Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ihonhoidot toimivat oikeasti?

Vierailija
03.05.2017 |

Olen mies ja ihoni on tullut aika huonoksi. Ei mitään aknea tai sellaista vaan kuivaksi ja veltoksi. Vaikea sen tarkemmin selittää.

Olen katsellut mitä hoitoja on tarjolla ja onpahan niitä paljon. Kaikenlaisia happokuorintoja, lasereilta, ultraäänejä, dermabraasioita, mikroneedlausta, faceliftiä jne,

Kertokaapa nyt naiset missä hoidoissa olette käyneet ja millaiset tulokset olivat. Ystäväpiirissä ei kukaan käy noissa tai jos käyvät niin ovat kyllä olleet hiljaa jutusta. Jos menen lääkärin konsultointiin niin epäilen että se suosittelee vain niitä hoitoja mitä itse sattuu myymään. Moni epärehellinen varmaan yrittää myydä hoitoja joista ei tule hyviä tuloksia tai joita en tarvitse. Suuret rahat kyllä näyttävät noissa liikkuvan.

Kertokaa myös ihonhoitotuotteista jotka oikeasti toimivat. Kaupan hyllyt kun ovat täynnä kaikenlaisia kosteusvoiteita, tonereita, puhdistusaineita, naamiota sun muita purkkeja. Kyllä on rakettitiedettä noikin hommat.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaser. Käyn sarjahoidossa poistattamassa pahoja arpiani naamasta, ei ole mukavaa eikä näytä hyvältä mutta hitto vie se toimii. Lahden mehiläiselle suurin peukku ikinä!

Vierailija
22/46 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/46 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiofrekvenssi-hoidosto kirjoitti mm. Karkkipäivää bloggari. Mikroneulauksesta on hyviä tuloskia.

Itsekin olen kokeillut 6 kerran sarjaa. Mitään vaikutusta en kuitenkaan huomannut. Lisäksi, radioftekvenssi suurilla taajuuksilla on vaarallista ja pienillä taajuuksilla tehotonta. En halua ottaa mitään terveysriskejä

Vierailija
25/46 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happokuorinta.Mikroneulaus pitkällä ajanjaksolla.Molemmat voi tehdä itse jos tutkit asiaa ja olet hyvin varovainen sekä huolellinen.

T.kosmetomogi

Vierailija
26/46 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happokuorinta.Mikroneulaus pitkällä ajanjaksolla.Molemmat voi tehdä itse jos tutkit asiaa ja olet hyvin varovainen sekä huolellinen.

T.kosmetomogi

Jos en jaksa tehdä itse? Mua kiinnostaa tuo happokuorinta ammattilaisen tekemänä, Hgin alueella. Mikroneulauksessa  (Dermapen) kävin kolme kertaa, ei vaikutusta mun elämää suurempiin ihohuokosiin. Niistä haluaisin eroon:(

Vierailija
27/46 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta ultheraphystä (eiran sairaala ja muita) tai intracellistä (ihoakatemia)?  Kumpi kannattaisi tehdä?

Vierailija
28/46 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo joskus törmännyt tuohon redditin asianheauty fooruumin. Joku jätkä oli päässyt pahasta aknesta eroon ja laittanut kuvat mutta enpä sitten sen kummemmin tutustunut siihen kun en itse aknesta kärsi.

AP

Aknekuvat on kai yleisimmät, mutta on siellä muitakin.

Muistan esim. yhden miehen, joka laittoi kuvansa sinne, sillä ei ollut aknea, mutta just sellainen samea ja veltto iho, joka oli aika aggressiivisella happohoidolla muuttunut tosi upeaksi. Sille kiukutteli ne palstan naisetkin siitä kateellisena, koska sen iho oli mennyt niin hyväksi. 

Se käytti muistaakseni joka päivä bha-happoa ja aha-happoa, mietoina, mutta joka päivä.

Mun omalla miehellä oli aika sellainen paksuuntunut, samea mustapäinen, silmien alla ryppyjä "miesiho", sillä on nykyään ihan puhdas ja selvästi kirkkaampi, kiinteämpi iho, se käyttää just bentonin ja mizonin tuotteita, sumin ruusutikkua ja öljypuhdistusta pesuun, ja joka päivä mietoa aha happoa, kasvonaamioina tosowoongin ja bentonin naamioita, kuulemma tuo bentonin naamio on parasta parranajon jälkeen. Niin ja silmien alle niitä erillisiä "lätkänaamioita" joka päivä, eli hydrogeeli naamioita, snp ja petitfeen yleensä.

