Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini käytös

Vierailija
03.05.2017 |

Olemme mielestäni todella hyviä ystäviä. No, minulla oli eilen synttärit, hän laittoi onnitteluviestin. Toisella kaverillaan oli tänään synttärit, oli tehnyt oikein videon, jonka jakoi instagramissa. Minua ärsyttää, reagoinko turhan voimakkaasti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa näpäytykseltä.

Vierailija
2/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mutta mistä syystä? :D Mielestäni aika törkeää, varmasti ymmärsi myös hieman loukkaavansa minua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-psykologeja linjoilla? 

Vierailija
4/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko synttärisankari: tehnyt sun kaverille videon silloin kun hänellä oli synttärit/ mieli maassa ja tarvitsee piristystä/ tehnyt ison palveluksen kaverillesi, josta kaveri on kiitollinen?

Ei kaveruudessa aina jaeta niitä nallekarkkeja ihan just tasan. Jokaiselle identtinen toivotus, kortti ja lahja. Joskus siinä taustalla on muuta, asioita joita et ehkä tiedä

Vierailija
5/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko synttärisankari: tehnyt sun kaverille videon silloin kun hänellä oli synttärit/ mieli maassa ja tarvitsee piristystä/ tehnyt ison palveluksen kaverillesi, josta kaveri on kiitollinen?

Ei kaveruudessa aina jaeta niitä nallekarkkeja ihan just tasan. Jokaiselle identtinen toivotus, kortti ja lahja. Joskus siinä taustalla on muuta, asioita joita et ehkä tiedä

Ei oikeastaan. Mielestäni toinen kaveri elää onnellista, tasaista elämää parisuhteessa. Jotenkin vain jäi vaivaamaan, kun syntymäpäivät päivän erolla, ja toiselle tuollainen onnittelu. Ymmärrän, ettei aina mene nallekarkit tasan, mutta kyllä pyrin itse kohtelemaan ystäviäni suht samalla tavalla.

Vierailija
6/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän ennen on pärjätty, kun ei tidetty, millaisen kortin se kaveri on toiselle kaverille lähettänyt. Mun kortissa oli hilettä, olikohan kaverin kortissa?

Vierailija
7/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän ennen on pärjätty, kun ei tidetty, millaisen kortin se kaveri on toiselle kaverille lähettänyt. Mun kortissa oli hilettä, olikohan kaverin kortissa?

:D tämä oli hauska, piristi oikeasti, koska olen ollut vähän loukkaantunut!

Vierailija
8/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on toisen kaverin kanssa tapana laitella vidoita, tai ehkä hän ajatteli että sinä et pitäisi siitä tai sitten vaan toisena päivänä hänellä oli sellainen fiilis, että voisi tehdä videon ja toisena ei. Jokainen ystävyyssuhde on myös erilainen, kun kyseessä on eri ihmisiä. En minäkään tee täysin samoja asioita kaikkien kavereideni kanssa. Turha ylianalysoida, en usko että kyse on mistään näpäyttämisestä tai muusta.

Vierailija
9/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooko siirtyny just demistä tänne?

Vierailija
10/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooko siirtyny just demistä tänne?