SKAM -keskusteluketju (vol.2)
Päätin laittaa toisen keskusteluketjun pystyyn. Eiliset ongelmat eivät ole aikaisemmasta ketjusta poistuneet, vaan viestit edelleen katoavat saman tien, kuin ne sinne kirjoittaa. Katsotaan, jos tässä toimisi paremmin keskustelu.
Kommentit (1830)
On ollut niin tylsä viikko taas, odotin kauheesti että perjantaina sitten ainakin tapahtuu, mutta ei näköjään...
linkki siihen klippiin, pliis? t. väsynyt työnsankarimamma sohvalla koomassa
Mikäköhän on Nooran suuri uutinen?
No just. Eiköhän se Nooran viesti koske Yousefia, koska Williamia se tuskin koskee.
Voi paska mikä kausi, kamala sanoa mutta alkaa mielenkiinto lopahtaa.
Voi rakas Sana, ei niitä toisten yksityisiä facebook-viestejä mennä lukemaan ja kuvaamaan ilman lupaa. Aaaaa, minkälainen sotku tästä saadaan vielä aikaiseksi?
Lol. Tän homman kruunais se, että N ja Y menis sänkyyn. Parodiakausi oikeen.
MISSÄ ON TÄN KAUDEN KOMMUNIKAATIO
Miten puuduttava 10 minuuttinen..
siis onhan tää uskomatonta, ettei vieläkään saada näitä vastauksia, olin ihan varma että tänään puhuttaisiin siitä tappelusta ja sana voisi puhua fiiliksistään bussiasiassa, mutta ei, syvemmälle soppaan vaan
Mä en halua uskoa, että Noora ja Yousef on yhdessä. Jotain muuta sen on pakko olla, muutoinhan tää kausi uppoaa niin syvälle, ettei siitä ehdi nousta enää onnistuneeksi kaudeksi, jonka lopussa Sana olisi olisi onnellinen...
Ok, aiemmilla kausilla ei oo ollut niin paljon tapahtumaa jolloin pitkäveteinen keskustelu ei oo haitannut. Nyt kun toivois että homma edistyy niin ei sitten millään jaksaisi tällästä
Vierailija kirjoitti:
Vittu täällä ihmiset jauhaa hahmoista ihan kuin tuo olisi totta koko sarja, voi hyvä luoja. :D
JOO, ihan hyvä sarja mutta herätkää nyt aikuiset ihmiset todellisuuteen. Haloo!:D
Todellisuuteen eli meuhkaamaan sarjan ketjussa huonoin käytöstavoin? Lol, terkkuja elämäm kouluun.
Tää koko kausi alkaa olla ihme vitsi. Andemilta melkoinen rimanalitus, ja hyvä vaan että loppuu tähän.
Ihan selvähän se on, että Nooran uutinen koskee Yousefia, koska Nooran elämään ja juttuihin ei miesten lisäksi ole mitään muuta mahtunut. Boring.
Mä niin toivon, että se Nooran uutinen onkin, että William ja hän ovat palanneet yhteen. Uusi tyttöystävä oli vain juoru. Noora suuteli Yousefin kanssa ja se ei tuntunut miltään, joten päätti ottaa vihdoin yhteyttä Williamiin. Ja saivat kerrankin puhuttua asiat halki. Ja kun Sana kuulee, että Yousefin ja Nooran suudelma oli merkityksetön, hän ei ehkä toimi niin radikaalisti kostoaikeissa, eikä lähetäkään noita Isakin yksityisiä viestejä Sarahin kanssa eteenpäin. Eli Sana tekisi ns. parannuksen vanhoista tekosistaan, jotka rikkoivat välit Jamillaan. Ei siis tee samaa Isakille ja riko välejä myös häneen.
Mitä tätä kautta on tän viikon jälkeen jäljellä? 4 vai 5 jaksoa?
Heh, tämä osoitti viimeistään, että olen ihan liian vanha tälle sarjalle.
Sääli, koska tähän asti jaksoi pitää otteessaan vaan ei enää jaksa yhtään Nooran miesjuttujen puimista.
Kolmos kaudellakin jaapattiin pitkän aikaa Isak ja Evenin yhdessäoloa. Tää tuntuu ihan eri tavalla tuskastuttavalta kun katsoo näitä klippejä kuin koko ausi putkeen katsottuna.
Viime kaudella saatiin tässä kohtaa jo vähän avattua solmuja. Nyt mennään vaan syvemmälle...
Silti Isakin kaudella ei ollut muiden draamoja, vaan keskityttiin isakiin ja eveniin.
Tällä kaudella taas tuntuu, että palloja on ilmassa liikaa. Sen vuoksi turhauttaa entistä enemmän. Ainakin minua.
Valkoiset T-paidat yleensääkin näyttää tosi tylsiltä ja vielä ku kummallaki oli samantaiset päällä..