Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenkä helkkarissa koira voi tuottaa jollekin mielihyvää?

Vierailija
03.05.2017 |

Meillä rakki vähä puolipakosta vahtimassa pihaa ja metsässä marjastus ja sienireissu kaverina. Ihan tekee sen mihin hankittu.
Mutta kyllä päivittäiset tuntemukset noin yleensä on ärtymys ja suuttumus ja turhautuminen tuota elukkaa kohtaan.. En mää siitä niin kauheasti pidä, oikeastaan todella ärsyttävä otus. En ikinä huolisi tuota sohvalleni tai sänkyyni, en ikinä, yök! En todellakaan ymmärrä miten joku voi olla ihan hulluna tuollaiseen.
Eläimet muuten ihania. Kissalla on paikka perheessä mutta koira on enemmän riippa.
Olenko ainoa?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, koira on sen verran fiksu eläin että se kyllä vaistoaa jos et pidä siitä ja jopa omien sanojesi mukaan vihaat. On itsekästä pitää koiraa jos ei sitä halua silittää ja koskea. Mites ihan nämä käytännön asiat, kuka sen koiran harjaa, leikkaa kynnet, putsaa korvat ym jos et sinä siihen kerta koske?

Tuollaisella koiranpidolla eläin ei ole onnellinen ja se kärsii. Tuollainen vitutus koiraa kohtaan ei ole normaalia.

Vierailija
82/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiru on yhtä tärkeä perheenjäsen kuin kuka tahansa muukin.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, koira on sen verran fiksu eläin että se kyllä vaistoaa jos et pidä siitä ja jopa omien sanojesi mukaan vihaat. On itsekästä pitää koiraa jos ei sitä halua silittää ja koskea. Mites ihan nämä käytännön asiat, kuka sen koiran harjaa, leikkaa kynnet, putsaa korvat ym jos et sinä siihen kerta koske?

Tuollaisella koiranpidolla eläin ei ole onnellinen ja se kärsii. Tuollainen vitutus koiraa kohtaan ei ole normaalia.

Ei ole tarvinnut. Eläinlääkäri leikkaa kynnet ja putsaa korvat ja minä harjaan ja pesen pitkin hampain. Se saa riittää, turhaan en rupea koskettelemaan.

Vierailija
84/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päästäs vialla ? miksi otat koiran jos et pidä siitä? sairas ihminen hae apua !

Sinä et anstaise koiraa helvetin torakka rotta, oikeen vituttaa tuollaiset sairaat paskat

Vierailija
85/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on koira ja kissoja. Koira on hyvä harrastuskaveri, ystävä ja mukava perheenhäsen, samoin kissat. Kissat eivät ole itsekkäitä ja ennalta-arvaamattomia. Ne kaipaavat omistajansa huomiota ja läheisyyttä ja toimivat vaistojensa varassa. Jos yhtään tutustuu kissojen kättäytymiseen huomaa, että niiden käytöksessä on aina logiikka. Lemmikit antavat paljon voimavaroja joita minulla ei olisi ilman niitä.

Vierailija
86/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ap olet sitten hankkinut koiran? Jos sitä vihaat ja se vituttaa, niin miten ihmeessä et myy/lahjoita sitä eteenpäin? Se on win-win -tilanne, koska koira saisi paremman perheen, huomiota ja sinä ärsyttävästä koirasta eroon. Miksi väkipakolla pidät perheessäsi jäsentä, jota vihaat?

En ymmärrä järjenjuoksuasi lainkaan.

Koska siitä on hyötyä, tullaan jotenkin toimeen kun ei koita lähennellä ja mukulat tykkää.

Ne mukulatkin paskoo, lähentelee, kuolaa, metelöi, ja pahimmissa tapauksessa jopa vittuilee. Kirjoitatko niistäkin samaan sävyyn?

Ei, kyllä lasten ja miehen ja jopa muiden eläinten eritteet ym. on ok, mut koira on ainoa jonka mitään eritettä tai hajua tai olemusta en oikein kestä. Päällimmäinen tunne on ärsytys tai sitten en tunne mitään kun katson tuota eläintä. Se on vain koira, joka aiheuttaa ärtymyksen eikä ainakaan todellakaan mitään rakkauden tai kiintymyksen tunnetta. Jännä juttu.

Vierailija
87/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä minkään eläinten vastakkain asettelua. Ei pidä ottaa sellaista eläintä jota ei rakasta. Mielestäni ihmiset jotka eivät voi sietää eläimiä ovat tunnevammaisia. Pelko eläimiä kohtaan on eriasia ja sen ymmärrän. Myöskin jos ei ole eläissään tuntenut yhtään eläintä ja on siksi ennakkoluuloinen niitä kohtaan tavalla että luulee inhoavansa niitä on vielä ymmärrettävää. Mutta muuten en ymmärrä ja toivoisin etteivät ap:n kaltaiset ihmiset hankkisi eläimiä.

Ei se ole eläimet, vaan koira ja oikeastaan vielä eniten juuri tuo nimenomainen koira, joka meillä nyt on. Ei muut meidän koirat ole minusta olleet noin pirun ärsyttäviä. Tuo yksilö on oikein erityisen luotaantyöntävä.

