Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kerron olevani ahven olenko biologisesti ahven vai ihminen?

Vierailija
03.05.2017 |

Kuinka on, kysymys kaikille sukupuolineutraaliuden kannattajille ja joiden mielestä ihminen voi identifioida itsensä miksi haluaa ja koko maailman ja muiden ihmisten pitää tunnustaa ja hyväksyä se. Eli olenko siis ahven vai ihminen, mikä on totuus?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka on, kysymys kaikille sukupuolineutraaliuden kannattajille ja joiden mielestä ihminen voi identifioida itsensä miksi haluaa ja koko maailman ja muiden ihmisten pitää tunnustaa ja hyväksyä se. Eli olenko siis ahven vai ihminen, mikä on totuus?

Kyse ei ole itsensä identifioimiseksi miksi mielivaltaisesti "haluaa" vaan siitä että joku ihan 100% kokee ja on vuosia kokenut kuuluvansa muuhun sukupuoleen kuin on syntynyt.

Vierailija
2/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilest tehty ahvena sää olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuskin kiinnostaa ketään muuta kuin itseäsi. Eikä pidäkään kiinnostaa. Ihan oma asiasi siis jos haluat olla ahven. Ei ole muilta pois.

Vierailija
4/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kysymykseen, kumpi minä olen biologisesti ahven vai ihminen? 

Vierailija
5/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen kokee itsensä ahveneksi, on hän silti biologisesti ihminen, onhan hän sellaiseksi syntynyt ja täyttää ihmislajin piirteet. Samaan tapaan miehet, jotka kokevat olevansa naisia, ovat biologisesti miehiä. Tämän vuoksi yleistymässä on termi "sosiaalinen sukupuoli", joka kuvaa nimenomaan sitä sukupuolta, joksi henkilö kokee itsensä biologiseen sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
6/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajat takaa? Jos jankkaat tätä, että ihminen voi kokea olevansa nainen tai mies vastakkaisen sukupuolen kehossa, niin onhan hän silti biologisesti ihminen. Eli olisit ihminen, entä sitten?

Vierailija
7/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sukupuoli on myös biologiaa ja ruumiinosia, se ei ole pelkästää sosiaalinen konstruktio, erot ovat myös aivoissa jotka poikkeaa sukupuolilla. Joten ei voi lakata leikkimästä kuinka biologia vain lakkaa tainomaisesti olemasta, kunhan vain sanoo ja väittää jotain.

Ap

Vierailija
8/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sukupuoli on myös biologiaa ja ruumiinosia, se ei ole pelkästää sosiaalinen konstruktio, erot ovat myös aivoissa jotka poikkeaa sukupuolilla. Joten ei voi lakata leikkimästä kuinka biologia vain lakkaa tainomaisesti olemasta, kunhan vain sanoo ja väittää jotain.

Ap

Logiikkasi ontuu pahasti. Kyse oli ahvenista ja ihmisistä, ei sukupuolista. Kusit omaan nilkkaasi, ap.

Vierailija
9/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuskin kiinnostaa ketään muuta kuin itseäsi. Eikä pidäkään kiinnostaa. Ihan oma asiasi siis jos haluat olla ahven. Ei ole muilta pois.

Vaikuttaa eriössä käymiseen,velvollisuuksiin ja kela-korttiin

Vierailija
10/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun rapukansaan ja olen jo pitkään odottanut että valtio tunnustaisi minut. Onneksi Vihreät nyt ajavat asiaani.

Vierailija
11/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän ahvenaa. Tekstistä päätellen.

Vierailija
12/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa eriössä käymiseen,velvollisuuksiin ja kela-korttiin

Ei vaikuta. En ole vielä kertaakaan nähnyt ahvenilla omaa "eriötä" (?), velvollisuuksia tai kela-korttia.

Vierailija
13/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

EI kukaan semmoista ole väittänytkään. Minusta tuntuu vain että sinä juuri väität niin että

biologia ja siihen kuuluva monimuotoisuus loppuu olemasta jos esm. nainen sanoo olevansa mies tai mies sanoo olevansa nainen.

Väität ettei ole mahdollista että kyseisen henkilön aivot voivatkin olla miehen

ja että hänen hormonireseptorit ovatkin sellaiset jotka ohjaavat hänen hormonituotantonsa vastaamaan vastakkaisen sukupuolen tuotantoa.

Väität kivenkovaa että jos omaa emättimen on pakko olla

nainen tai jos omaa peniksen niin on pakko olla mies ja että mitään siltä väliltä ei voi olla

ja se kokemus joka on ihan biologisen variaation tuottamaa todellisuutta onkin yhtäkkiä jotain

psykoottista harhaa ja jotain feminismi propagandaa sekä mielenvikaisuutta. Sitten vedetään kromosomit mukaan ja sanotaan että ne määrittelevät myös kaiken ja myös ne kumoavat sen variaation mahdollisuuden.

