Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla Elloksen palautuspaketti hävinnyt, mutta palautuskuitti löytyy - miten juttu eteni ja päättyi?

Vierailija
03.05.2017 |

Mulla lähetetty PostNordin kautta K-Marketista jo 22.3. Hävinnyt johonkin.

Lasku tuli koron kera, eikä sähkopostiin oo vastattu viikkoon, enkä 9:ttä kertaa enää soita palvelunumeroon, kun asia vaan ohjataan johonkin, eikä soittopyyntöön vastata.

Nyt syö kyllä ihmistä tämä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalihamsteri kirjoitti:

MYYDÄÄNKÖ ELLOKSELLA PEPPUTAPPEJA?

Ei. Mutta voin varmistaa tuon, kun soitan huomenna 10:n kerran virolaiseen asiakaspalveluun. Otota hetki!

Ap

Vierailija
2/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo loppunut vielä. 9.3 palautin ja olen puhunut Elloksen kanssa asiasta nyt yli 10 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Elloksella ole sähköpostia, kohon laitat asiasi ja sen kuitin?

Vierailija
4/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Elloksella ole sähköpostia, kohon laitat asiasi ja sen kuitin?

Kuten sanoin, olen jo lähettänyt yli viikko sitten viestin ja kuvakaappauksen lähetysseurannasta, tuli vain automaattivastaus, että "olemme saaneet, älä lähetä useampaa viestiä, vastaamme ehdittyämme"

Alkaa jo tuntua, että meininki on vähän samanlaista, kuin Anttilalla ennen konkurssiin menoa. Hurjia alennuksia, eikä yhteydenottoihin vastata ja laskuja vaan tippuu..

Ap

Vierailija
5/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä nyt hvetti maksaa 250e tavaroista, jotka eivät enää ole hallussani ja joita en omista?

Siitä ilosta, ettei tarvitse kantaa pelkoa maksuhäiriömerkinnästä.

Vtun Ellos!

Ap

Vierailija
6/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lähetysseuranta sanoo? Ota yhteys kuluttaja-asiamieheen!

Vierailija
7/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se lähetysseuranta sanoo? Ota yhteys kuluttaja-asiamieheen!

Komppi tuolle kuluttaja-asiamiehelle tiedoksi Elloksen toiminta, kun tarpeeksi moni ilmoittaa niin se vaikuttaa.

Muuta mitä itse tekisin, niin jos laskutuksen sähköposti on eri kuin mihin reklamoit niin tieto myös sinne että laskusta on reklamoitu.

Postille kirjallinen katoamisilmoitus paketista. Jos paketissa on joku vanhakin viivakoodi niin paketti kulkee bumerangina postin lajittelupisteestä toiseen.

Veikkauksia onko Ellos seuraava konkurssi firma?

Vierailija
8/8 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulle tuli vastaan juuri fb:ssä joku reklamointifirma nimeltä nonono, näytti olevan jotain julkisia reklamaatioita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi