Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenkä helkkarissa koira voi tuottaa jollekin mielihyvää?

Vierailija
03.05.2017 |

Meillä rakki vähä puolipakosta vahtimassa pihaa ja metsässä marjastus ja sienireissu kaverina. Ihan tekee sen mihin hankittu.
Mutta kyllä päivittäiset tuntemukset noin yleensä on ärtymys ja suuttumus ja turhautuminen tuota elukkaa kohtaan.. En mää siitä niin kauheasti pidä, oikeastaan todella ärsyttävä otus. En ikinä huolisi tuota sohvalleni tai sänkyyni, en ikinä, yök! En todellakaan ymmärrä miten joku voi olla ihan hulluna tuollaiseen.
Eläimet muuten ihania. Kissalla on paikka perheessä mutta koira on enemmän riippa.
Olenko ainoa?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain kommentissa tuotiin taas esille se, kuinka koiria ei pitäisi kerrostaloihin ottaa. AP:n kaltaiset tapaukset (ei varmana nimittäin ole ainoa) taas osoittavat sen, että ei se koiran elämä maallakaan mitenkään mieluisaa ole. Sieni- ja marjakaveri, eli koiran kanssa ei tehdä mitään keväisin ja talvisin? Luultavasti on jossain narun päässä haukkumassa päivät pitkät yksinään. 

AP, olet sellainen vellihousu, että parempi pysyä ihan vaan omassa pihassa. Kuinka monta ihmistä karhut ja hirvet mukiloi vuosittain? Kuinka moni edes näkee niitä metsässä? 

Ei oo. Kyllä minä sen kanssa oon käynyt jopa lenkillä kun selkä vaivannut vaikka on jo muksujen kanssa painattanut pitkin mettiä kolmatta tuntia.

En mää sillä, saa liikuntaa ja ruokaa mutta ei se sitä tosiasiaa poista että en mää siitä pidä.

Ei mitenkään rentouta minua vaan aiheuttaa vitutusta ja ällötystä ja ärsytystä.

Anna se oikeasti pois. jos et koiran hyvinvoinnista välitä niin edes siksi että loppuu sun vitutus (ja samalla viattoman eläimen vihaaminen).

Vierailija
42/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro mikä koira se on, mistä hankit sen ja maksoiko se mitä(än)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on sellaisia videoita joissa koira tuottaa naiselle mielihyvää.

Vierailija
44/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rakki vähä puolipakosta vahtimassa pihaa ja metsässä marjastus ja sienireissu kaverina. Ihan tekee sen mihin hankittu. /quote]

Minäkin haluan koiran, joka on metsässä marjastus- ja sienestyskaverina!  Meidän koira juoksee sienimetsälle päästyään ympyrää niin että risut ja männynkävyt lentää. Olisihan siitä enemmän hyötyä jos keräisi mun kanssa evästä sen päättömän riehumisen sijaan.

Ilmeisesti ap kuitenkin tykkää koiransa seurasta, kerta sellaisen on ihan varta vasten pihavahdiksi ja marjakaveriksi hommannut. Kukapa nyt haluais metsään yksin lähteä pyllistelemään. :) 

Toki koirasi ansaitsisi parempaa huolenpitoa ja välittämistä, mikäli aloitusteksti pitää kutinsa.

Vierailija
45/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää ap.

Säälittää kaikki eläimet jotka kärsivät idiootti ihmisten kaltoinkohtelusta.

Koira on älykäs, tunteva olento, jota pitää myös helliä. Ei pelkkä ruoka ja vesi riitä.

Anna koira jollekin sinua paremmalle ihmiselle.

Vierailija
46/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Itse kyllä saan koirista mielihyvää, mutta oma vertaus on lapset. En kertakaikkiaan ilahdu niiden seurasta. Tästä mielipiteestä voidaan lahdata, syyllistää, haukkua itsekkääksi  tai tunteettomaksi. Mitä näitä kaikkia diagnooseja nyt on. Ero on vain että eläimet tuottaa mielihyvää, lapset ei. Monilla tämä on toisinpäin. 

Vierailija
47/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä rakki vähä puolipakosta vahtimassa pihaa ja metsässä marjastus ja sienireissu kaverina. Ihan tekee sen mihin hankittu. /quote]

Minäkin haluan koiran, joka on metsässä marjastus- ja sienestyskaverina!  Meidän koira juoksee sienimetsälle päästyään ympyrää niin että risut ja männynkävyt lentää. Olisihan siitä enemmän hyötyä jos keräisi mun kanssa evästä sen päättömän riehumisen sijaan.

Ilmeisesti ap kuitenkin tykkää koiransa seurasta, kerta sellaisen on ihan varta vasten pihavahdiksi ja marjakaveriksi hommannut. [B]Kukapa nyt haluais metsään yksin lähteä pyllistelemään. :)[/B] 

Toki koirasi ansaitsisi parempaa huolenpitoa ja välittämistä, mikäli aloitusteksti pitää kutinsa.

Kertoo kyllä ap:sta jotain, kun pitää ottaa koira (vaikka ei niistä pidä) kun ei ole ketään ihmistä joka ap:n kanssa lähtisi vapaaehtoisesti.

Surullista, jos joutuu ostamaan itselleen seuraa.

Vierailija
48/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Itse kyllä saan koirista mielihyvää, mutta oma vertaus on lapset. En kertakaikkiaan ilahdu niiden seurasta. Tästä mielipiteestä voidaan lahdata, syyllistää, haukkua itsekkääksi  tai tunteettomaksi. Mitä näitä kaikkia diagnooseja nyt on. Ero on vain että eläimet tuottaa mielihyvää, lapset ei. Monilla tämä on toisinpäin. 

Meinaatko kuitenkin hankkia oman lapsen, anteeksi, ap:n tyylillä kakaran, jota voit vihata ja joka ällöttää sinua?

Ja ällöttääkö sinua kadulla jos näet tuntemattoman miehen/naisen kulkevan lapsen saati useamman kanssa?

Vierailija
49/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap kuitenkin tykkää koiransa seurasta, kerta sellaisen on ihan varta vasten pihavahdiksi ja marjakaveriksi hommannut. Kukapa nyt haluais metsään yksin lähteä pyllistelemään. :) 

Miten ap:n kommenteista mitenkään voi saada käsityksen että ap tykkäisi koiransa seurasta :O

Vierailija
50/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on hienoja esimerkkejä siitä, miksi en pidä koirahulluista. Sitä ne nimittäin sitten on.

Minusta sellaiset jotka nukkuu koiran kanssa on jotenkin vikaisia.

Vierailija
51/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin on hienoja esimerkkejä siitä, miksi en pidä koirahulluista. Sitä ne nimittäin sitten on.

Mielenkiintoista.

Voisitko ystävällisesti ottaa ihan muutamia niistä hienoista esimerkeistä joista paljastuu joidenkin koirahulluus ja selventää miksi niistä välittyy syyt miksi et heistä pidä. Nyt jää hiukan informaatiovajetta.

Itse olen sitä mieltä että jos ap kuvastaa koiravihaajia niin hänen kielenkäytöstään ja arvoistaan saa hyvän pohjan tunteelle ettei pidä ihmisistä jotka inhoavat koiria ja koiranomistajia.

Ja avaatko vähän mikä mt-diagnoosi on ihmisellä joka nukkuu koiran kanssa?

Vierailija
52/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä olet hieno esimerkki yksinkertaisesta ihmisestä.

Sellainen sinä nimittäin minusta olet.

Vierailija
53/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Voisitko ystävällisesti ottaa ihan muutamia niistä hienoista esimerkeistä joista paljastuu joidenkin koirahulluus ja selventää miksi niistä välittyy syyt miksi et heistä pidä. Nyt jää hiukan informaatiovajetta.

Itse olen sitä mieltä että jos ap kuvastaa koiravihaajia niin hänen kielenkäytöstään ja arvoistaan saa hyvän pohjan tunteelle ettei pidä ihmisistä jotka inhoavat koiria ja koiranomistajia.

Ja avaatko vähän mikä mt-diagnoosi on ihmisellä joka nukkuu koiran kanssa?

Ai mun kielenkäyttö?:D

Sallinet mun nauraa.