Vierailija
14/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

EI kukaan semmoista ole väittänytkään. Minusta tuntuu vain että sinä juuri väität niin että

biologia ja siihen kuuluva monimuotoisuus loppuu olemasta jos esm. nainen sanoo olevansa mies tai mies sanoo olevansa nainen.

Väität ettei ole mahdollista että kyseisen henkilön aivot voivatkin olla miehen

ja että hänen hormonireseptorit ovatkin sellaiset jotka ohjaavat hänen hormonituotantonsa vastaamaan vastakkaisen sukupuolen tuotantoa.

Väität kivenkovaa että jos omaa emättimen on pakko olla

nainen tai jos omaa peniksen niin on pakko olla mies ja että mitään siltä väliltä ei voi olla

ja se kokemus joka on ihan biologisen variaation tuottamaa todellisuutta onkin yhtäkkiä jotain

psykoottista harhaa ja jotain feminismi propagandaa sekä mielenvikaisuutta. Sitten vedetään kromosomit mukaan ja sanotaan että ne määrittelevät myös kaiken ja myös ne kumoavat sen variaation mahdollisuuden.

Aivoilla ei ole sukupuolta.

Vierailija
15/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän ahvenaa. Tekstistä päätellen.

Minä äänestäisin lahnaa samoin perustein. Tekstin perusteella voin myös kuvitella apn aukomassa äänettömästi suutaan kiihdyttyään sukupuolineutraliuden ajattelusta.

Vierailija
16/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaakohan ap, joka siis pitää ahvenena myös itselleen kirkkohäät? Eikös nekin nyt kuulu kaikille halukkaille?

Entäs adoptio-oikeus?

Kai ahvenella (siis ihmishahmoisella) kuuluisi olla oikeus adoptoida? Kun se nyt kuuluu kaikille?

Eikös?

Vierailija
17/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa armeijan voi välttää kun kertoo vain olevansa nainen vaikka olisi penis, lisäksi voi vaikka liittyä naisten lentopallojoukkueeseen ja saunoa ja käydä suihkussa naisten puolella. Riittää kun sanoo olevansa nainen vaikka kasvaisi parta ja olisi munat.

Noin teidän logiikka käytännössä toimii muuta ei tarvita sukupuolen määrittelyyn, kun se mitä itse sanoo.

Tähän mä haluaisin vastauksen sukupuolineutraaliuden "kannattajilta".

Mihin saakka tämä menee? Onko unisex -vessojen jälkeen vuorossa unisex -pukuhuoneet, pesuhuoneet, saunat? Vai vaan niin, että jos on se fiilis, että onkin nainen, voi mennä naisten puolelle?

Ja tosiaan urheilunhan tämä mullistaa täysin. Kuka vaan mies voi yhtäkkiä alkaa tunetmaan itsensä naiseksi ja siirtyä naisten sarjaan urheilemaan. Toki toisinpäinkin.

Tää on ihan pimeetä, anteeksi nyt vaan.

Ja kyllä ap:n pitää saada olla ahven jos hän haluaa ja hänta tulee kohdella sellaisena jos hän haluaa.

Kannatan. Ei muuta kuin rantakaislikkoon uiskentelemaan vaan. Mieluiten heti.

Vierailija
18/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt, ap on saanut hangattua itsensä voimakkaaseen seksuaalisen kiihtymyksen tilaan ja alkaa käskyttää kanssapalstailjoita!

Vierailija
19/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa armeijan voi välttää kun kertoo vain olevansa nainen vaikka olisi penis, lisäksi voi vaikka liittyä naisten lentopallojoukkueeseen ja saunoa ja käydä suihkussa naisten puolella. Riittää kun sanoo olevansa nainen vaikka kasvaisi parta ja olisi munat.

Noin teidän logiikka käytännössä toimii muuta ei tarvita sukupuolen määrittelyyn, kun se mitä itse sanoo.

Armeijan voi välttää nykypäivänä niinkin helposti kuin ilmoittaa olevansa

vain aseistakieltäytyjä tai hakee psykologilta jonkin lapun jossa vedotaan mielenterveys

ongelmiin ym sosiaalisiin probleemiin. Armeijan voi välttää myös jos omaa jonkin sairauden

joka voi haitata varusmiespalveluksesta selviytymistä.

T. transsukupuolinen joka kuuluu reserviin. Saa olla aika harhaluuloinen ihminen jos kuvittelee

että ihmiset alkavat käyttää jotain tällaisia asioita suurissa määrin jonain tekosyynä välttääkseen jonkin asian kuten esm. armeijan.

Vierailija
20/89 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaa nyt joku äkkiä. Apn erektio alkaa lerpahtaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä