Vain elämää Robin
Katsottuani Robinin jakson nii minusta kävi näin, että muutama vain elämää tähti oli kateellinen Robinille. Esim. Irina muutamaan kertaan muistutteli että jossain kohtaa se stoppi tulee Robinillekin..miksi tällaista pitää lietsoa/muistuttaa/ennustaa toisen elämään? Miksei vaan olla iloinen Robinin menestyksestä ja antaa miehen takoa kun rauta on kuumaa? Miksi masentaa toista? Niin perin suomalaista.
"Joka kuuseen kurkoittaa se katajaan kapsahtaa".
Tuli olo että Irina halusi palauttaa Robinin maantasalle. Ikävää.
Sit myös Samu sanoi mielestäni vähän tökerösti heti ensimmäisen biisin loputtua (irinan veto), että "Irinan veto oli kovempi kuin originelli.". Eihän tolleen sanota..artisti itse voi sanoa jos haluaa antaa tuon kunnian biisinsä esittävälle..
Tuli olo että nämä muutamat pitivät Robinia vähän liekassa, etteivät itse näytä huonommilta menestyneen Robinin rinnalla.
Sit myös tenttaus siitä, että miten Robin kirjoittaa biisejä, vai onko ne nyt Robinin käsialaa vai kenen. Että onko Robin vakavasti otettava artisti jos ei oo ite kirjoittanut kaikkea..tai että se on jo liikaa menestystä jos Robin kirjoittais vielä niitä biisejä..
Ihmeellinen jakso mun mielestä. Toki he sanoivat myös kivoja juttuja Robinista ja valloittava persoona, mutta oli aistittavissa tietty kireys ja ehkä pelko siitä että se näkyy ettei oo yhtä menestyksekäs kuin robbari?
En tiiä voin tulkita väärinkin.. Piti ihan kirjoittaa tänne vaikka en silleen oo kyseisen artistin taivalta seurannut, pidän hänen musiikistaan kyllä, ja tuossa jaksossa hänen persoona oikein pääsi valloilleen ja vaikuttaa tosi mukavalta, mut tuli harmitus että älkää kokeneet muusikot lannistako nuorta vaan pikemminkin kannustakaa!
Ehkä se on vähän suomalaista olla kateellinen.
Kommentit (39)
Robinilla on aseistariisuvan positiivinen persoonallisuus ja hän on hienosti kasvanut ja uudistunut teinitähdestä nuoreksi artistiksi. Go Robin!
Vierailija kirjoitti:
Tää ei liity kateuteen, mutta muuten jaksoon. En ihan ymmärtänyt mitä Samu haki yhdessä kohtaa, kun ihmetteli, että Robin on niinkin fiksu, kun on kasvanut niin "yhdessä isossa Espoossa" tukiverkon ympäröivänä. Ilmeisesti ajatteli, että omaa ajattelua kehittäisi, kun joutuu kovaan prässiin ei niin ideaalisista lähtökohdista. Mutta kyllä musta on näyttäny, että eniten tuo julkisuuden paine näkyy niissä, jotka on kovimman lapsuuden/nuoruuden eläny. Vanhemman puute, köyhyys, alhoholismi perheessä, rajojen/tuen/rakkauden puute jne..
En ihan ymmärtänyt tuota Espoo kommenttia. Onhan Robin käynyt läpi mm. isänsä vakavan sairastumisen. Hyvä lapsuus ei ole tehnyt Robinista ylimielistä kusipäätä vaan aidon ja empatiakykyisen ihmisen. Ei aina tarvitse käydä kovimman kautta löytääkseen inhimillisyyden. Joskus kovuus johtaa vain kovuuteen. Sanon tämän vaikka itse tulen ongelmaperheestä.
Samun ei uskoisi olevan Robinia yli 20 vuotta vanhempi.
Robinissa on jotain ihmeellistä aitoutta ja puoleensavetävyyttä. Musta oli tosi hauska ku meidän lapsetki 3v ja 5v, ovat ihan innoissaan Robinista Vain Elämäässä. Meillä ei siis aikasemin ole todellakaan kuunneltu eikä katseltu Robinin videoita. Toisinsanoen ei lapset ole edes tienneet kuka on Robin.
