Tiina jylhä.... hrrr...
http://www.is.fi/viihde/art-2000005194759.html
Öh.. ystävä oli kyllä ihan oikeassa, itseasiassa sanoi silti vähän "epäsuorasti" daamin ulkonäöstä mitään..
Miksi pitää oma ulkonäkö pilata botoksilla +leikkelyllä? Oma tytär (6kk) rupeaa aina itkemään jos tämän eukon naama edes vilahtaa televisiossa... EI ole provo, oikeasti tuntuu pelkäävän.. ja itselle tuli vähän mieleen jollain tasolla se piirretty Cruella De Vil...
Kommentit (35)
Jotain pillereitä tms ne vetää kun ovat päästäänkin aivan sekaisin molemmat.
Ei noin sanota ystävän tai kenenkään ulkonäöstä, varsinkaan jos henkilö ei itse pyydä mielipidettä. En ymmärrä, mikä tuon tyypin pointti oli. Saada toiselle paha mieli ja kiusaantunut ilmapiiri?
Kun lukaisin tuon jutun ja katoin kuvat niin tuli mieleen että noin on varsinaisesti sen näköisiä joita voi kuvailla sanoilla friikki, pellesirkus jne Voi olla kyllä ihan kivoja ihmisiä ei siinä mitään mutta onneksi sentään tuota Jylhän ulkonäköä näyttää monet muutkin mieltävän aika friikiksi aika kamalaa olisi jo tuollainen olisi kauneusihanne nykyään... Ja se Tapion ilme... no aika hauska mies varmaan...
En ymmärrä. Eikö hänellä ole kauneusklinikka? 100% varmasti jättäisin sen kauneusklinikan palvelut väliin, jos omistajakin näyttää tuolta.
Melko suuri muutos entiseen hänellä. Aikamoinen kohtalo. Miten vanhenee, hui hurja.
Jylhä on ilman meikkejä aika hurjan/vanhan/väsyneen näköinen.
Uskomatonta kyllä, Mentula on komeampi versio Valkosesta.
Luulen, että Jylhän ja siippansa tapauksessa kyse on samanlaisesta ruumiinkuvan häiriöstä kuin esim. anoreksiassa, eli henkilö (tai tässä tapauksessa pariskunta) ei enää itse tajua mikä on normaalia/hyvännäköistä, vaan sitä "täydellistä" ulkonäköä jahdataan maanisesti koko ajan rankemmilla operaatioilla ja mömmöillä. Ja vaikeahan tuohon on ulkopuolisen puuttua, koska henkilö(it) itse on(ovat) sokeutuneita omalle tilanteelleen.
Surullista.
Hirveän näköinen muija, siivottu ja leikelty pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo jo paljon Valkosesta.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen assosiaatio oli Zombie-Frankenstain. Todella rajunnäköinen ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Jylhä on ilman meikkejä aika hurjan/vanhan/väsyneen näköinen.
Ja meikkienkin kanssa.
Tiina on ihan helvetin PELOTTAVAN näköinen!
Tuon apinakäyrä heitti ulos taulukosta. Hirviömatskua!
Tape on syöttänyt jotain roinaa...
Normi enne mut ei kyl mikää nätti. Ei ollu nätti sillo eikä nyt. Miesmäinen muija. Ääniki ku äijällä.
Olihan se nyt törkeästi sanottu ja ihan väärässä paikassa.
Sitten vielä puolustelee että, " ihan hyvällä mä vaan".
Mä tiedän tuonkaltaisen tyypin, laukovat mitä tahansa "hyvällä ja rehellisesti"
Ei sillä että itsekään Tiinan ulkonäöstä pitäisin, silti inhottava kaveri.
No toihan oli ihan käsikirjoitettu kommentti ystävältä. Tolla saadaan katsojia ja näkyvyyttä, sekä hölmöt ihmiset seuraamaan. Vanhat eukot tappelee. Kiki on ihan yhtä kulahtaneen näköinen, ei ehkä ihan yhtä leikelty.
Lapsi-parka :(