Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmianna markettien turhat tuotteet!

Vierailija
03.05.2017 |

Pakastetut sipulikuutiot, runovessapaperi, valmiiksi keitetty valkuainen... Mikä teidän mielestänne?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkaistut suodatinpussit.

Tää oli eka mihin samaistuin! Tietääkö kukaan miks niitä valkaistaan? Ei aavistustakaan miksei valkaisemattomat ajais ihan saman asian, valaiskaa joku mua! :D

Vierailija
22/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan valmiiks keitettyä valkuaista joskus! Nam nam.

Turhia on hiton kalliit ja eksoottiset hedelmät, jotka raakoina raahataan maailman laidalta tänne kauppojen hyllyyn mätänemään (-> roskiin). Vai kuinka moni ostaa kumkvatteja ja dragonfruiteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhia on hiton kalliit ja eksoottiset hedelmät, jotka raakoina raahataan maailman laidalta tänne kauppojen hyllyyn mätänemään (-> roskiin). Vai kuinka moni ostaa kumkvatteja ja dragonfruiteja?

Ei kai niitä vuodesta toiseen kauppoihin koristeeksi osteta. En minäkään osta koskaan pussikeittoja, eivätkä ystävänikään tietääkseni osta, mutta silti niitä on hyllyssä paljon. Joku ilmeisesti ostaa, vaikka ei pussikeittoa kukaan tarvitse selvitäkseen hengissä. Eikä kumkvatteja.

Vierailija
24/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, siitä ei oikeasti ole ihan hirveän montaa vuosikymmentä kun esimerkiksi kiivi on ollut eksoottinen ja kummallinen hedelmä Suomessa. Puhumattakaan ananaksesta tai vaikka viikunoista. Ei niitä kauaa tänne raahata niitä hedelmiä jotka eivät mene kaupaksi, ja ne jäävät jotka ovat jäädäkseen ja voivat yleistyä niin ettei meidän lapsenlapset näe niissä mitään eksoottista. :)

Vierailija
25/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja alkoholipitoiset tuotteet.

Maailma olisi ehdottomasti parempi paikka, jos kumpiakaan ei olisi. 

26/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli eka mihin samaistuin! Tietääkö kukaan miks niitä valkaistaan? Ei aavistustakaan miksei valkaisemattomat ajais ihan saman asian, valaiskaa joku mua! :D

Valkaisemattomat on valkaistu ja värjätty. Valkaisematon sellu ei todellakaan ole niin kauniin tasaväristä.

Vierailija
27/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

goaliemomma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkaisemattomat on valkaistu ja värjätty. Valkaisematon sellu ei todellakaan ole niin kauniin tasaväristä.

http://www.talouselama.fi/uutiset/ruskeista-pakkauksista-paljastuu-ekoh…

"Ruskeista pakkauksista paljastuu ekohuijauksia", mutta:

Oikeasti eko

Joskus ruskea on oikeasti ympäristöä vähemmän kuluttava.

Bruno-kahvinsuodattimet ovat aidosti valkaisematonta kuitua, eivät ruskeaksi värjättyä.

Ruskean tai valkean suodattimen käyttö ei sokkotesteissä tuottanut kahviin tuntuvia makueroja. Kuuman veden ei myöskään havaittu liuottavan kahviin myrkyllisiä tai muuten haitallisia aineita.

Vierailija
28/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustuskrääsä.

Vierailija
29/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sipulikuutiot on ainakin tosi käteviä jos silmät ei kestä sipulin pilkkomista, ja säästäähän se aikaakin. Ei mielestäni ollenkaan turha tuote.

Täällä myös yksi pakastettujen sipilikuutioiden vakio-ostaja. Kuutiot on juuri sopivan pieneksi silputtuja, ei kyyneleitä ja niitä voi olla aina pakastimessa varalla. Ainakin Apetitin kuutiot on kotimaisia, eikä turhan tyyriitä. Ihan huippu tuote!