Lapset kiinnittää aina heti huomion Robiniin telkkarissa ja kysyy millon hänen kuvansa näkyy :D Ja tollasta ei siis millään tapaa ole vanhempien toimesta ruokittu.
Ihana persoona ja taitava laulaja!
Vierailija kirjoitti:
Ollista jotenki paistaa joku kateus, en tiiä onko se sitä et Robin on niin hyvin menestynyt vai sitä että Robin on saanut niin hyvän kasvatuksen ja häntä on tuettu ja rakastettu.
Toisin kuin monia muita ohjelmasaa olevia.
Rakkaus tekee kipeää. Kateus kertoo siitä että itse on jäänyt vaille. Haavoitettut kyselee onko mahdollista että jollakin on ollut hyvä lapsuus, onko se oikeasti totta vai sisältääkö se valheen. Rakkautta vaille jääneen on vaikea uskoa että jollakin voi oikeasti olla rakastavat vanhemmat ja että joku voi olla tämän seurauksena tasapainoinen ja empatiakykyinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei liity kateuteen, mutta muuten jaksoon. En ihan ymmärtänyt mitä Samu haki yhdessä kohtaa, kun ihmetteli, että Robin on niinkin fiksu, kun on kasvanut niin "yhdessä isossa Espoossa" tukiverkon ympäröivänä. Ilmeisesti ajatteli, että omaa ajattelua kehittäisi, kun joutuu kovaan prässiin ei niin ideaalisista lähtökohdista. Mutta kyllä musta on näyttäny, että eniten tuo julkisuuden paine näkyy niissä, jotka on kovimman lapsuuden/nuoruuden eläny. Vanhemman puute, köyhyys, alhoholismi perheessä, rajojen/tuen/rakkauden puute jne..
Mun mielestä siinä oli vähän niin kuin ihmettelyä siitä, että kuinka joku voi olla niin kypsä, vaikka itse ei ole joutunut kohtaamaan vaikeuksia, yleensä kun ihmiset kehittyvät henkisesti juuri vaikeuksien kautta. Mutta jotkut harvat ovat niin fiksuja ja henkisesti kyvykkäitä jo luonnostaan, että ymmärtävät asioita muustakin kuin omasta näkökulmastaan ilman, että heidän täytyy ensin kokea ne asiat itse. Tällaiseen henkiseen kypsyyteen kun on vielä yhdistetty lahjakkuus ja karisma, kuten Robinilla, niin onhan se todella poikkeuksellisen harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä siinä oli vähän niin kuin ihmettelyä siitä, että kuinka joku voi olla niin kypsä, vaikka itse ei ole joutunut kohtaamaan vaikeuksia, yleensä kun ihmiset kehittyvät henkisesti juuri vaikeuksien kautta. Mutta jotkut harvat ovat niin fiksuja ja henkisesti kyvykkäitä jo luonnostaan, että ymmärtävät asioita muustakin kuin omasta näkökulmastaan ilman, että heidän täytyy ensin kokea ne asiat itse. Tällaiseen henkiseen kypsyyteen kun on vielä yhdistetty lahjakkuus ja karisma, kuten Robinilla, niin onhan se todella poikkeuksellisen harvinaista.
Onhan Robin joutunut käymään läpi isänsä vakavan sairauden ja menettämisen pelon. Siinä sitä on elämänkoulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Robin joutunut käymään läpi isänsä vakavan sairauden ja menettämisen pelon. Siinä sitä on elämänkoulua.
Totta, on varmasti ollut rankka asia, mutta tuollainenkin voi ihmisestä riippuen olla joko positiiviseen tai negatiiviseen suuntaan ohjaava kokemus.
Robinissa tuntuu olevan kaikki kohdallaan, jopa nimikin on kaunis eikä ole tarvinnut keksiä mitään taiteilijanimeä. Toki tuo karisma puree, vaikka nimensä olisi sattunut olemaan vaikka Yngve Piirakainen.
Eikö Robin tykkää Ollista? Siinä pyörävekotinkisassa väitteli Ollin kanssa, että Ollin suoritus oli heikoin. Olli sanoi, että "ei ollut heikoin", Robin vastasi "no kylläpäs oli", mihin Olli " ei kyllä ollut" ja Robin "no selvä selvä, ei ollut heikoin".
Ja ruokapöydässä ne jutteli, että Robinin elämä on ollut kokoajan yhtä "espoota" ja sit joku sanoi, että ei se aina voi sitä olla, että jossain vaiheessa vastaan tulee..... "Pori", sanoi Robin ja sit siinä kuvattiin Ollin myrtsiä naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Robin tykkää Ollista? Siinä pyörävekotinkisassa väitteli Ollin kanssa, että Ollin suoritus oli heikoin. Olli sanoi, että "ei ollut heikoin", Robin vastasi "no kylläpäs oli", mihin Olli " ei kyllä ollut" ja Robin "no selvä selvä, ei ollut heikoin".
Ja ruokapöydässä ne jutteli, että Robinin elämä on ollut kokoajan yhtä "espoota" ja sit joku sanoi, että ei se aina voi sitä olla, että jossain vaiheessa vastaan tulee..... "Pori", sanoi Robin ja sit siinä kuvattiin Ollin myrtsiä naamaa.
No musta nuo kuitit Ollille on vaan hyvä asia, Samuhan sille kuittailee kokoajan ja Robin varmaa ottanu mallia. Ihan niitten välistä läppää tuo vaan on :D
Olli on just sellanen tyyppi et sille on helppo heittää kuittia kaikesta. Ollihan on itekki sanonu jossai haastattelussa et miten helppo Robinin kans tulee toimeen ja Robin on sanonu Ollin oikeesti olevan lepponen äijä.
Oikestaa aattelin et hyvä ku Samu heittää kaiken leikiksi ja sanoo Ollille vastaan, vaikka vitsillä sanookin. Mut ei pääse Olli liikaa päsmäröimään :D
Samun kommentista kävi ilmi, että hän ja Robin olivat tutustuneet jo aikaisemmin. Siinä valossa ne läpät ymmärtää paremmin kuin jos olisivat vasta sarjaa kuvatessa tutustuneet.
Mä oon miettiny et mikä on Robinin sellanen heikko kohta, tuntuu joka suhteessa olevan täydellisyyttä hipova :D Fiksu, lahjakas, kohtelias, urheilullinen, komea, empaattinen, mitähän vielä...
No onhan hän kertonut lukihäiriöstään ja vaikeudesta keskittyä. Mut aika pientä
No kyllähän se että isä on sairastanu vakavan sairauden ja parantunut siitä, opettaa arvostamaan niitä läheisiä ihmisiä...
Irina on perusnegatiivinen kaikessa, etten mä tuota komenttia ottanut kuin siten, että olispa negatiivinelli joskus hiljaa.
Samu puhu totta se oli parempi veto kuin originelli. Kyllä tutulle voi sanoa suoraan. Samu ja Robin ovat tuttuja ja huumorisykkii hienosti.
Vierailija kirjoitti:
^helvetin hyvä esimerkki, kun läpät menee viuhumalla ohi.
Hauskaa naljailua. Vittuilu on välittämistä.
Oli hyvä fiilis myös Vain Elämää Ollin muisto-ohjelmassa 💙
Robin on ihanan positiivinen ja kertoi niin ihanasti, että hänen pph-hoitaja oli yöfani.
Robin on aivan ihana. Häntä katselisi ja kuuntelisi laulua vaikka kuinka paljon. Ja niin hyvin osaa aina vastata toisille. Katsoin hänen vain elämää -jaksonsa ja hän on todellakin suosionsa väärti. Mitä tulee Samuun, niin käsitin, että he ovat ystäviä Robinin kanssa, sehän paistoi kauas. Samu hieman isällisesti kohteli, koska heillä on kuitenkin ikäeroa. Toivottavasti Robinilla on hieno ura edessään niin Suomessa kuin kenties jopa ulkomaillakin.