Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykymusa yök

Vierailija
03.05.2017 |

Hyi helvetti mitä paskaa musiikki nykyään on. "Älä MAINDAA raffio elämää...tanssshi she ulosh".

Vittu että vituttaa. Ärsyttävää vammamusiikkia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä maindaa raffii elämää." Miksi väkisin väkerrettyä ja teennäistä hoono-soomea? Eikö sitä voisi kirjottaa:

"Älä itke rankkaa/rajuu elämää. Tanssi se ulos". 

Ymmärrän, jos Suomeen tulee uusi tuote tai tekeminen, joka poikkeaa totutusta, esimerkiksi 'clientti' tai 'modaus'. Jos suomenkielisiä vuosisataisia käytössä olleita sanoja ruvetaan korvaamaan englannilla suomeksi taivuttaen, niin siinä vaiheessa raiskataan kyllä Suomen kieltä. Ja törkeästi.

Vierailija
2/18 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut uutta musaa tehdään vaikka minkälaista! Mä kuuntelen la Levylautakuntaa, olen tehnyt sen perusteella monta löytöä ja monesta eri musagenrestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiosta ei kuule millään mittarilla "parasta musaa" vaan sitä kannattaa etsiä Spotify:sta, Youtube:sta ja satunnaisilta keikoilta. Radiossahan kaikki soitettava musiikki on levy-yhtiöiden promoamaa eli maksamaa musiikkia. Yhtiöt maksavat radiokanaville artistiensa uusien biisien soittamisesta. Sillä lailla radiokanavat pysyvät taloudellisesti pystyssä. Siitä seuraa se, että lähes kaikki radiossa soitettava musiikki on kilttiä, särmätöntä valtavirtahuttua eli PASKAA. Musiikkia sinänsä tehdään enemmn kuin koskaan ennen maailmassa. Mieleisensä musiikki pitää vain itse etsiä.

Vierailija
4/18 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin on, että vaan kuollut muusikko on tehnyt hyvää musiikkia.

Konsta Jylhä ja Saara Suvanto, niitä mä diggaan ja muiden pillin mukaan en tanssikaan.

Vierailija
5/18 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Miley Curysin Malibu on jotain niin ihanaa! Ja olen viiskymppinen ;)

Vierailija
6/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämä on laiffii." 

"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus." 

"..maindaa raffii elämää." 

Nykänen siirtyny laulamasta sanottamaan? Tämä on nykymusiikin tila.

Vierailija
7/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, päästä vaan kaikki patoutuneet angstisi ulos.

Vierailija
8/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kuuntelemaan Helmiradiota.

M23

Vierailija
9/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä hyvää musaa Spotifystä. Parhaimmat löytämäni kappaleet ovat juuri sellaisia etteivät ole soineet koskaan radiossa.

Vierailija
10/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jea. Ei nykyään oo enää sellasia elämyksiä kuin Rehtorit Provinssirokin pikkulavalla vuonna marsu ja plexi.

Vierailija
11/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei edes kielitoimisto välitä enää suomen kielestä. Samaan aikaan Ranskassa on lakeja, joilla estetään englannin kielen tunkeutuminen ranskan kieleen. Mutta se onkin kulttuurimaa.

Vierailija
12/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkielien kirjoitti:

"Älä maindaa raffii elämää." Miksi väkisin väkerrettyä ja teennäistä hoono-soomea? Eikö sitä voisi kirjottaa:

"Älä itke rankkaa/rajuu elämää. Tanssi se ulos". 

Ymmärrän, jos Suomeen tulee uusi tuote tai tekeminen, joka poikkeaa totutusta, esimerkiksi 'clientti' tai 'modaus'. Jos suomenkielisiä vuosisataisia käytössä olleita sanoja ruvetaan korvaamaan englannilla suomeksi taivuttaen, niin siinä vaiheessa raiskataan kyllä Suomen kieltä. Ja törkeästi.

Mikä on clientti? Asiakas?

Vierailija
13/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä kuuntelet vain suomalaista? Laajenna musiikkimakusi koskemaan myös muitakin markkkinoita kuin suomi.

Vierailija
14/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyäänkin tehdään hyvää musiikkia, mutta sitä ei soiteta radiossa.

Vierailija
15/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole musiikista, vaan siitä miten ihmiset käyttävät kieltä. Nykyäänhän näyttää olevan ihan tavallista puhua toasteista, dinnereistä, kahvitastingista, pumpseista, long bobeista jne. ja kun jokin on vähän sinne päin, niin se on (tähän suomenkielinen sana)-ish. Tyhmältähän se kuulostaa. 

Vierailija
16/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut uutta musaa tehdään vaikka minkälaista! Mä kuuntelen la Levylautakuntaa, olen tehnyt sen perusteella monta löytöä ja monesta eri musagenrestä.

Tiedän sen ohjelman, mutta en muista kuunnella. Laita tähän jotain, mitä siel on ollu!

Vierailija
17/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei edes kielitoimisto välitä enää suomen kielestä. Samaan aikaan Ranskassa on lakeja, joilla estetään englannin kielen tunkeutuminen ranskan kieleen. Mutta se onkin kulttuurimaa.

Niinpä mä kuuntelenkin lähinnä ranskankielisiä nettiradioita.

Vierailija
18/18 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi miten ärsyttävää on katsoa nelosta telkkarista kun tyyliin joka ikisellä mainoskatkolla tulee se kammottava tempo-biisi höystettynä v itun ärsyttävillä antti tuiskuilla ja muilla rasittavilla julkkiksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi