Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SKAM -keskusteluketju (vol.2)

Vierailija
03.05.2017 |

Päätin laittaa toisen keskusteluketjun pystyyn. Eiliset ongelmat eivät ole aikaisemmasta ketjusta poistuneet, vaan viestit edelleen katoavat saman tien, kuin ne sinne kirjoittaa. Katsotaan, jos tässä toimisi paremmin keskustelu.

Kommentit (1830)

Vierailija
1521/1830 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanan perhe on kyllä tosi mukava!

Vierailija
1522/1830 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 200 poistettua kommenttia. Härregud.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1830 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan loppuviikosta tulee klippejä, kun nyt tullut sekä ma että ti ja vielä tänään hei briskebykin

Vierailija
1524/1830 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miks osa ihmisistä olisi halunnut Jonakselle kauden. Tai Evenille. Nehän sai jo hetkensä. 

Mulla oli suuret toiveet Sanan kaudelle, mut kyllä tää on ollut paskaa verrattuna aikaisempiin kausiin. Se tyttöjen mökkireissu sillä yhdellä kaudella on edelleen mun mielessä parhaimpana jaksona. Mihin se kaikki on hävinnyt? :( Toki halutaan sitä Sanan eristäytyneisyyttä ja yksinäisyyttä korostaa, mut tylsää. En mä näin olisi halunnut sarjaa päättää.

Vierailija
1525/1830 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Briskeby näemmä julkassu uuden videon, saatiinpa sitä kansallispäivän juhlintaa jossain muodossa edes. :)

Vierailija
1526/1830 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HB-video tullut! 17. toukokuuta kuvattu! Yousefilla kovasti asiaa jollekulle puhelimessa. Koko aika tekstailee kun muut pelleilee...

Entä jos se puhuu Nooran kanssa... Ei kai :o

Vierailija
1527/1830 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle Yousef viestittää?

Se vaikuttaa tuossa olevan vielä ihan oikeasti hyvällä/normaalilla päällä. Tämän päivän videossa vaikutti teeskentelyltä.

Vierailija
1528/1830 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HB-video tullut! 17. toukokuuta kuvattu! Yousefilla kovasti asiaa jollekulle puhelimessa. Koko aika tekstailee kun muut pelleilee...

Entä jos se puhuu Nooran kanssa... Ei kai :o

Sehän nyt on ilmiselvää. :/ 

Vierailija
1529/1830 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yousef ei tänään teeskennellyt. Jos siltä vaikutti, ehkä se oli vaan huonoa näyttelemistä:😂

Vierailija
1530/1830 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miks osa ihmisistä olisi halunnut Jonakselle kauden. Tai Evenille. Nehän sai jo hetkensä. 

Mulla oli suuret toiveet Sanan kaudelle, mut kyllä tää on ollut paskaa verrattuna aikaisempiin kausiin. Se tyttöjen mökkireissu sillä yhdellä kaudella on edelleen mun mielessä parhaimpana jaksona. Mihin se kaikki on hävinnyt? :( Toki halutaan sitä Sanan eristäytyneisyyttä ja yksinäisyyttä korostaa, mut tylsää. En mä näin olisi halunnut sarjaa päättää.

Missä on ollut Jonaksen hetket? Ihan samallalailla Sanalla, Isakilla ja Noorallakin on ollut hetkensä muiden kausilla, mutta silti oli kiva saada niistä omat kaudet. Evenin kautta moni tuskin on tosissaan odottanut, koska se on selkeästi sivuhahmo ja tullut tarinaan keskenkaiken. Mutta Jonas ja Vilde kuuluu alkuperäiseen porukkaan. Ja vika kausi kolmannen vuoden keväällä ois ehdottomasti kuulunut Vildelle.

Vierailija
1531/1830 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en itse oo kanssa ikinä ajatellut että Jonaksesta irtoais mitään mielenkiintoista enää. Vilden ja Chrisin kaudet olisin halunnut nähdä mutta varmaan toisen sijalla olisi kuitenkin ollut joku pojista ns tasapuolisuuden vuoksi. 

Vierailija
1532/1830 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan loppuviikosta tulee klippejä, kun nyt tullut sekä ma että ti ja vielä tänään hei briskebykin

Yhdessä jaksossa on 4-5 klippiä eli voi olla että joko tänään tai huomenna ei tule, mutta kyllä ainakin kaksi tulee vielä.

Vierailija
1533/1830 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tulee seuraava jakso? Miksei viime viikolla tullut?

Vierailija
1534/1830 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee seuraava jakso? Miksei viime viikolla tullut?

Skamissa on aina kauden puolessavälissä tauko. Seuraava jakso tulee tavalliseen tapaan tällä viikolla.

Vierailija
1535/1830 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/2

Tyttöporukan tiet erkanevat bussiasiassa - nuoli ylös

Tytöt liittyvät poikaporukkaan tai tapahtuu jotain muuta - nuoli alas

Vierailija
1536/1830 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta yousef ei tänään teeskennellyt. Jos siltä vaikutti, ehkä se oli vaan huonoa näyttelemistä:😂

Joo ei se sitä syyllisyyttä teeskennellyt, mutta teeskentelee normaalia pojille ja vanhemmille, vaikka välit Sanaan selvästi todella huonolla tolalla...