Mut ei se muuta sitä, että kyllä mua inhottaa ne kolmee- neljää ulkoiluttavat ihmiset. Voin kuvitella kuinka paskaista niillä on ja miltä siellä kotona haisee. Minusta taas se on sairasta, että on monta koiraa.

Vierailija
88/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain kommentissa tuotiin taas esille se, kuinka koiria ei pitäisi kerrostaloihin ottaa. AP:n kaltaiset tapaukset (ei varmana nimittäin ole ainoa) taas osoittavat sen, että ei se koiran elämä maallakaan mitenkään mieluisaa ole. Sieni- ja marjakaveri, eli koiran kanssa ei tehdä mitään keväisin ja talvisin? Luultavasti on jossain narun päässä haukkumassa päivät pitkät yksinään. 

AP, olet sellainen vellihousu, että parempi pysyä ihan vaan omassa pihassa. Kuinka monta ihmistä karhut ja hirvet mukiloi vuosittain? Kuinka moni edes näkee niitä metsässä? 

Ei oo. Kyllä minä sen kanssa oon käynyt jopa lenkillä kun selkä vaivannut vaikka on jo muksujen kanssa painattanut pitkin mettiä kolmatta tuntia.

En mää sillä, saa liikuntaa ja ruokaa mutta ei se sitä tosiasiaa poista että en mää siitä pidä.

Ei mitenkään rentouta minua vaan aiheuttaa vitutusta ja ällötystä ja ärsytystä.

Anna se oikeasti pois. jos et koiran hyvinvoinnista välitä niin edes siksi että loppuu sun vitutus (ja samalla viattoman eläimen vihaaminen).

Mistä sä voit olla niin varma, ettei tuo koira vituttaisi seuraavaakin omistajaansa?

Ettei se sitten joutuisi jollekin joka vaikka lyö sitä? Mistä tiedät ettei tuo koira ole vaan ihan saakelin ärsyttävä tapaus?

Vierailija
89/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa harvinaisen tunnekylmä ämmä, oletko kenties A.A ?

Jaa,a. En tiä oonko kun en tiä mikä tuo on.

En ole lainkaan tunnekylmä. Mua vaan ällöttää toi koira. Minusta vaan on erikoista kun ihmiset sanoo että koira laskee verenpainetta ja on kiva kaveri, mua oikeasti rupeaa vituttamaan kun vaan katson tuota elukkaa, saatika jos koskisin tuohon haisevaan kouhkaajaan.. Aivan ääretön vitutus pulpahtaa pintaan. Siksi pysyn siitä kaukana.

Kaikki mitä se tekee ja touhuaa, ärsyttää.

Metsällä ja lenkillä menee jos ei vouhota.

Vierailija
90/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi opettaa nuolemaan, ja vähän muutakin.

Vierailija
91/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa on oikea kultarakas, ihana eläin joka kuuluu kotiin, mutta koira on hiinäjahiinä, onko siitä enemmän hyötyä vai haittaa.

Vierailija
92/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lainkaan tunnekylmä. Mua vaan ällöttää toi koira. Minusta vaan on erikoista kun ihmiset sanoo että koira laskee verenpainetta ja on kiva kaveri, mua oikeasti rupeaa vituttamaan kun vaan katson tuota elukkaa, saatika jos koskisin tuohon haisevaan kouhkaajaan.. Aivan ääretön vitutus pulpahtaa pintaan. Siksi pysyn siitä kaukana.

Ei kaikkien koirien kanssa voi synkata. Mitäs otit sen, jos et tykännyt. Kannattaa ilman muuta antaa se ekalle, jonka kanssa sillä synkkaa. Mutta tuosta hajusta sen verran, että sä itse kyllä haiset paljon enemmän kuin se koira, että sikäli. Enkä mä haluaisi sun lipovan mua, yök.

Vierailija
93/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on tuuheaturkkinen, pehmeä, lämmittää hyvin varpaita, sitä on mukava silittää ja rapsuttaa ja halia, se on aina iloinen perheensä kanssa, sen kanssa voi lenkkeillä ja harrastaa, se on uskollisista uskollisin ystävä, se tekee kaikkia hassuja juttuja, joille voi naureskella. 

Vierailija
94/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien koirien kanssa voi synkata. Mitäs otit sen, jos et tykännyt. Kannattaa ilman muuta antaa se ekalle, jonka kanssa sillä synkkaa. Mutta tuosta hajusta sen verran, että sä itse kyllä haiset paljon enemmän kuin se koira, että sikäli. Enkä mä haluaisi sun lipovan mua, yök.

Mistäs tiedät, vaikka tykkäisit?

Vierailija
95/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on tuuheaturkkinen, pehmeä, lämmittää hyvin varpaita, sitä on mukava silittää ja rapsuttaa ja halia, se on aina iloinen perheensä kanssa, sen kanssa voi lenkkeillä ja harrastaa, se on uskollisista uskollisin ystävä, se tekee kaikkia hassuja juttuja, joille voi naureskella. 

No teillä on käynyt tuuri. Yleensä koirat on ällöttäviä. Ja ette tekään ihan hajuttomia ole, kun koiraa hinkaatte. En ymmärrä, ällöttävää.:@