Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää kun Suomi on niin täynnä vihaa!

Vierailija
03.05.2017 |

Maahanmuuttajia kohdellaan kuin pohjasakkaa, eikä anneta heille sitä rakkautta ja turvaa, minkä he tarvitsevat! HÄPEÄ SUOMI!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsäkin jälleen nähdään yksinkertainen totuus, jos stub ei olisi organisoinut ruotsista Suomeen kohdistunutta invaasiota ja Suomen hallitus ajanut vihapolitiikkaansa medioiden avustamana omaa kansaansa vastaan, tällaista kansan kahtiajakautumista ei olisi koskaan tapahtunut.

Kiitokset tästä stubille, Suomen hallitukselle ja eduskunnalle.

Vierailija
22/39 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä viha johtuu?

No lähes AINA se alkaa epäoikeudenmukaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on trolli, pakko olla.

Vierailija
24/39 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsäkin jälleen nähdään yksinkertainen totuus, jos stub ei olisi organisoinut ruotsista Suomeen kohdistunutta invaasiota ja Suomen hallitus ajanut vihapolitiikkaansa medioiden avustamana omaa kansaansa vastaan, tällaista kansan kahtiajakautumista ei olisi koskaan tapahtunut.

Kiitokset tästä stubille, Suomen hallitukselle ja eduskunnalle.

Totta, toisaalta voiko silloin puhua varsinaisesta kahtiajakautumisesta kun toisella puolella on tämä pieni ja äänekäs vähemmistö marsseineen ja unelmineen ja enemmistö suomalaisista on tolkun ihmisiä.

Vierailija
25/39 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Self-hating Pakistani kirjoitti:

Arvaa minkä minua itkettää? Kun luen uutisista että 10v. ja muutama 14-vuotias on raiskattu.

Kempele

Raisio

Rauma

Laitila

Oulussa 2

Tuossa 6. Hiukan enemmän kuin muutama. Unohtuiko joku?

Vierailija
26/39 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa minkä minua itkettää? Kun luen uutisista että 10v. ja muutama 14-vuotias on raiskattu.

Kempele

Raisio

Rauma

Laitila

Oulussa 2

Tuossa 6. Hiukan enemmän kuin muutama. Unohtuiko joku?

Nuo olivat varmasti vain jäävuoren terävin huippu. Uskon että tuosta puuttuu valtavat määrät niitä, jotka poliisi on lakaissut maton alle ja mistä Suomalaiset propagandaa ja valheita syytävät mediat ovat vaienneet.

Tämän ne ovat tehneet tietenkin Suomen hallituksen määräyksestä eduskunnan siunauksella.

Vierailija
27/39 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, vihaa on paljon. Itsekkyyttä myös.

Itse voi pyrkiä posivisuuteen ja levittämään ympärilleen hyvää oloa, rohkaisua, tukea, aitoa välittämistä, rakkautta ja kannustusta.

Me jokainen voidaan olla omalta osaltamme muutos parempaan :)

Oi, joi... tietenkin positiivisuuteen

28/39 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä. Suomesta puuttuu paljon myötätuntoa.

Ylellä julkaistiin syksyllä uutinen kansainvälisestä tutkimuksesta, jossa todettiin, että Suomi on empatiaköyhimpiä maita. Oli aivan pohjilla tutkimuksessa. Siis muutenkin, kuin pelkissä pakolaisasioissa.

Uuden Suomen blogi ainoa, josta löysin äkkiä googlettamalla tästä tutkimuksesta.

http://kaunaherra.puheenvuoro.uusisuomi.fi/224448-suomalaisten-empatiak…

Vierailija
29/39 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa antaa rakkautta väkisin iholle tuppautuville hulluille. Valitan. Joka päivä saa näitä "rakkautta" vinkuvia hätistellä pois. Olen 30v vaalea hyvännäköinen nainen itä-helsingistä.

Kai sitä nyt jokainen,henkisesti  terve ihminen,  on omasta mielestään ihan hyvän näköinen.

Kaikilla nyt ei kuitenkaan ole ihan tuollaisia fantasioita siitä  omasta  seksuaalisesta vetovoimastaan .

Uhriutumispisteetkin jäänevät tässä tapauksessa vähäisiksi.

