Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko yläasteella suosittu, kiusattu, syrjitty vai tavis?

Vierailija
03.05.2017 |

Kommentoi tarkemmin alas.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taviksen ja osin syrjitty. Mutta en ollut ainoa.

Vierailija
2/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattu ja syrjitty, tosin ysillä ei enää juurikaan kiusattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittu

Vierailija
4/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja yksinäinen mutta pidetty.

Vierailija
5/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vastaus kuin kakkosella, eli kiusattu ja syrjitty, mut ysillä ei enää juurikaan kiusattu ja aloin päästä kaveriporukkaankin mukaan.

Vierailija
6/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallinen suosittu teini olen.

-15v, yläasteella

Vierailija
7/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittu, joka oli aika outoa, sillä ala-asteella olin ollut kiusattu. Yläasteelle mentäessä entiset kiusaajani (tytöt) tulivatkin yhtäkkiä juttelemaan minulle, istumaan viereeni ruokalassa ja hengailivat vapaa-ajallakin kanssani. Yhdestä jopa tuli paras ystäväni. Toiset entiset kiusaajat (pojat) alkoivat jopa suoraan iskemään minua.

Tiedä sitten, mitä tein että näin kävi.

Vierailija
8/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis olin. Meidän kaveriporukka oli pienessä yläkoulussa ne "toisiksi suosituimmat tytöt".

Vierailija
9/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni kaikki kouluvuodet olin ihan perus suosittu. Minulla on aina ollut paljon kavereita. Ala/ yläasteella pojat ei niin paljoa henganneet mun kanssa, ehkä olin liian poikamainen ja räväkkä itse, eikä pojat mua kiinnostaneet yhtään,  mutta kun muutuin hieman naisellisemmaksi vuosien kuluessa, niin myös poikia kiinnosti hengaa mun seurassa. Edelleen nyt yli kolmekymppisenä minulla on laaja ystäväpiiri, johon kuuluu niin naisia kuin miehiäkin. Olen ollut onnekas :) 

Vierailija
10/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattu ja syrjitty. Ne jotka eivät kiusanneet, syrjivät. Kasi oli pahin luokka. Lukioon siirryttäessä olin vain syrjitty. Ammattikorkeassa sain jopa pari ystävää. Raakaa aikaa.

Vierailija
11/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua toisaalta kunnioitettiin (en ollut ns. suosittu mutta en myöskään syrjitty mitenkään, päinvastoin) ja toisaalta minulle huomauteltiin ikävästi (Mitä hikke jne), koska menestyin koulussa hyvin. Olin ihan pidetty ja pärjäsin periaatteessa kaikkien kanssa, koska en välittänyt huutelijoista ja juttelin heidänkin kanssaan muuten normaalisti. Lukiossa vasta rentouduin olemaan täysin oma itseni, kun huutelijat eivät sinne jatkaneet.

Vierailija
12/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain suositun ja taviksen välimaastosta.

Vierailija
13/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittu/tavis. Kuuluin ns. tähän suosittujen porukkaan ja paras ystäväni oli koulun yksi suosituimmista tytöistä, mutta hengailin myös muiden porukoiden kanssa.

Vierailija
14/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalla syrjitty ja osittain kiusattu, kasilla kun hankin piilarit ja sain uusia vaatteita niin jostain syystä aloin kelpaamaan ja ysillä kuuluin porukkaan. Tajusin vasta parikymppisenä, että olin henkisesti kiusattu koko seiskaluokan ja kasin alun

Vierailija
15/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis.

Vierailija
16/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kai kaikkien mielestä typerä ja nolo, mutta minua ei kiusattu, joten sanon tavis. Minulla oli viisi kaveria, jotka olivat kaikki koulukiusattuja jollakin tasolla, joten ystävystyttyämme sama kiusaajajengi yritti iskeä hampaitaan minuunkin, mutta kumma kyllä se loppui lyhyeen, kun he huomasivat, että minä kostan takaisin kaverienkin puolesta. Saatoin hyppiä koko pissisjengin laukut naulakoilla salaa paskaksi, kun he olivat heitelleet minua ja ystäviäni oppikirjojen cd-levyillä välitunnilla. Tietenkään en jäänyt kiinni koskaan toisin kuin ne idiootit, sillä ulkoisesti olin kympin tyttö, joka hoiti koston aina niin, ettei opettajien kuva minusta tahriintunut.

Vierailija
17/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattu/syrjitty. Kaipaan silti sitä aikaa, olin omassa porukassani suosittu.

Vierailija
18/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattu, mutta melko tavis. Luokan pojat halusivat seurustella, mutta itse en halunnut seurustella heidän kanssaan niin se teki minusta koulukiusatun hu**an. Loogista voin sanoa. Yhden kanssa erehdyin hetken seurustelemaan seiskalla, mutta lopetin ja voi jestas mikä huo****lu siitä sitten alkoi..

Vierailija
19/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tavis olin. Kavereita oli just sopivasti. Aina löyty seuraa eikä koskaan tarvinut olla yksin.

Vierailija
20/23 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän syrjitty, koska silloinen paras kaverini oli kiusattu. Oon huomannut, että monesti ne epäsuositut ja kiusatut ovat aikuisina niitä parhaita ja mielenkiintoisimpia tyyppejä. :) Näin kävi myös kaverilleni, joka on nyt monen saman ja erisukupuolen edustajan mielestä cool tyyppi. Itsekin olen nykyään suositumpi/jopa suosittu ihmisten keskuudessa. Toki epäsuosio on jättänyt vähän jälkiä, että epäilen monesti ihmisten tarkoitusperiä jne. Enkä osaa pitää itseäni niin ihmeellisenä tyyppinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä