elämääni itseäni varten, tämä on ainutlaatuinen matka joten haluan nähdä ja kokea kaiken ja tehdä asioita joista nautin. Eilistä on turha murehtia, se on taaksejäänyttä. Tulevaisuutta on turha murehtia, koska sitä ei välttämättä tule. Koskaan ei voi tietää, mikä päivä on viimeinen.

Vierailija
15/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista asiaa kuin oikeudenmukaisuus.

Vierailija
16/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3edgy5me, mikset sitten tapa itseäs kun millään ei ole mitään väliä? Olet vissiin aika nuori? Tietenkään objektiivisella tasolla millään ei ole väliä, humen giljotiini ja arvosubjektivismi. Yksilötasolla, subjektiivisesti katsoen kaikenlaisilla eri jutuilla on väliä eri ihmisille. Kasva vähän niin ymmärrät. Muista myös että jos millään ei ole väliä, kaikella on.

Vierailija
17/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole varmaa.

Vierailija
18/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että monet asiat ovat sattumanvaraisia ja tuurista kiinni: hyvistä teoista ei saa läheskään aina palkintoa eikä huonoista rangaistusta. Tätä on oikeasti vaikea uskoa, koska ihminen etsii luonnostaan merkitystä ja johdonmukaisuutta vaikka mistä, selviytymismekanismina. Itse sain ocd-oireita tajuttuani tämän - vaikka en ole ns oikeasti yhtään rituaaliuskoinen, on minullakin tarve rakentaa joku kaava tai logiikka,jonka avulla tehdä päätöksiä. Joillakin toisilla se on vaikka Jumalan tahdon mukaan elämisen yrittäminen, joillain vanhempien miellyttäminen tai kaveripiirin mukana meneminen.

Se näkyy Disney-tarinoista kansansatuihin, että ihminen haluaa uskoa kohtalon oikeudenmukaisuuteen. On rajua tajuta, että kohtalo voi oikeasti olla epälooginen ja armoton. Tai voinhan olla onneksi väärässäkin, jos esim. uskovaiset tai sieluvaellukseen uskovat ovat oikeassa ja homma jatkuu kuoleman jälkeen niin, että tilit tasaantuvat lopulta.

Vierailija
19/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen sitä tulevaksi. Tällä hetkellä askarruttaa eniten, mitä v...n järkee tässä elämässä oikein on! Mitä enemmän aurinko paistaa ja lämmittää, sitä enemmän inhoon elämää. Tulis oivallus!

Vierailija
20/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tässä ja nyt.

Kaikkea ei voi hallita ja se pitää hyväksyä.

Anna hyvää toisille (energiaa, konkreettisella teoilla ja sanoilla) ja ole itsellesi armollinen.

Yritä rakastaa itseäsi, ja tee rauha itsesi kanssa, ole empaattinen itsellesi äläkä häpeä itseäsi, tällöin kun pidät itsestäsi myös huomaat? että muutkin alkavat pitää sinusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi