Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmianna markettien turhat tuotteet!

Vierailija
03.05.2017 |

Pakastetut sipulikuutiot, runovessapaperi, valmiiksi keitetty valkuainen... Mikä teidän mielestänne?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat

Vierailija
2/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi kuorittu sipuli, valmiiksi keitetty riisi, kaikki nää "valmiit tuotteet". Eikö ihmiset osaa enää tehdä mitään itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle meistä suuri enemmistö markettien tuotteista on turhia. Mutta en minä ainakaan halua ottaa kantaa siihen, onko tuote kokonaan turha jos se on minulle turha. Jonkun toisen mielestä tsekkiläinen plzen on turha, mutta minulle se ei ole. Täysin turha tuote ei ole myynnissä pitkään, siitä pitää kauppias huolen huomatessaan että se ei mene kaupaksi.

Vierailija
4/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana-possujauheliha! 

Ensinnäkin hinta on ihan älytön koko tuotteesta. Porkkana on halpaa, porsaan jauheliha vielä halvempaa. Mutta kun ne yhdistää, niin hintakin nousee.

Toisakseen kuka ostaa muutenkaan pelkkää possun jauhelihaa ? Kun sen paistaa, niin mitään ei jää jäljelle kun siinä on niin paljon rasvaa. Tietysti hyvä jos joku ostaa, ettei tarvitse heittää niin paljon sianlihaa roskiin. 

Kauhea tuote, kaikin puolin. Eettistä ja ekologista näkökulmaa en edes halua ajatella. 

Vierailija
5/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän näin loppukeväästä pakastettuja sipulikuutioita ruoanlaitossa, sillä 'oikeat' sipulit ovat viimevuotisia ja herkästi lähtevät itämään ja muutenkin helposti pilaantuvat, kuin syksyllä uuden sadon sipulit. Pakastesipuleista ei mene mitään hukkaan..

Vierailija
6/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiiksi kuorittu sipuli, valmiiksi keitetty riisi, kaikki nää "valmiit tuotteet". Eikö ihmiset osaa enää tehdä mitään itse?

Ymmärrätkö, että on huonokuntoisia ihmisiä, joille valmisruuat ja puolivalmisteet ovat elintärkeitä? Eipä taida empatiakyky riittää.

Vierailija
7/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sipulikuutiot on ainakin tosi käteviä jos silmät ei kestä sipulin pilkkomista, ja säästäähän se aikaakin. Ei mielestäni ollenkaan turha tuote.

Vierailija
8/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pseudoestrogeeniä aineenvaidunnassa tuottavat soijat ja tofut, aiheuttavat kasvissyöjissä ja erityisesti kasvissyöjämiehissä PMS- ja maailmantuskaoireita sekä "ajatelkaa nyt herranjumala niitä lapsia edes! "  -ajattelua.

Vierailija
9/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä sitä ostan, jokainen omilla aivoillaan ajattteleva tajuaa että se on hyödyllinen tuote. Jos minä en sitä osta, jokainen täysijärkinen aikuinen tajuaa että kyseessä on pelkkä turhake.

Vierailija
10/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiiksi kasvatetut perunat, valmiiksi leivottu leipä, valmiiksi kasatut ostoskärryt, valmiiksi synnytetty kassahenkilö. Kristillis-amish'laisessa yhteiskunnassa nämä tehtäisiin alusta alkaen itse.

Vierailija
11/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sipulikuutiot on ainakin tosi käteviä jos silmät ei kestä sipulin pilkkomista, ja säästäähän se aikaakin. Ei mielestäni ollenkaan turha tuote.

Eivätkä ole edes kalliita. Itse käytän toisinaan ihan laiskuuttani ja lapsenlapsille ruokaa laittaessa käytän myös, koska eivät tykkää jos sipulit ovat "isoina" ruuassa. Itse en osaa niin pieneksi kuutioida, kuin mitä ne siinä pussissa ovat.

Vierailija
12/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi viipaloidut leivät, leikkeleet ja juustot! Ei vaan minun nuoruudessani tämmöistä turhuutta...

Vierailija
13/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaistut suodatinpussit.

Vierailija
14/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulikuutiot ovat sinkkukeittiön siunaus! En edes muista milloin olen ostanut tuoretta sipulia. Valkosipulinkin käytän valmiina murskana purkista.

.

Turhia tuotteita ovat kaikki mitä en itse tarvitse. Hajustetut jutut ovat turhia muutenkin...

Vierailija
15/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiiksi viipaloidut leivät, leikkeleet ja juustot! Ei vaan minun nuoruudessani tämmöistä turhuutta...

Ehkä voitaisiin tehdä yleisluonteinen rajaus, että kaikki on kaupassa turhaa, mitä siellä ei vielä Kekkosen virkakaudella ollut. Siis valikoima poikki vuodesta 1981.

Vierailija
16/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivät, murot, sokerijogurtit, sokerirahkat, mehut, karkit, sipsit, kaljat, siiderit, energiajuomat, limsat, suurinosa maitotuotteista jne. Noin 98% markettien hyllytilaa vievistä tuotteista on turhia. Ilmiannan kaiken muun paitsi hevi ja lihaosaston.

Vierailija
17/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voitaisiin tehdä yleisluonteinen rajaus, että kaikki on kaupassa turhaa, mitä siellä ei vielä Kekkosen virkakaudella ollut. Siis valikoima poikki vuodesta 1981.

Aivan! Vai että kaljat kioskeihin...kyllä minä sanon kun minä olin nuori...

Vierailija
18/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä oli myynnissä suihkulähde led-valoilla! Kuka sellaista tarvitsee?!

Vierailija
19/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä oli myynnissä suihkulähde led-valoilla! Kuka sellaista tarvitsee?!

Sen asian murehtimisen jättäisin Lidlille. Jos ei kukaan tarvitse, niin takkiin tuli ja tuote häipyi myynnistä.

Vierailija
20/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mitä ei myydä myös torilla