Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiina jylhä.... hrrr...

Vierailija
03.05.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005194759.html
Öh.. ystävä oli kyllä ihan oikeassa, itseasiassa sanoi silti vähän "epäsuorasti" daamin ulkonäöstä mitään..
Miksi pitää oma ulkonäkö pilata botoksilla +leikkelyllä? Oma tytär (6kk) rupeaa aina itkemään jos tämän eukon naama edes vilahtaa televisiossa... EI ole provo, oikeasti tuntuu pelkäävän.. ja itselle tuli vähän mieleen jollain tasolla se piirretty Cruella De Vil...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on kuuma kissa mun mielestä. Ihan viimeisen päälle milffi, jama jama jama.

Vierailija
22/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toihan oli ihan käsikirjoitettu kommentti ystävältä. Tolla saadaan katsojia ja näkyvyyttä, sekä hölmöt ihmiset seuraamaan. Vanhat eukot tappelee. Kiki on ihan yhtä kulahtaneen näköinen, ei ehkä ihan yhtä leikelty.

Niin tai sit karkottaa katsojat!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on "ihana". Siinä on ihminen joka uskaltaa olla oma itsensä.

Vierailija
24/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina on kuuma kissa mun mielestä. Ihan viimeisen päälle milffi, jama jama jama.

Älä nyt. Kyl mä uskon et teinipojat juoksee karkuun. Viimeistään siinä vaiheessa kun avaa suunsa.

Vierailija
25/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aito ja "luonnollisesti" oma itsensä?

xD

Vierailija
26/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kohtaushan oli ihan selvästi näytelty, vähän medialukutaitoa.

Vierailija
27/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ennalta käsikirjoitetut tosi-tv kohtauksert ovat vavaannuttavia. Lamaannuttavaa myötähäpeän tunnetta ei pääse pakoon.

Katsojien aliarvioimista!

Vierailija
28/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä ketjusta puuttuu viestejä? Onpa todella herkkänahkaista porukkaa, kun ei kestä  avoimia melipiteitä ja suoraa kriitikkiä.

Vierailija
29/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat muijat vetäny jotain pillereita 100% varmasti, silmät seisoo päässä ja puhe on monotonista teinimäistä sössötystä.

Vierailija
30/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonaurua kybällä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aito ja "luonnollisesti" oma itsensä?

xD

Youtubessa eräs Papananaama-niminen kanava sanoi kerran hyvin, että mitä edes on omana itsenään olemista? Sitäkö, ettei muuta mitään, mihin on syntynyt? Eli jos ihminen muuttaa paikkakunnasta toiseen, eikö hän ole silloin enää oma itsensä, koska ei asu siellä mihin on syntynyt oikeasti? Jos leikkaa hiuksiaan, eikö ole enää oma itsensä, tai ajelee kainalokarvat?

Eikö lävistetyt ja tatuoidut ole omia itsejään, koska ovat lisänneet kehoonsa jotain muuta mikä sinne ei ns. "kuulu"? Mun mielestä ainakin omana itsenään oleminen tarkoittaa, että on juuri sitä mitä haluaa olla. Ei sitä, että mennään muiden mukana, vaikka itse haluaisi tehdä toisin. Niin, että tuntee tämän olevan se, mitä itse haluaa olla. Ei sitä, ettei muuta itsessään mitään, mitä on jo annettu. Ja aitous on sellasta, mitä ei ulkoisesti saa, vaan se tulee aina ihmisen sisimmästä.

Vierailija
31/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän oli ohjelmassa täysin sovittuja juttuja nämä vainoamiset ja riitelyt ravintolassa! Aivan ilmiselvää.

Vierailija
32/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kameramies odotti valmiina Tapen vieressä koska Tape herää ja alkaa etsimään Tiinaa? Eikö nää ihmiset tajua miten tosi-tv:tä nämä ohjelmat ovat? Ihan sama kun Jutta meni joskus yllätysvierailulle jonkun luo ja sisällä oli jo kameramies valmiina kuvaamassa "yllätysvisiittiä".

Vierailija
33/35 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytelty tai ei, mutta noiden silmät eivät välttämättä seiso pelkän viinilasillisen jälkiseurauksena. Se lienee tässä se pelottavin osuus.

Vierailija
34/35 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on tosi mukava ihminen, ystävällinen ja kiltin oloinen. Oon tavannut messuilla. Vartalo kuosissa, en usko että täältä monikaan siiderimamma pärjäis sohvalla levitetyn peränsä kanssa...

Vierailija
35/35 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karavaanikulkeekoirat... kirjoitti:

Tiina on tosi mukava ihminen, ystävällinen ja kiltin oloinen. Oon tavannut messuilla. Vartalo kuosissa, en usko että täältä monikaan siiderimamma pärjäis sohvalla levitetyn peränsä kanssa...

Mutta siiderimamma ei ainakaan kärähdä dopingtestissä.