Vierailija
1537/1830 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en itse oo kanssa ikinä ajatellut että Jonaksesta irtoais mitään mielenkiintoista enää. Vilden ja Chrisin kaudet olisin halunnut nähdä mutta varmaan toisen sijalla olisi kuitenkin ollut joku pojista ns tasapuolisuuden vuoksi. 

Mä taas toivoin Jonaksen kautta tosi paljon! On totta että hänellä on ollut jo aika iso rooli, mutta paljon olisi ollut vielä kerrottavaa, esim. hänen kiinnostus politiikkaan olisi ollut kiinnostava aihe. Ja henkkoht vaan tykästyin viime kaudella Jonakseen niin paljon että olisin halunnut nähdä häntä lisää :D Mutta kyllä siis Vilden ja Chrisinkin kaudet olisin halunnut nähdä.

Vierailija
1538/1830 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblrissa veikkaillaan, että tytöt päätyvät bussin sijasta menemään russemenoihin pappa Bakkoushin vanhalla autolla, joka eilen mainittiin (perustuen siihen, että Skamissa yksityiskohdat on yleensä aina merkityksellisiä) 🤔

Vierailija
1539/1830 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin halunnut myös Jonaksen kauden viitoskaudeksi! Kolmoskaudella aloin tykkätä Jonaksesta toden teolla, ja kyllä mä luulen, että hänestä olisi kauden saanut tehtyä.

Ja sitten sen Vilde. Mä rakastan Vildeä, ja olen niin pettynyt, ettei Vilden kautta tule. Vilde vaikuttaa niin mielenkiintoiselta, hänestä olisi saanut vaikka mitä uutta tietoa oman kauden myötä. Kotiolot, joissa on jotain pielessä, ongelmat syömisen kanssa (vaikkakin ne nyt ovat näköjään poissa, kun Vilde seurustelee), muutenkin se epävarmuus mikä Vildessä on ja mihin tavallaan samaistun. Ja nyt, kun Vilde taas näemmä töppäsi bussiasiassa, mä niin toivon, että edes tässä Sanan kaudella nähdään vähän parannusta hänen hahmossa. Ykköskaudesta asti Vilde on laukonut tyhmiä, tavallaan rasistisiakin kommentteja, ja mun mielestä tää neloskauden juoruaminen siitä, että Elias sanoi sanaa orjaksi, menee tähän samaan sarjaan, sillä siinä taas levitetään eteenpäin tiettyä kuvaa Sanasta, Eliaksesta ja koko yhteisöstö johon he kuuluvat. Eihän Vilde sitä välttämättä pahalla tehnyt, mutta sillä oli huonot seuraukset. Aaaaah, mä olen niin pettynyt, ettei me saada Vilden kautta, olisin niin halunnut nähdä samanlaisen kasvutarinan kun mitä Isakin kaudella nähtiin. Noh, mä voin vaan toivoa, että näiden neljän viimeisen jakson aikana Vilde kasvaa edes vähän.

Vierailija
1540/1830 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin halunnut myös Jonaksen kauden viitoskaudeksi! Kolmoskaudella aloin tykkätä Jonaksesta toden teolla, ja kyllä mä luulen, että hänestä olisi kauden saanut tehtyä.

Ja sitten sen Vilde. Mä rakastan Vildeä, ja olen niin pettynyt, ettei Vilden kautta tule. Vilde vaikuttaa niin mielenkiintoiselta, hänestä olisi saanut vaikka mitä uutta tietoa oman kauden myötä. Kotiolot, joissa on jotain pielessä, ongelmat syömisen kanssa (vaikkakin ne nyt ovat näköjään poissa, kun Vilde seurustelee), muutenkin se epävarmuus mikä Vildessä on ja mihin tavallaan samaistun. Ja nyt, kun Vilde taas näemmä töppäsi bussiasiassa, mä niin toivon, että edes tässä Sanan kaudella nähdään vähän parannusta hänen hahmossa. Ykköskaudesta asti Vilde on laukonut tyhmiä, tavallaan rasistisiakin kommentteja, ja mun mielestä tää neloskauden juoruaminen siitä, että Elias sanoi sanaa orjaksi, menee tähän samaan sarjaan, sillä siinä taas levitetään eteenpäin tiettyä kuvaa Sanasta, Eliaksesta ja koko yhteisöstö johon he kuuluvat. Eihän Vilde sitä välttämättä pahalla tehnyt, mutta sillä oli huonot seuraukset. Aaaaah, mä olen niin pettynyt, ettei me saada Vilden kautta, olisin niin halunnut nähdä samanlaisen kasvutarinan kun mitä Isakin kaudella nähtiin. Noh, mä voin vaan toivoa, että näiden neljän viimeisen jakson aikana Vilde kasvaa edes vähän.

Mä en olisi niin innostunut Jonaksen kaudesta, koska Jonaksen rakkaussotkuja selviteltiin jo ykköskaudella Evan kanssa ja kaveruussuhteita taas käsiteltiin kolmoskaudella Isakin kanssa. Jonaksesta olisi jouduttu aika tekemällä vääntämään jokin mielenkiintoinen "häpeä" käsiteltäväksi.

Sen sijaan Vilden kausi olisi ollut tervetullut, koska sitä on jo pohjustettukin useammalla kaudella. Vilden taustassa ON jotain, mitä hän peittelee ja Vilden ylipirteän kuoren taakse kurkistaminen olisi oikeasti ollut mielenkiintoista.