Vierailija
54/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap kuitenkin tykkää koiransa seurasta, kerta sellaisen on ihan varta vasten pihavahdiksi ja marjakaveriksi hommannut. [B]Kukapa nyt haluais metsään yksin lähteä pyllistelemään. :)[/B] 

Kertoo kyllä ap:sta jotain, kun pitää ottaa koira (vaikka ei niistä pidä) kun ei ole ketään ihmistä joka ap:n kanssa lähtisi vapaaehtoisesti.

En ikinä lähtisi omille rauhoittumisreissuilleni kenenkään ihmisen kanssa, tehdään niitä reissuja myös perheen kanssa mutta mielelläni lähden yksin rauhoittumaan.

Eikä mulla oo ihmisystävää joka kulkis edellä ja haukkuisi jos meinaan kävellä hirveen tai karhuun.:)

Kuten sanoin, on sille koiralle paikkansa mutta kyllä se suurimmaksi osaksi ärsyttää eikä herätä meikäläisessä mitään tunnetta että tuota pitää silitellä ja annanpa tuon lipsuttaa naamaani..

Vierailija
55/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti ihan totta. Koska mullakin on koira, joka saattaa yöllä sniikata viereeni kun nukun. Aamulla herään, niin sinähän se rötkäle on. Ja mulla on lonkkavika ja mustelma varpaassa :(

Joten jep, niilläkin jotka jopa ottavat koiran (tai koiria!) viereensä illalla, on todennäköisesti joku vika. Diabetes, keliakia, kihara tukka tai huonot kengät :p

Vierailija
56/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis joo, myönnetään, mä ehkä toivoisin kovasti että mulla olis semmonen pieni terrieri joka vois käydä vaikka suihkussa ja mahtuis johonkin järkevään tilaan. Nyt tollanen kauhee rötjäke, haiseva ärsyttävä vouhottava pöljän näköinen jatkuvasti kouhkaava vähän tyhmä dorka koira...

Eli jep, voisin hyvinkin kuvitella että joku sisäsiisti pikkukoira olisi paremminkin mun juttu, ehkä sitten tajuaisin jos koittaisin jotain pikkukoiraa..

Vierailija
57/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöt joille koira tuottaa jonkinlaista mielihyvää ovat narsisteja. He saavat orjuuttaa heikompaansa ja nauttivat täysin rinnoin kun joku osoittaa heille kunnioitusta.

Vierailija
58/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiooteille ei sovikaan koira

Vierailija
59/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilöt joille koira tuottaa jonkinlaista mielihyvää ovat narsisteja. He saavat orjuuttaa heikompaansa ja nauttivat täysin rinnoin kun joku osoittaa heille kunnioitusta.

Ehkä sekin, mutta mua kyllä ärsyttää se haju ja tyhmyys ja vouhotus ja ääni ja kuola ja paska ja kaikki. Ei vaan pysty millään pitämään tuosta eläimestä.

Ja oikeasti, kun joku sanoo että koira rauhoittaa.. Mun ei tarvi kun nähdä tuo elukka ja mua rupee vituttamaan ihan älyttömästi!:D

Vierailija
60/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähtisi omille rauhoittumisreissuilleni kenenkään ihmisen kanssa, tehdään niitä reissuja myös perheen kanssa mutta mielelläni lähden yksin rauhoittumaan.

Eikä mulla oo ihmisystävää joka kulkis edellä ja haukkuisi jos meinaan kävellä hirveen tai karhuun.:)

Kuten sanoin, on sille koiralle paikkansa mutta kyllä se suurimmaksi osaksi ärsyttää eikä herätä meikäläisessä mitään tunnetta että tuota pitää silitellä ja annanpa tuon lipsuttaa naamaani..

Kuulostaakin ihan uskomattoman rennolta nuo sinun reissusi. Metsä on JUST se paikka minne sun kannattaa mennä rauhoittumaan. Metsään vaa kaikki hirvi- ja karhukammoiset patikoimaan!

Sitä paitsi: luuletko että se sun koirasi pelastaa sinut karhuemolta, joka on jo päättänyt sinut raadella? Joo, ei.