Jos kerron olevani ahven olenko biologisesti ahven vai ihminen?
Kuinka on, kysymys kaikille sukupuolineutraaliuden kannattajille ja joiden mielestä ihminen voi identifioida itsensä miksi haluaa ja koko maailman ja muiden ihmisten pitää tunnustaa ja hyväksyä se. Eli olenko siis ahven vai ihminen, mikä on totuus?
Kommentit (89)
tunteisiiiiiiiin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa kysymykseen, kumpi minä olen biologisesti ahven vai ihminen?
Nyt, ap on saanut hangattua itsensä voimakkaaseen seksuaalisen kiihtymyksen tilaan ja alkaa käskyttää kanssapalstailjoita!
Hauska, että tällaiset laatukommentit saavat jäädä mutta epäily toisen aspergerista tai kehitysvammasta poistetaan. Onko modekin pippelitön transu?
Ap:lle tuli paha mieli kun sukupuolineutraalia ajattelua pilkkaava ketju ei tällä kertaa toteutunutkaan toivotulla tavalla. : D
Vierailija kirjoitti:
Ap tulitko taas olohuoneen verhoihin? Vastaa HETI!
Niin laadukasta keskustelua ja laadukasta moderointia. Mennyt selvästi tunteisiiiiiiiiiin
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin, jonkun pikku pikku pikku pikku vähemmistön takia kaikki muut jätetään huomiotta. Ei haittaa vaikka niiden naisten tuntemukset tai ahdistaako heitä jos ja kun yksityistiloissa rupeaa lappaamaan kuka ties mitä partaisia miehiä. Entä pikkutytöt tai teinit, miten ahdistavana he pitää tuollaista.
Kaikki vaan vähemmistön ehdoilla kaikki muut taipuu, heitä ei tarvitse huomioida ollenkaan.
TUORE POINTTI SULLA SIINÄ! OLI PAKKO PÄÄSTÄ SANOMAAN! HYVÄ SINÄ! PERUSTETAANKO PELASTUS KOPLA PARTA LAPSIA VASTAAN! VAIKKA ODININ SOTILAAT! OLISKO HUONO IDIS? KYLLÄ TÄMÄ SUOMI EI OLE ENÄÄ MEIDÄN VAIKKA KUINKA KIRJOITAN NETTIIN ETTÄ TEHKÄÄ JOTAIN JUMA LAUTA.
Usein ihmettelen mikä saa ihmiset tekemään aloituksia, joiden ainoa tarkoitus on kerätä muita ihmisiä pilkkaavia viestejä.
1. Jos olet oikeasti sisimmässäsi ahven, et roiku av-palstalla vaan uiskentelet lähimmässä järvessä.
2. Pystytkö (ahven)hormonihoitojen ja leikkausten jälkeen näyttämään hyvin todenmukaiselta ahvenelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin, jonkun pikku pikku pikku pikku vähemmistön takia kaikki muut jätetään huomiotta. Ei haittaa vaikka niiden naisten tuntemukset tai ahdistaako heitä jos ja kun yksityistiloissa rupeaa lappaamaan kuka ties mitä partaisia miehiä. Entä pikkutytöt tai teinit, miten ahdistavana he pitää tuollaista.
Kaikki vaan vähemmistön ehdoilla kaikki muut taipuu, heitä ei tarvitse huomioida ollenkaan.
TUORE POINTTI SULLA SIINÄ! OLI PAKKO PÄÄSTÄ SANOMAAN! HYVÄ SINÄ! PERUSTETAANKO PELASTUS KOPLA PARTA LAPSIA VASTAAN! VAIKKA ODININ SOTILAAT! OLISKO HUONO IDIS? KYLLÄ TÄMÄ SUOMI EI OLE ENÄÄ MEIDÄN VAIKKA KUINKA KIRJOITAN NETTIIN ETTÄ TEHKÄÄ JOTAIN JUMA LAUTA.
Nyt ap sai vihdoin toivomaansa kommentointia tutuista ja turvallisista aiheista. Taitaa olla kuitenkin ihan ap:n itsensä kirjoittamaa tekstiä. Yrityksenä oli uskottava heittäytyminen toivottuun viitekehykseen kuuluvan kuvitteellisen henkilön rooliin, mutta toteutus valitettavasti epäonnistui osittain samoista syistä kuin tämän ketjun aloituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kommentissa ap tulee paljastaneeksi aika paljon surullisesta pikku maailmastaan.
Onpas epätoivoista ketjun poistoyritystä, koville tuntuu ottavan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun rapukansaan ja olen jo pitkään odottanut että valtio tunnustaisi minut. Onneksi Vihreät nyt ajavat asiaani.
Sama täällä! Rotutoveri! Mahtavaa! Luulin olevani täysin yksin!