Vierailija
30/39 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sai aloituksellaan vihansa purettua

Vierailija
31/39 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allah on suurin

Vierailija
32/39 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se maahan tunkeutuja on täynnä vihaa, kun raiskaa, rötöstelee ja terrorisoi turvapaikassaan.

Kuka ylipäätään voi olla niin sekaisin, että haluaa maahamme sakkia joiden arvomaailmaan kuuluu auttajien ja ruokkivan käden avoin halveksunta, ryöstely raiskailu ja tappaminen? Auttaminen on niille alistumista ja hymyily orjan velvollisuus isännälleen.

Vierailija
33/39 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut yllättävissä tilanteissa jotain kivaa. Joskus sanonta että

köyhä jakaa vähäisestäkin pitää todella paikkansa. Mä olen antanut ilmaiseksi asioita eteenpäin ja saanut jotain joltakin muulta seuraavalla viikolla.

Vierailija
34/39 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa antaa rakkautta väkisin iholle tuppautuville hulluille. Valitan. Joka päivä saa näitä "rakkautta" vinkuvia hätistellä pois. Olen 30v vaalea hyvännäköinen nainen itä-helsingistä.

Minä olenkin Miss Universum ja olen nyt täällä  parhaillaan lounastamassa Hotelli Waldorf-Astoriassa ,New Yorkissa, jossa asun.

Harmittaa vain,kun noita Voguen kuvaussopimusten tyrkyttäjiä kansikuvaan on saanut hätistellä tänään  koko aamun. Aina on muutenkin joku Paparazzi kyttäämässä ,menin minne vaan...

Olen nyt muuten  tapaamassa ystävääni Parisia  ja hänen pitäisi aivan kohtapuoleen tullakin tuosta ala-aulan ovesta...

Vierailija
35/39 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallitseva viha on Arkadianmäen organisoimaa ja propagandamedioiden valheiden ja aivopesun tulosta, tyhmä ja yksinkertaiseksi jäänyt kansanosa on niellyt kaikki valheet mitä heille on syötetty totuutena ja uutisina.

Mutta vielä tulee päivä, jolloin nuo selkärangattomat "poliitikot ja journalistit" joutuvat oikean tuomioistuimen eteen, (joka ei ole läpimätä demla) vastaamaan teoistaan ja tyhmälle kansanosaon aukeaa silmät.

Tässäkö tämä on lyhyesti kerrottuna!

Vierailija
36/39 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleistät? Oliko kaikki ne sadat tuhannet suomalaiset, jotka muuttivat Ruotsiin vuosikymmeniä sitten myös juoppoja rikollisia? "En finne igen" eikös niin. Vai oliko valtaosa heistä kuitenkin ihan hyvin käyttäytyviä tavallisia ihmisiä?

Vierailija
37/39 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleistät? Oliko kaikki ne sadat tuhannet suomalaiset, jotka muuttivat Ruotsiin vuosikymmeniä sitten myös juoppoja rikollisia? "En finne igen" eikös niin. Vai oliko valtaosa heistä kuitenkin ihan hyvin käyttäytyviä tavallisia ihmisiä?

Taitaa olla että tuo Paki tietää hieman enemmän kulttuurikontekstissa tapahtuvista raiskaluista kuin sinä...

Vierailija
38/39 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää että alaikäisten raiskaamistapaukset sivuutetaan yksittäistapauksiksi noin kevyesti ihan vaan näiden pakolaismiesten suojelemiseksi! Sairasta! Jos niin paljon rakastatte niitä muualtatulleita niin ottakaa ne kainaloonne ja vaihtakaa osoitteenne sinne mistä tulivatkin. Tulette pian huomaamaan siellä etteivät ne ole teidän ystäviänne, ne eivät tule pitämään teidän puolianne ja ne halveksivat teidän hyväntahtoisuuttanne. Naisilla varsinkaan ei ole minkäänlaista asemaa niissä kulttuureissa. Luulette että teitä arvostetaan hyvyytenne ansiosta, mutta ennen pitkää teitä purraan. Rasistiksi on helppo haukkua, mutta se ei muuta tosiasioita: Teitä käytetään hyväksi.

Vierailija
39/39 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi oli silloinkin demokratia ja vain murto-osa käyttätyi huonosti. Tiedän ns. ganstereita jotka meneivät ruotsiin töihin ja olivat oikeasti töissä ja selvinpäin ruotsissa olo ajan. Kotona suomessa sitten riehuttiin oikein olan takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi