SKAM -keskusteluketju (vol.2)
Päätin laittaa toisen keskusteluketjun pystyyn. Eiliset ongelmat eivät ole aikaisemmasta ketjusta poistuneet, vaan viestit edelleen katoavat saman tien, kuin ne sinne kirjoittaa. Katsotaan, jos tässä toimisi paremmin keskustelu.
Kommentit (1830)
Saapa nähdä miten käy norjalaisten palkintojen jaossa. Saavatko Isak ja Even palkintoja. Isak+Even twitter seuraa tilannetta. Komeita kuvia on pojista puvut päällä..
Ihanat Henrik ja Tarjei nyt Gullrutenissa!
Uusi klippi! APUA! Vitsi miten paljon kerkeää tapahtua 10min aikana ja fiilikset mennä nollasta sataan! Tärisen vaan täällä! :D Aivan huikea klippi!! Jos joku vielä väittää, että tämä kausi on huono niin pyh ja pah!
Apua kertokaa!! En ole koneella
Tuo ei kyllä selittelyillä tuosta korjaannu. Miten tuollaisesta pääsee yli?
Ja mä jo luulin, että vältyttäis kolmiodraamalta. Taitaa alkaa ideat olla vähissä. Hohhoijaa.
Uskomatonta kuin paljon kerkes tapahtuun tuossa ajassa !! Huh huh!!
Skam piste p3 piste no. Sieltä näkee.
En oo kyllä yhtään tyytyväinen tästä kauden edistymisestä. Toivottavasti Sana ei ota Yousefia itselleen, edes sen jälkeen jos herra alkaa tapahtunutta katumaan. Pilattu mikä pilattu.
En kestä! Arvasin kyllä, että KAIKKI tässä klipissä menee pileen jo siitä tavasta millä Yousef katsoi Sanaa tämän nähdessään :( kaukana oli se söpö hymy, ihan kuin Sana olis ollut ilmaa...
Isak+Eveniin on just tulossa englanniksi käännös repliikki kepliikiltä..
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Jotenkin ihana ja kamala klippi yhtä aikaa! Laulukohtaus oli ihana vaikkakin tosi pahaaenteilevä ja loppu olikin sellasta tykitystä että ei voi olla totta. En olis kyllä Yousefista uskonut!!!! Ja muutenkin Sanalla nyt menee tosi huonosti..
Vielä ei ollut englanninkieliset käännökset tullut mutta hyvin toimi vaikkei kieltä ymmärtänytkään. Ei ei ei eiiiii!!!!
Ja just ku me spekuloitiin nenäverenvuotoa joka suuntaan...
Olin tosi ilonen tosta Eliaksen asenteesta Sanaan ja Yousefiin! Moni muukin taisi odottaa että sieltä tulisi joku "yousef back off kukaan ei ole tarpeeksi hyvä mun pikkusiskolle" tai muu negatiivinen juttu, mutta olikin ihan heidän puolella! En fin fyr 👌🏽