Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi merkittävin oivallus?

Vierailija
03.05.2017 |

Jos olet saanut jonkun oivalluksen joka on mullistanut elämäsi niin mikä se oli?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Harvinaisen totta.

Vierailija
22/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ihan kusipää!

Sen jälkeen kun sen tajusi pystyi tekemään asialle jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että millään ei ole mitään väliä, ja että kuinka säälittäviä om ihmiset jotka ahdistuu esim. suomalaisuudesta 200 vuoden päästä tai ihmislajin tulevaisuudesta. Kaikki nyt elävät on kuolleita vähintään 130 vuoden päästä. Kellekkään meille ei ole MITÄÄN väliä vaikka aurinko nielaisisi maan. Kuten se tekeekin.

3edgy5me, mikset sitten tapa itseäs kun millään ei ole mitään väliä? Olet vissiin aika nuori? Tietenkään objektiivisella tasolla millään ei ole väliä, humen giljotiini ja arvosubjektivismi. Yksilötasolla, subjektiivisesti katsoen kaikenlaisilla eri jutuilla on väliä eri ihmisille. Kasva vähän niin ymmärrät. Muista myös että jos millään ei ole väliä, kaikella on.

No shit sherlock, mutta kiva että sinäkin tajuat. Mä olen 35v, voisin mä varmaan nuorempikin olla. Mutta varmaan vanhempikin.

Vierailija
24/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on hölmöä etsiä ongelmiin jotain taikaisku ratkaisua, vaan monesti pienillä muutoksilla/hienosäädöillä saa parempia tuloksia aikaan, etenkin kun tekee niitä useampia. Pitää vaan aloittaa jostakin.

Vierailija
25/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei minun tarvitse antaa pettämistä anteeksi. Ja, että elämä jatkuu mielenkiintoisena ja hauskana myös sinkkuna. Tämän todetessani oli vasta 19 -vuotias ja takana vuosien seurustelu silloin niin rakastamani poikaystävän kanssa. Olen usein miettinyt kuinka onnekas olin, että uskalsin irrottautua suhteesta tuolloin ja tehdä noin nuorena noin järkevän päätöksen.

Tuon jälkeen tosin en enää koskaan luota keneenkään täysillä. Kaikki suhteet voivat loppua koska vaan.

Vierailija
26/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki Yhtä ja tärkeintä maailmassa on Rakkaus.

Vierailija
27/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.

Ihmiset voivat uskoa tekevänsä hyvää vaikka oikeasti tekevät pahaa. Esim uskonnot.

Vierailija
28/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän ainoa tarkoitus on nautinnon tavoittelu. Kuka siihen mitenkin sitten pyrkii.

Vierailija
29/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme unenomaisessa hologrammitodellisuudessa luoden jokainen omalla tietoisuudellaan tätä todellisuutta. Olemme osa Luojaa joten olemme luojia itsekkin. Oman elämämme käsikirjoittajia ja näyttelijöitä. Minä hetkenä tahansa voit muuttaa oman elämäsi suuntaa muuttamalla ajatuksiasi.

Vierailija
30/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteessa ei osaa riidellä "oikein" niin ei kannata riidellä ollenkaan - toimii

Vierailija
31/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastuussa ex mieheni juomisesta vaikka hän syyttää siitä. Siksi erosimme kun luulin että hän lopettaa juomisen. En ole vastuussa hänen alkoholismista.

Vierailija
32/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että muut ihmiset eivät ole yhtään minua arvokkaampia, parempia tai ylempänä.

Olen antanut kohtuuttoman paljon liikaa painoarvoa toisten mielipiteille minusta ja minun elämänvalinnoistani, ohjeistuksille, neuvomisille pyytämättä, kehoituksille, käskytyksille, arvosteluille, nälvimisille, vähättelyille ja lällättelyille.

En ole tajunnut nuorempana, että yksikään möläyttelijä/tölvijä/höpöpaskan hölöttäjä, ei ole yhtään mikään sanelemaan mitään mikä koskee minun henkilökohtaista elämääni ja olemistani.

Kaikki kiusaajat ja arvostelijat ovat itse rumia/tyhmiä/luusereita, enkä minä. Heillä on ongelmia, vika ei ole minussa.

Ihmiset rakastavat rikkoa toisten rajoja, ja päteä ylempää päin, toista alentuvasti ohjestaen yksinkertaisilla neuvoillaan, vaikka eivät ole päivääkään eläneet toisen saappaissa.

Tärkein oivallus on se, että ei anna arvoa toisten mokelluksille.

Hieno oivallus! Ajattelen samoin. Kannattaa muistaa että elämä on suora lähetys, ei mikään kenraalinharjoitus. Sitä ei kannata tuhlata siihen mitä muut ajattelee.

Vierailija
33/33 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvojen mukainen elämä on mielekkäämpää kuin mielihyvän ja onnen tavoittelu. Onnellisuus on sivutuote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi