Ärsyttää naisten hitaus lounasravintoloissa
Naisille vinkkejä lounasravintola käyttäytmiseen:
-kun otat ruokaa linjastossa älä juorua ystäväsi kanssa kuulumisista vaan keskity siihen että saat ruoan nopeasti lautaselle
-jos olet jonossa ja lautasellasi on jo ruokaa mutta jono ei liiku, juoruamisen sijaan kaiva maksuvälineesi tässä vaiheessa esille äläkä vasta kassalla
-ota vähemmän ruokaa tai sitten syö kaikki ottamasi ruoka, niin ei tarvitse astioita palauttaessa odottaa kun kaavit veitsellä jämiä biojäteroskikseen
-myöskään astioita palauttaessa ei ole soveliasta juoruta ystävättäriesi kanssa vaan palautus tulee suorittaa mahdollisimman nopeasti
-jos sotket paitasi helman tai saat ruskeaa kastiketta sormillesi huolehdi siitä vasta astioiden palauttamisen jälkeen äläkä sen aikana
M31
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaan naiset vinkistä vaarin älkääkä lähtekö haukkumaan aloittajaa. Tiedätte itsekikin, että tuo on pirun ärsyttävää.
N36
Joo, tiedän että on ärsyttävää kun IHMINEN tekee noin. Minä en ihan pelkän naiseuteni perusteella ole jonohidastelija yhtään sen enempää kuin mitään muutakaan. Tässäkin aloituksessa, kuten monissa kommenteissa sukupuoli oli täysin tarpeeton.
Ei tässä tapauksessa kyllä ole. Mies mättää sen ruuan lautaselle, syö jä häipyy naisen arpoessa voiko ottaa toisen perunan Sirpan yllyttäessä viidettä kertaa.
Vaikka se tukkija olisi 90% tapauksista nainen, niin sukupuoli on tässä keskustelussa silti tarpeeton siksi, että linjaston tukkiva mies on kuitenkin tasan yhtä ärsyttävä kuin linjaston tukkiva nainen ja linjastoa tukkimaton nainen on tilanteeseen yhtä syytön kuin linjastoa tukkimaton mies. Syyllisten ryhmä on siis ihmisjoukko "lounaslinjaston tukkivat ihmiset" eikä ihmisjoukko "naiset".
Kertaapa seiskaluokan tilastotieteen kirjoja palstalla roikkumisen sijaan. Ei 90% ole verrannollinen ja sama asia kuin 10%. Onko nuorisosta tullut näin tyhmää?!?
Aina voi ottaa omat eväät töihin ja vetäytyä siivouskomeroon syömään niitä
Mua välillä hämmästyttää eläkeläiset, jotka tulee lounasravintolaan syömään pahimpaan ruuhka-aikaan. Eikä ole mikään kiire pois vaan istuskellaan ja varataan pöytää pitkäänkin vaikka jo syönyt ja yksin liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaan naiset vinkistä vaarin älkääkä lähtekö haukkumaan aloittajaa. Tiedätte itsekikin, että tuo on pirun ärsyttävää.
N36
Joo, tiedän että on ärsyttävää kun IHMINEN tekee noin. Minä en ihan pelkän naiseuteni perusteella ole jonohidastelija yhtään sen enempää kuin mitään muutakaan. Tässäkin aloituksessa, kuten monissa kommenteissa sukupuoli oli täysin tarpeeton.
Mutta hyvä tyhmä kun naiset juoruavat PALJON ENEMMÄN kuin miehet ruokajonoissa. Montako atomia sinulla kiertää pienissä aivoissasi?
No luultavasti aika monta enemmän kuin sinulla, ainakin viestisi kypsyydestä ja älyllisyydestä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää lounasravintoloissa ne (yleensä miehet) jotka voitelevat leipää linjastolla. Siihen leivän päälle otetaan nokare voita ja se levitetään vasta pöydässä leivän päälle.
N26Ensin sahataan toki hitaasti kaksi sämpylää puoliksi, ja sen jälkeen ne neljä puolikasta voidellaan huolellisesti... Aargh!!! Sen hemmetin sämpylän voi halkaista omallakin paikalla!
Miten sä oikein kuvittelet, että sen voi saa sinne sänpylän väliin jos sitä ei ensin halkaise..??
M21
Miksi pitää ihmisellä olla niin kiire, ettei ehdi rauhassa odottaa vuoroaan ja syödä, oli kyseessä sitten nainen tai mies?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kyllä miehet ovat näitä ketkä tukkivat linjastot kun kertovat jotain "hyvää" juttua kaverilleen.
Kauanhan siinä taas kesti, että tällä palstalla annettuun kritiikkiin tulee vastauksena lapsellinen "kyllä miehet on pahempia!!11"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Ei tässä tapauksessa kyllä ole. Mies mättää sen ruuan lautaselle, syö jä häipyy naisen arpoessa voiko ottaa toisen perunan Sirpan yllyttäessä viidettä kertaa.
Vaikka se tukkija olisi 90% tapauksista nainen, niin sukupuoli on tässä keskustelussa silti tarpeeton siksi, että linjaston tukkiva mies on kuitenkin tasan yhtä ärsyttävä kuin linjaston tukkiva nainen ja linjastoa tukkimaton nainen on tilanteeseen yhtä syytön kuin linjastoa tukkimaton mies. Syyllisten ryhmä on siis ihmisjoukko "lounaslinjaston tukkivat ihmiset" eikä ihmisjoukko "naiset".
Kertaapa seiskaluokan tilastotieteen kirjoja palstalla roikkumisen sijaan. Ei 90% ole verrannollinen ja sama asia kuin 10%. Onko nuorisosta tullut näin tyhmää?!?
Ihmiset on yksilöitä eivätkä mitenkään kollektiivisesti vastuussa koko sukupuolensa törttöilyistä. Edelleen, jos haluat haukkua ihmisryhmää joka tukkii linjastot, niin se on "ihmiset jotka tukkivat linjastot". Jos ja kun sinulla ei kuitenkaan ole mitään todellista asiaa, vaan haluat millä hyvänsä tekosyyllä haukkua ihmisryhmää "naiset", niin sinun pitäisi keksiä siihen peruste joka koskee kaikkia naisia mutta ei lainkaan miehiä. Tämä ei ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää lounasravintoloissa ne (yleensä miehet) jotka voitelevat leipää linjastolla. Siihen leivän päälle otetaan nokare voita ja se levitetään vasta pöydässä leivän päälle.
N26Ensin sahataan toki hitaasti kaksi sämpylää puoliksi, ja sen jälkeen ne neljä puolikasta voidellaan huolellisesti... Aargh!!! Sen hemmetin sämpylän voi halkaista omallakin paikalla!
Miten sä oikein kuvittelet, että sen voi saa sinne sänpylän väliin jos sitä ei ensin halkaise..??
M21
Tätä varten on olemassa se leipalautanen! Voinokare ja sämpylä molemmat lautaselle ja se näpertely niiden halkaisujen ja voiteluiden kanssa vasta pöydässä. Voi yksinkertaisuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21
Sen voin voi ottaa vaikka leipälautasen reunaan. Sitten pöydässä voi leikata leivän ja voidella sen.
N26
Vierailija kirjoitti:
Huomasin just että en ole nähnyt lounasravintolassani naista syömässä kuin ehkä kerran viimeiseen kolmeen vuoteen.
Hienoa. Kerro heti M31:lle missä tämä paikka on, niin M31 ei stresssaannu naisten näkemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mua välillä hämmästyttää eläkeläiset, jotka tulee lounasravintolaan syömään pahimpaan ruuhka-aikaan. Eikä ole mikään kiire pois vaan istuskellaan ja varataan pöytää pitkäänkin vaikka jo syönyt ja yksin liikenteessä.
Olipas kummallinen kommentti. Eikö yksinäinen vanhus sinun mielestäsi saisi nauttia vähän luonaspaikan vilskeestä vai onko pöydässä istuminen ruokailun jälkeen sallittu ainoastaan ihmisille, jotka puhuvat kavereittensa kanssa. Muutenkin voisit edes hiukan koittaa asettua eläkeläisen asemaan etkä haukkua heitä.
Koska olet viimeksi käynyt katsomassa isoäitiäsi tai -isääsi? Eivät kai he joudu olemaan yksin kotonaan ilman että kukaan käy katsomassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Jotain, kun näkee paljon siihen turtuu ja se ärsyttää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21
Sen voin voi ottaa vaikka leipälautasen reunaan. Sitten pöydässä voi leikata leivän ja voidella sen.
N26
Otanko sen leipäveitsen pöytään mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin just että en ole nähnyt lounasravintolassani naista syömässä kuin ehkä kerran viimeiseen kolmeen vuoteen.
Hienoa. Kerro heti M31:lle missä tämä paikka on, niin M31 ei stresssaannu naisten näkemisestä.
Mäkin oon tosi usein lounasravintolan ainoa nainen.
N26
Olen huomannut vanhojen miesten olevan hitaimpia ottamaan ruokaa buffeteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21
Tätä varten on olemassa se leipalautanen! Voinokare ja sämpylä molemmat lautaselle ja se näpertely niiden halkaisujen ja voiteluiden kanssa vasta pöydässä. Voi yksinkertaisuus...
Joskus kuin oli vielä ruokailutapoja olemassa, niin yksi ehdoton sääntö oli, että leipää ei tosiaankaan saa voidelle seisovassa pöydästä ottaessa tai linjastolla; sämpylää ei aleta siinä halkomaan. Ruoka otetaan lautaselle/lautasille, voinokare lautasen sivuun. Syöminen eli itse ruokailu ja mm. leivälle levitteen laittaminen tehdään ruokapöydässä istuen.
Perussääntö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21
N26Otanko sen leipäveitsen pöytään mukaan?
Minkä vitun leipäveitsen? Sillä omalla veitsellä halkaiset jolla myös voitelet sen leivän siellä pöydässä.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon tosi usein lounasravintolan ainoa nainen.
N26
Onko ne yrittäneet poistaa sinua jo? Esim. kuolettavilla tuijotuksilla?
Ei juma :D :D miks sua noin ärsyttää :D :D t. nainen :D