Mitkä ovat tuotteiden tarkat nimet?

Bentonite löytyy monia mutta se on kai sen saven nimi, ei mikään tietyn valmistajan tuotemerkki. Tuo kuorinta effekti taitaa tulla siitä että se savi sekoitetaan omenaviinietikkaan.

Mizon löytyi monta tuotteita mm. tämä: MIZON All In One Snail Repair Cream, 75 Gram

Sumi, ovatko nämä?

Su:m 37 Miracle Rose Cleanser in Stick Type, 80g 

30 X SU:M 37 Secret Oil Anti Aging Oil Super Saver Than Normal Size, 2016 New Version

Tosowoong löysin tämän:

[Tosowoong] masksheet 10PCS/Mask pack/Essence Facial Mask/Mask Sheet/Aloe/Blueberry/Green tea/Snail/Deep sea water/Propolis (Propolis)

Silmänaamio:

Petitfee Black Pearl and Gold Hydrogel Eye Patch, 60 Sheet

Nuo siis amazonilta. Onneksi hinnat eivät päätä huimaa. Voiko noita tilata jostakin euroopan sisältä niin ettei tarvitsisi sählätä tullin kanssa?

Vierailija
29/46 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/46 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/46 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/46 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vaikka ja missä hoidoissa ja iho meni pilalle näiden puoskari hoitojen takia.

Kunpa en olisi uskonut markkinaihmiesten humpuukia...

Paras hoito on terveellinen ruoka, liikunta, riittävä nesteytys ja sauna.

Vierailija
33/46 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä tee mitään näistä:

Laseroinnit, ultheraphy, trentinoin a vitamiini, kuparipeptidit, mikroneulaus.

Sanoit pitäneesi filleristä. Mitä filleriä sinulle laitettiin?

Mitähän filleri näillä meidän misseillä on? Sara x 2, Suvi, radiojuontaja jne.

Kaikilla heillä on jotain filleriä, joka saa kasvot näyttämään niin kuulaalta.

Onko restylanea vai mitä?

Vierailija
34/46 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tervaa ja viinaa naamalle ja mene saunaan. Jos viina, terva ja sauna ei auta, tauti on kuolemaksi.

Vierailija
35/46 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä tee mitään näistä:

Laseroinnit, ultheraphy, trentinoin a vitamiini, kuparipeptidit, mikroneulaus.

Miksei?

Vierailija kirjoitti:

Sanoit pitäneesi filleristä. Mitä filleriä sinulle laitettiin?

Juvederm voluma

Vierailija kirjoitti:

Mitähän filleri näillä meidän misseillä on? Sara x 2, Suvi, radiojuontaja jne.

Kaikilla heillä on jotain filleriä, joka saa kasvot näyttämään niin kuulaalta.

Onko restylanea vai mitä?

Voi olla Juvederm voluma, Restylane Lyft, KFill, Belotero, Hydryalix, Crystalys. Olihan noita kun guugletin.

Varmaan kiiltävä iho poskessa kun ovat laittaneet liikaa filleriä ja iho sen takia kiristinyt.

Vierailija
36/46 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan Avitcid-voiteesta apua? Tarvitset reseptin ihotautilääkäriltä. Ko. voidetta käytetään usein aknen hoitoon, mutta sillä voi myös saada hienot rypyt katoamaan, ihon värin paremmaksi ja jotenkin kuulaammaksi. Itse käytän kyseistä voidetta ja mielestäni iho on parempi ja yksi maksaläiskän näköinen "tahra" on mielestäni vähän vaalentunut. Tuloksia voi odotella vuoden jälkeen, joten vaatii kärsivällisyyttä.

Vierailija
37/46 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avitcidistä löytyi paljon keskustelua kun googletin avitcidin kokemuksia.

Vierailija
38/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin luonnonkosmetiikkaan, Madara

Vierailija
40/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvoittuvalle iholle ehdoton on aasialainen öljypuhdistus. Ensin puhdistetaan iho öljyllä. Sitten puhdistusvaahdolla. Sitten kasvovettä, emulsiot, seerumit, kosteusvoide ja yönaamio.