Vierailija kirjoitti:
Onpas epätoivoista ketjun poistoyritystä, koville tuntuu ottavan.
Ap
Monetko bannit alla tänään?
Olen vihervasemmistolainen hippi jolla ei mitään sukupuolineutraaliutta tai -diversiteetin tunnustamista vastaan, mutta jumankauta että mulla tökkii kun tämmöinen kysymys tulkitaan aloitukseksi jonka tarkoitus on vain kerätä pilkallisia vastauksia.
Pointtihan oli vaan se että tietyille asioille on olemassa omat määritelmänsä, eivätkä ne muutu mihinkään sen mukaan miten joku henkilökohtaisesti asian kokee.
Miksi kaikissa muissa lajeissa voidaan puhua uroista ja naaraista, mutta ihmislaji on olevinaan tässä asiassa sillä lailla erilainen, että yksilö voi itse päättää mitä on?
Vierailija kirjoitti:
Olen vihervasemmistolainen hippi jolla ei mitään sukupuolineutraaliutta tai -diversiteetin tunnustamista vastaan, mutta jumankauta että mulla tökkii kun tämmöinen kysymys tulkitaan aloitukseksi jonka tarkoitus on vain kerätä pilkallisia vastauksia.
Pointtihan oli vaan se että tietyille asioille on olemassa omat määritelmänsä, eivätkä ne muutu mihinkään sen mukaan miten joku henkilökohtaisesti asian kokee.
Miksi kaikissa muissa lajeissa voidaan puhua uroista ja naaraista, mutta ihmislaji on olevinaan tässä asiassa sillä lailla erilainen, että yksilö voi itse päättää mitä on?
Ap:lla alkaa selvästi lipsua tuo roolista rooliin vaihtaminen. Mikään niistä ei oikein ota onnistuakseen ja se ymmärrettävästi harmittaa. Hölmö aloitus ja vielä hölmömpiä yrityksiä sen poistamiseksi. Voi, voi sentään.
Onko palstalla uusi hulllu eli sukupuolineutraaliushullu?
Vierailija kirjoitti:
Solunsisäinen toiminta ei muutu leikkausten myötä, halusi sitten olla toista sukupuolta, tai ahven.
Joten sukupuolta ei pysty oikeasti muuttamaan leikkauksilla mihinkään, se pysyy samana.
Totta.
Ap:n kannattaisi syödä särkee, se kasvattaa järkee sanoi mun mummovainaakin.
Mutta syövätkö ahvenet särkiä.... No, se on sitten voivoi ap:n kohdalla. :(
Nykyään hulluiksi haukutaan ne jotka ovat kaikista selväjärkisempiä, kertoo paljon maailmasta missä elämme. Hulluhan ihmisen täytyy olla jos luulee ihmistä jolla on parta, möreä ääni ja munat mieheksi vaikka hän sanoo olevansa nainen.
Joten ketäköhän ne hullut oikeasti on?
Haluaisin tietää onko pihakoivuni transseksuaali. Voisiko ap kertoa kun osaa panna rajat?
A. Aivot ovat dynaamiset ja myös muuttuvat tehdyn työn mukaan. Jopa neurotieteilijät pitävät osaa sukupuolten eroista aivoissa sosialisaation mahdollisena tuotoksena.
B. Teollistuneessa informaatioyhteiskunnassa vanhakantaisia sukupuoleen perustuvia työnjakoja ei tarvita.
C. Sukupuoliin liitetään myös pseudotieteellisiä, uskontoon ja ihanteisiin liittyviä käsityksiä jotka eivät kumpua biologiasta.
D. Miehet ovat tehneet kulttuurissa naiseudesta sairauden ja kirosanan. Mies on sanana korkea, nainen matala. Tämän vuoksi naiseuden ja miehuuden kulttuurista rajaa hälvennetään.
Tässä vähän pohdittavaa. Toki sukupuolet ovat olemassa mutta katsopa kulttuurieroja ja historian ilmiöitä ja mieti miten paljon väkivaltaa ja syrjintää naisiin on kohdennettu binäärisen sukupuolijaon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole asiaan perehtynyt, niin ihmisten ja eläinten välillä on aika huomattava ero kun puhutaan "identiteetistä". Vituttaako sua sekin, että ihminen voi olla punkkari, queer, persu, juoppo tai urheilija, kun eihän eläimilläkään ole tuollaisia määritelmiä?
Ihminen on hieman moniulotteisempi olento aivoiltaan ja se myös ulottuu joka saralle ihmisen elämässä. Se on luonnollista.
Puhumattakaan siitä, että eläinkunnassa on olemassa lukemattomia eläimiä jotka ovat esim. kaksineuvoisia tai niiden biologisen sukupuolen roolit eivät tosiaankaan vastaa ihmisten käsittämiä sukupuolia...
VASTAA HETI KYSYMYKSEENI AHVENISTA!